Èt fælles intranet forenkler hverdagen

Èt fælles intranet forenkler hverdagen

26. aug 2019

Med et fælles intranet bliver arbejdsdagen for dine medarbejdere og virksomhed meget nemmere. Der er unægtelig mange fordele ved at benytte sig af én samlet kommunikationsplatform i din virksomhed ikke blot, fordi man på den måde kan effektivisere kommunikationen samt vidensdelingen, men også optimere trivslen blandt medarbejderne. Dette gør sig gældende, fordi man hjælper medarbejderen ved at forenkle platformen og designet. 

Hvad er et intranet? 
Intranet kan måske for nogen lyde som en forældet måde at udtale internet på. Dette er faktisk ikke tilfældet, for intranet er i virkeligheden en meget moderne og brugbar teknologi, der hjælper virksomheder og organisationer. Groft sagt er et intranet altså et moderne forum, hvor virksomheder kan samle al deres viden, her i blandt filer, dokumenter, videoer, billeder og kommentarer, med mere, der findes i virksomheden, hvormed den bliver tilgængelig for alle, der har forbindelse til virksomheden. Intranettet kan bruges både internt og eksternt, så det også bliver tilgængelig for samarbejdspartnere. Det er en platform, hvorpå organisationen eller virksomheden kan få understøttet dens kommunikation, og medarbejderen får en forenklet måde at tilgå information samt vidensdeling. 

Hvorfor skal man vælge Moliri?
En vidensdelings- og kommunikationsplatform som Moliri skaber en digital arbejdsplads og intranet for dig og din virksomhed. Platformen gør det muligt at forene og samle kommunikationen, filerne og viden på tværs af afdelingerne og medarbejderne. Moliri kan blive et socialt mødested for medarbejderne, da platformen indeholder hurtige og smarte chatfora samt videoopkald. Korrespondancen kan gemmes, så man altid kan gå tilbage og se, hvad dialogen gik ud på. Derudover kan den også deles, så informationen bliver bredt mere ud.  

Platformen Moliri har funktioner såsom: 
  • Chatbeskeder
  • Søgning 
  • Fildeling 
  • Planlægning 
  • Wikipedia
  • Sikkerhed 
  • Funktioner

Moliri gør brug af de bedste funktioner fra Office365, og sikrer dig et opdateret system, hvor alt bare spiller. Din virksomhed vil ikke opleve uforudsete ændringer og systemet sørger for at holde sig opdateret hele tiden, så din virksomhed ikke ender som forsøgskanin. Dine filer, billeder, kommentarer, videoer med mere vil løbende blive opdateret i takt med, at du og dine medarbejdere fylder relevant indhold i dem. Platformen tilbyder et sikkert og gennemtestet intranet, der følger alle sikkerheds- og GDPR-krav. 

Søgefunktionen gør det muligt hurtigt at skabe overblik samt finde frem til både nye og gamle filer. Platformen gør det muligt at skabe fælles indhold, personlig indhold, kontaktpersoner, vægtet indhold, kategoriseret indhold og medieformater. 

For medarbejderen og ledelsen
God trivsel blandt medarbejdere er til gavn for alle i virksomheden og ikke mindst ledelsen. Med et fælles intranet bliver hverdagen forenklet og gør arbejdsdagen nemmere. Det øger trivslen blandt medarbejderne, fordi arbejdsbyrden ikke er så kompliceret og ustruktureret. Det bliver en leg at gå på arbejde og navigere i det smarte nye system, som inddrager velkendte funktioner fra andre medier, hvilket gør det hurtigt at stifte bekendtskab med. Det er til fordele for alle. 

Abonnementer
Moliri tilbyder tre forskellige abonnementer alt afhængig af størrelsen på din virksomhed: 

  • Free - hvis din virksomhed har 0-10 brugere. 
  • Business - hvis din virksomhed har 0-50 brugere. 
  • Premium - hvis din virksomhed har 0-50 brugere - har flere funktioner end
  • Business-abonnementet.  

Følg og få notifikationer ved næste blogindlæg


Annonce