{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

GTX570 Brændt af + nye stumper..

1.969 visninger | Oprettet:

Har/havde et GTX570 i ca 10sek inden den gik død....

Sat det i. og der kom et lille bang. og DØD!.

De prøver nu at få det til at se ud som om det har været vådt. men se under de klistermærker der er ikke tegn på vand eller andet nogen steder...! Det er tydelig at det kort er brændt sammen grundet en fejl..

Smider lige lidt billeder op af det nye hardware.

morten s
Mand | 48 år | Oprettet: 17. feb 2007


Kommentér på:
GTX570 Brændt af + nye stumper..
  •   31. mar 2011 endda i købeloven at evt rma sager hvor sælger skal have producenten med ind over har intet med mig som køber at gøre. det er noget de selv skal sørger for. De kan ikke engang sige til mig at jeg skal afvente svar fra producenten inden de kan give mig noget. Jeg har IKKE handlet med producenten med med sælger... Så det er dem der skal stå til ansvar for deres vare. så tror jeg skal have fat i dem imorgen, og oplyse dem om hvad der står sort på hvidt.. De har ret til at teste og forsøge at rep min vare. hvis de ikke kan det skal de give mig nyt. men det med producenten har intet med min handel at gøre......

  •   31. mar 2011 Ja kundeservice er der sq ikke meget af. De stresser rundt der oppe. De har ikke rigtig tid til deres kunder. og de aner ikke en meter om hvad det er de sælger. De rådgiver ikke en om det mindste. De er der kun for at udlevere vare ikke en skid mere. De kunne lukke den biks og gå over til ren internet handel og spare en masse løn til dem der er der oppe. For de hjælper ikke en skid med evt spørgsmål.. De har endda sendt noget til mig som jeg skal udfylde om jeg er tilfreds med min handel ved dem. Kan men jo ikke ligefrem sige jeg er. så den venter jeg lige med at udfylde til jeg har mine ting...

  •   30. mar 2011 De har altid og vil altid være et skod firma og fuld af snyde tampe og fuskere... Jeg køber ALDRIG noget hos dem... har jeg gjort ÉN gang og gør det aldrig igen... mage til flabet og fræk "service" og medarbejdere skal man fandme lede længe efter.

    Sry, men skulle lige ud med noget galle..


  •   30. mar 2011 Kan jeg ikke lige se og har ikke mulighed for det da det ligger ved pc-lageret.

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
      30. mar 2011 Er de lodninger ikke blevet lidt grønne?


  •   30. mar 2011 De får sig en lang næse når producenten siger ombytning smiley

  •   30. mar 2011 jamen der er ikke så meget at snakke om, de skal bare ordne det eller give dig et nyt.



  •   30. mar 2011 ja 110% sikkert. men de kæmper da godt for det. De sender det til producenten uden jeg ved noget om det. holder jeg nu på de skal oplyse til en hver tid hvor mine vare befinder sig.

  •   30. mar 2011 Det jo 100% en komponent fejl .. Det er ikke noget de skal betale for .. De skal bare give dig et nyt og sende det andet retur til producenten ..

    Men du må jo få dem til og bevise at det er en vandskade .. Hvis de så kan det smiley


  •   30. mar 2011 typisk geforce.

    deres GTX590 har også lidt problemer smiley


  •   30. mar 2011 Det er fra pc-lager.dk Nej det er sq ikke en vandskade. min svigermutti har arbejdet med print i ca 17år. Og hun siger det har ikke en skid med vand at gøre. Det der skyldes varme fra et defekt konponent.. men de gør hvad de kan for at slippe med at skulle betale et nyt. Men de får til tirsdag / onsdag. så tager jeg der op og henter et nyt. Kan ikke være rigtigt man skal vente på nyt på en vare der er under 24timer gl og kun har kørt 10-15sek...

  •   30. mar 2011 Hvem er det købt hos ?

    Det ligner nu ikke en vandskade..


  •   30. mar 2011 ikke RAM men RMA.

  •   30. mar 2011 2469kr. købt i fredags. og indleveret til RAM/rep lørdag. kunne godt have været til Rep allerede om fredagen igen. men kunne ikke nå det i deres åbningstid..

  •   30. mar 2011 Nitte alligevel .. Hvad har du givet for det ?

Annonce