{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Psykolog, betalt..
  • Brain
    Brain Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
    #1   15. mar 2009 Hvis du kan overbevise dem om at du virkelig har et problem i et omfang der kræver det ..

    Men chancen er vist efter sigende MEGET lille . men, det afhænger vel og også lidt fra kommune til kommune..


  • #2   15. mar 2009 Hvis du har en lægelig grund til at få psykolog og kommunen kan redegøre for at du virkelig ikke har råd - så skalde nok være behjælpelig.

    Men vi lever heldigvis ikke i et "bare-få"-samfund. Der er visse personer sat til at forvalte skattepengene.

    Men har du en grund og ingen midler - så burde det være a walk in the park.


  • #3   15. mar 2009 Hvis du har en henvisning fra din læge f.eks. depression så yder staten 60% i støtte dvs egenbetaling blir 298kr pr time. Første gang koster det dog 335kr

  • #4   15. mar 2009 Prisen tror jeg er forskellig fra kommune til kommune.

  • #5   15. mar 2009 Det er ikke kommunalt tilskud, det er staten Så prisen er den samme, men kan dog variere afhængig af hvilken "lidelse" man har. Men jeg ved med sikkerhed at depression yder de 60% til.

    Det kan være utrolig svært de første par gange man sidder der, fordi man sidder jo og blotter sit liv for en vild fremmed, og lægen siger som regel os at du virkelig skal føle go kemi med din psykolog, ellers skal man finde en anden...

    Men uden tvivl de bedste penge jeg nogensinde har brugt


  • #6   15. mar 2009 Her er en go side med lidt oplysninger.. http://www.psykoweb.dk/psykoterapi/sygesikr.htm

Kommentér på:
Psykolog, betalt..

Annonce