{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Knivstikkeri hvér dag! {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/krimi/politi-massivt-til-stede-efter-knivstikkeri/10204547

Det er frygteligt at der sker knivstikkeri hver dag i øjeblikket/længe.

Tænk, hvis disse banditter havde adgang til flere våben, så ville her være som i Sverige, hvor uskyldige bliver skudt på gaden.

Bander, grupperinger, og deres følgere er søle mennesker, hvor rigtig mange består af indvandrere, hvor de kan holde et helt parallelsamfund i skak. Der er ingen undskyldning overhovedet for den opførsel og handlemåde.

De har misbrugt deres såkaldte menneskerettighed totalt, og der skal ikke være betingede udvisninger, og 'forståelse' overfor sådan en adfærd.

Deres familier skal også udvises, for de fleste er vidende om, og får penge som er 'tjent' ved kriminalitet. Det er iøvrigt også den eneste ting som disse kriminelle ville ha' respekt for. Nemlig at det går ud over deres familie, ægtefæller, børn ved udvisning.

De fleste af dem er muslimer, lever efter muslimske regler når det passer dem. Går til fredagsbøn, følger traditioner, spiser ikke svinekød og drikker alkohol, sådan lige udadtil.

Folk må tro, religiøst på hvad de vil, det skal der ingen tvivl være om, for tro er vigtig for mange. Men ingen tro/religion anerkender kriminalitet, eller drab.

Men muslimer har der i generationer været og er store problemer med i hele Europa.

Bare se hvordan de muslimske lande fungerer!

Tak til politiet, og det hårde arbejde det er, konstant at skulle være i fare, i forsøg på at stoppe den grimme kriminalitet.

Trods EU igennem mange mange år har set udviklingen, har man intet gjort for at redigere/opdatére menneskerettighedskonventionen, så den svarer til de forhold som er.

Hvorfor?

Hvordan ser I på det?





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knivstikkeri hvér dag!
  • #1   20. apr Cris

    Vi kan gøre, og det kommer nok også her at forældre bliver hold ansvarligt for deres børns færden.

    Det skete in USA i den her uge hvor begge forældre blev idømt fængsel for total 19 år
    Også i denne tilfælde var det indvandre, de kom dog til USA for mange år siden.

    For mig er det ikke vigtigt hvor de kommer fra,, men de må stå til ansvar for deres børn, og jeg håber at sagen fra USA bliver følget af EU lovgivning smiley


  • #2   20. apr JoJo, jeg har læst om den sag du referer til. Du kan ikke samligne deres manglende måde at agere forældre på, og det som er i oplægget.

    Desværre jo, det er vigtigt hvor de kommer fra.
    For ellers vælger man 'skyklapperne', og lader stå til.

    Der er et problem med denne befolkningsgruppe, det er reelt og beviseligt.

    Ikke ment at det gælder alle, selvfølgelig, men en stor del.

    Jeg er ligeglad med USA, og deres tåbelige måde med hensyn til retssystemet. Jeg ser ikke på nogen måde at det skal efterlignes her i EU.

    Men konstant, ja, den samme befolkningsgruppe der lever af kriminalitet er absolut ikke godt.

    De har fået andre muligheder, masser af andre muligheder, men vælger andet, hurtige penge.





  • #3   20. apr Cris
    Du har ret at de to sager ikke kan sammenlignes, men vi ved at alt hvad der forgår in USA kommer på et tidspunkt til vores del af verden.

    Jeg vil ikke kalde USA for forfærdeligt, der bor trods alt over 1 million Danskere over there
    Men jeg er bestemt ikke tilhænger mere af landet selvom jeg er halv Amerikaner.

    De indvandre in USA er blevet for ekstremt smiley .


  • #4   20. apr Jeg tror ikke, eller håber ikke at USA's måder, kan få fod her i EU.

    Ihvertfald ikke i befolkningen, men med EU ved man desværre aldrig. smiley

    Alene våbenloven i USA, er forfærdelig.

    Retssystemet er forfærdeligt.

    Sygeforsikring for alle, som Obama forsøgte at indføre. Det er jo skidt at får man et hjerteanfald, og ikke har råd til sygeforsikring, så er det at dø, eller forsøge at betale en kæmperegning.

    Jeg har faktisk familie i USA, Jojo. Min fars kusine og hendes mand. Virkelig dejlige mennesker, som har besøgt os her nogle gange. Men jeg tror de er væk nu, for jeg hører ikke mere fra dem.
    De boede i Montana, Sydney.





  • #5   20. apr Tak for svaret Cris, og for den måde du holder liv in debatten.

    Montana er nok en kapitel for sig dersom det er en Trump state, anti Obama og en ihærdigt forstander af våben til alle.

    Jeg har kørt rundt der en antal gange og altid hold mig væk fra de lokale græsy spoons, fint og smukt natur men de er virkeligt Amerikanerne over there.

    Men når man snakker med dem er de flinke og venlige mennesker,, ligesom Palæstinenser er, eller andre folke arter.

    Det er desværre de fanatikere vi oftest stifter bekendtskab med [b] smiley


  • #6   20. apr Jeg har ikke noget med familien at gøre. Og jeg vidste heller ikke, før du nævnte det nu at det er en Trump- stat.

    Trump burde sættes på 'marken' og ja......, hader ham simpelthen. Grim forfærdelig mand.

    Men jeg kan godt li' serien Yellowstone.

