{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.243 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

amnesty international {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...

Jeg har længe været medlem af Amnesty International, og på det sidste er jeg blevet bombaderet med opkald om jeg ikke ville opgradere på trods af afvisninger hver gang! Og de bliver ved, og ved! Så har nu besluttet mig for at melde mig ud, hvis de skal være så "grådige".. Nogen der ved hvordan fanden man gør det? Har søgt omkring på nettet og kan ikke rigtig finde noget om det.
Har sendt en mail til amnesty for snart en uge siden omkring min udmeldelse, men har stadig intet hørt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  amnesty international
  • #1   3. nov 2010 Jeg kan ikke huske hvor man gør det - men da jeg meldte mig ud, blev de alligevel ved med at ringe et stykke tid efter smiley

• #2   3. nov 2010 Lad vær at betal, sig banken skal afvise pbs, og skift nummer evt.?

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#3   3. nov 2010 altså kan man godt sige til banken de bare skal afvise deres betaling?

• #4   3. nov 2010 Selfølgelig, er igang med at afvise Norton Antivirus betaling lige nu, det bare at ringe til banken og sige "Den her amnesty betaling, skal i ikke betale fremover"

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#5   3. nov 2010 Self rigtig nok.. Hvis de ikke får betaling over længere periode, så bliver man vel automatisk meldt ud.

• #7   3. nov 2010 DET ER AMNESTY DU SKYLDER DEM INTET. Det er velgørenhed, ikke telia ffs.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#9   3. nov 2010 Men hvordan fanden gør man så? Der står intet om det på deres hjemmeside.. Kan ikke finde nummeret eller mail på en slags kundeservice eller noget. Så er det lidt svært

• #10   3. nov 2010 Og nej Julie, den ryger ikke til inkasso. så sender søde rasmus bare en mail til ekstrabladet jo, så owner de amnesty.. Og så er Rasmus Meldt ud for good.

• #12   3. nov 2010 Amnesty International - Gammeltorv 8, 5 sal - 1457 København K Tlf: 33 45 65 65 - E-mail: amnesty@amnesty.dk

Telemarketing - Tlf: 33 45 65 51

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#13   3. nov 2010 Ja det har jeg så prøvet.. Magter ikke at ringe til dem.. Sidst jeg ringede for at melde mig ud sad jeg i telefonen i 45 min.. Blev til sidst så irriteret at jeg bare sagde "meld mig ud" og smed røret i.. Men er tilsyneladende stadig meldt ind.. Prøver mailen!

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#15   4. nov 2010 Det var nu ikke at de IKKE tog telefonen.. Det var HVORFOR jeg meldte ud, hvorfor jeg ikke længere havde lyst til at bidrage osv osv..

• #16   20. okt 2012 Rasmus: Nu er emnet gammelt, men fiki lige linket til det, da jeg selv har lavet lignende opslag. Lykkedes det dig på en fornuftig måde, og ringede du ind?

Kommentér på:
amnesty international

Annonce