{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.000 visninger | Oprettet:

Betalt for udsolgt vare {{forumTopicSubject}}

Jeg har her i weekenden købt en sports-bh til min kæreste på internettet. Butikken siger, at hvis man bestiller inden klokken 13 på en hverdag, bliver den sendt samme dag. Jeg ser så i går, mandag, at der er blevet trukket penge på min konto for varen, og jeg forventer derfor, at mine vare er sendt. Jeg bliver derfor overrasket, da jeg i dag, tirsdag, får et opkald om, at varen er udsolgt, og de vil derfor sende pengene retur til min konto.
Er dette i orden af butikken, eller har jeg ret til at få min vare, nu når de har trukket penge fra min konto? De siger, at de ikke får flere af dem, selvom det er en normal vare for en sportsbutik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betalt for udsolgt vare
  • #2   27. aug 2013 Du kan ikke gøre krav på erstatning nej, men som thez siger er det ulovligt fra deres side at trække penge før varen er sendt.

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #3   27. aug 2013 En butik du ville hakke på fordi de har lavet en fejl?

  • #4   27. aug 2013 Hellere græde over spildt mælk !

  • #5   27. aug 2013 så du om der stod at den var udsolgt

  • #6   27. aug 2013 Ser ingen problem, de har oplyst dig at varen er udsolgt, og du har dine penge... move on ???.
    Ja de må ikke trække pengene før de har sendt varen, men du har fået dine penge, så er den sag da slut ?, du får sq ikke noget ud af at blive pigefornærmet og kræve en eller anden vare af dem.


  • Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 66
    #7   27. aug 2013 Mon ikke det er menneskeligt at fejle. Og du er blevet gjord opmærksom på fejlen da de opdagede den...

  • #9   27. aug 2013 Ja jeg har oplevet det samme, men sgu ikke nogle der har ringet til mig. Tør øjnene og køb en anden bh ?

  • #10   28. aug 2013 Julie P - det er da ikke god service?! Det er da en selfølge at når de laver en fejl må de ringe og oplyse om det.. Alt andet ville være for dårligt..

  • #12   28. aug 2013 sikker på det ikke bare er pengene der er blevet reserveret?

  • #13   28. aug 2013 Det kan godt være, men jeg synes faktisk det er en naturlig service de skal tilbyde når de nu har trådt i spinaten.


  • #15   28. aug 2013 Hvem er det du har handlet hos?

    De har tilbudt en god service. Når vi i webbutikkerne fakturerer jeres ordre, bliver pengene automatisk trukket igennem et betalingssystem, og sådan fungere det altså bare. Hvis butikken du har bestilt ved, har faktureret din ordre er der noget galt. De burde have registreret at de ikke havde den, og slettet din bestilling, så var pengene ikke trukket i første omgang.

    Det skal siges at det er mega svært, hvis ikke umuligt at holde lagertal præcise, vi har eksempelvis over 5000 varianter/styles, og eftersom vi deler regnskab med andre af vores butikker og afdelinger, så sker der fejl.

    Kunder har ekstremt svært ved at opfatte at der faktisk sidder nogle bagved en webshop, og de klager over de mærkeligste ting. Vi laver fejl, såvel som i gør. Shit happens smiley

    Julie: Telefonnumre opgives af vores kunder så vi kan fremsende track and trace nummeret, og evt. få fat i kunden hvis der skulle opstå problemer smiley


  • #16   28. aug 2013 og de 5000 varianter skal ganges op i sortimenter mellem 8-30 stk. smiley

Kommentér på:
Betalt for udsolgt vare

Annonce