    Oh, vi kom helt uden for enme. smiley



  • #7   20. apr Cris
    Det er helt fint at komme udenfor emnet, vi er kun få og der skal være plads til alt.
    Min kone og mig er faktisk enig, Dakota og Montana er stater hvor man burde holde sig helt væk fra., altså udover Alabama and Georgia.
    Udover at de alle sammen er Trump stater kører næsten alle rund med Riffel rack i deres bil,

    Men igen,, der er så mange venlige personer i staten, at man kan tvivle på hvad man tænker


  • #8   21. apr Ja ud med de muslimer. Det giver kun bøvl.
    De lever på samme måde som det de flygtede fra.
    De kender ikke til andet.
    Derfor bør de sendes hjem og så kan de smadre deres eget land i stedet for vores.
    De vil kun had og vold

    Enig med Cris de skal ud.
    Vi skal ikke koste på at ha hverken dem eller deres forældre til at sidde i fængsel her i 19 år.
    Men ellers synes jeg faktisk det tiltag er usa har lavet er smart.
    Her skal vi bare ha dem hjem til det de kom fra.
    Det er der de passer ind og ikke her.


  • #9   21. apr Cris
    Jeg er lige blevet færdig med Yellowstone smiley
    Sikke en smuk natur. smiley
    Man kunne drømme om at komme til Montana.
    Og der findes stadig Indian reservater smiley
    Jeg indrømme jeg faldt helt og aldeles for MO Plenty smiley
    Sorry for at komme udenfor emnet smiley

    Og jeg tror MO er ægte indianer.


    profilbillede
  • #10   22. apr HK

    Har også set Yellowstone. Den er rigtig god. Barsk.

    Ja, smuk natur.


  • #11   22. apr Dette oplæg skal ikke ses som en hetz mod muslimer generelt, for der er naturligvis flere som virkelig gør en stor indsats, men de bliver sat på plads, eller ligefrem truet, på samme måde som børn/unge gør, ved ekstrem social kontrol om at de er blevet for danske.

    Hvordan kan de selv leve i et parallel samfund, hvor kriminalitet er herskende, når de påstår at tro på Allah, hvor kriminalitet er forkert?

    Eller er det fordi at vi bliver betragtet som vantro, og dermed er det helt i orden at snyde og bedrage?

    Hvorfor er muslimer overrepræsenteret i hele EU, når det kommer til kriminalitet? Ikke mindst i fængsler.

    Hvorfor fungerer de muslimske lande ikke, hvis deres tro skulle forenige folket?














  • #12   22. apr Cris
    Dette oplæg skal ikke ses som en hetz mod muslimer generelt, for der er naturligvis flere som virkelig gør en stor indsats, men de bliver sat på plads, eller ligefrem truet, på samme måde som børn/unge gør, ved ekstrem social kontrol om at de er blevet for danske.



    Jeg ved godt at du ikke generaliserer.
    Der er mange oplysninger at finde om Muslimer og om de generelt er kriminelt, alt afhængig om det er DF som skriver eller DR som rapporterer.

    Fakta er at Danmark ifølge DR er EU,s mest Muslimsk kritisk land, om dette er rigtigt kan man jo kun antage, andet undersøgelse fra 2020 siger at Muslimer udgør 4,1 % af den Danske befolkning.

    Muligt bor der forholdsvis mange Muslimer i hovedstads område, her i byen hører jeg ikke noget negativt om dem, og jeg møder dem hvert eneste dag fordi der bor an antal af dem i vores boligblok, alle dem jeg kender er arbejdere.
    ,
    Dog har politiet her haft en del problemer med drugs kriminelle,, men det virker som om der er styr på sagen, eller det håber jeg.

    I morgen møder jeg en del Muslimer når jeg/vi tager i Sauna, dem jeg kender er meget venligt, dog taler de med en accent, ligesom jeg gør smiley


  • #13   22. apr Selvfølgelig kan mange være venlige, ingen tvivl om det.

    Hovedstadsområdet, Århus, Odense, hvor der især er en stor koncentration, har mange problemer.

    Alle de tiltag, som velmenende har forsøgt igennem årtider, har intet hjulpet i det store hele.

    Man fik den latterlige dyre idé at rive boligblokke ned. Men det er jo hverken mursten, vægge eller tage som er problemet, men indholdet der er inficeret. Man flytter indholdet, og det inficerer lige så meget som det var før.

    Og ja, det er frygteligt at omtale 'indholdet' som mennesker, sikkert også meget politisk ukorrekt.

    Jeg sætter ikke min lid til alt hvad medier fortæller, men fordi jeg har fået et stort indblik igennem flere år, via en veninde der er gift med en muslim.

    Uanset om man vil eller ej, så er der problemer.







  • #14   25. apr Jeg er enig med dig Cris, det er mildest talt forfærdelig. Der findes meget kontrol og vold i Islam. Frygtelige rå vold mod kvinder og børn, det er ikke tilladt i DK, men det vil de blæse på. De vil kun sig selv, og vi kommer aldrig til at leve sammen i fred og fordragelighed og der bliver aldrig fred i Mellemøsten, de elsker krig.

    Og så skal vi ikke findes os i, at vi ikke må have en mening om Islam og deres vold mod kvinder og børn, det skal ikke accepteres.

    https://www.kristeligt-dagblad.dk/kronik/islams-indbyggede-vold-kan-ikke-laengere-skjules


Kommentér på:
Knivstikkeri hvér dag!

Annonce