10.253 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Resumé af bogen "plastic" søges Resumé af bogen "plastic" søges

Godaften smiley
Har lige fundet ud af jeg skal have læst denne her saitans lille bog til imorgen tidlig, og det synes som en umulig opgave for min trætte hjerne, så nu beder jeg jer, kære baboom brugere om hjælp ! smiley

Det drejer sig om bogen "plastic" af Mette Thomsen
Den skulle vist være pensum på de fleste gymnasielle uddannelser så der er sikkert en del der har læst den, så alt jeg beder om er et hurtigt resumé så jeg kan følge lidt med imorgen indtil jeg selv får læst den.

Håber i kan hjælpe en træt studerende i nøden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Resumé af bogen "plastic" søges
  • #2   24. feb 2009 •Jacob •
    Har skam googlet og fundet frem til den side men den kræver både bruger og så vidt jeg kan se betaling. Og kontante udbetalinger har jeg lovet mig selv at skære ned på ;P

• #3   24. feb 2009 Den der med hende pigen der har en drøm at blive en anden og gør det ved at få andre tænder osv? Og ender med at slå en ihjel og være en posedame med det ene fake bryst sidden i armhulen?

(Synes det ringer en klokke med det navn, men er ikke sikker)

• #4   24. feb 2009 fake tænde,r bryster, ansigt etc.

• #5   24. feb 2009 Er det ikke den om Mona?
    Den læste vi i 9. klasse, og lavede en uddybende opgave omkring den, som vi blev rost dybt for. Desværre har jeg den ikke mere.

• #6   24. feb 2009 KiLLER ™
    Hvis jeg nu spørg rigtig pænt, og desuden nævner det er nogle pæne sko du har på dit billede vil du så ikke hjælpe ? Pleeaaseee smiley

• #7   24. feb 2009 Dronning Eva K
    tager du pis på mig? smiley
    Dét lyder virkelig ikke som en seriøs skole roman, undskyld hvis jeg er gal på den smiley

• #8   24. feb 2009 Andreas J
    Ærgeligt du ikke har den mere, dét kunne fanme have været skønt smiley
    Men tak for tanken da, flere af din type ! :b

• #9   24. feb 2009 Elgaard - For faaa'en? Har du ikke engang bladret i den eller læst bag på den (hvis der da står noget der)
    Men jeg ved jo ikke om det er den. Det kan være nogen af alle dem der siger den er god kan fortælle mig om bogen handler om noget i den retning?

• #10   24. feb 2009 google lige lidt - Jo, det ser ud til at være den bog.
    Har sikkert også haft den i dansk eller sådan noget for en 10 år siden.
    Men ja, det er en eller andet pigebarn der ikke synes hun lever op til kravene og får lavet totalt renovring og bliver mere og mere syret i bøtten imens. Hun ender med at spasse totalt ud på en eller anden da renoveringen enten er færdig eller lige ved at være det og stikker så af eller et eller andet og bøgen ender med at hun er en eller anden fed klam posedame der er totalt deform. Husker lige den med silikonebrystet under den ene armhule.
    Husker ikke mere, det er jo læænge siden.
    Tror nok at jeg ikke var synderligt imponeret af den, men tjaeh.. Husker da noget fra den og med alle de tusinder af bøger jeg har læst er det da ok.

• #11   24. feb 2009 Dronning Eva K For faaa'en smiley
    Jo nu har jeg læst bagpå og det viser sig at det du siger er heelt korrekt smiley
    Beklager mistilliden smiley

Kan du uddybe den lidt eller har du måske selv skrevet et referat eller en opgave om den du måske ville dele, hvis jeg nu beder dig på knæ smiley

• #12   24. feb 2009 Elgaard - det har jeg muligvis men alt tilbage for den tid er for længst røget ud ;o)
    Der er en der hedder Vera i bogen. Muligvis er det skrevet som de er to personer, men det kan læse som at de faktisk er en person

Du kan læse en anelse her
    http://www.litteratursiden.dk/forfattere/mette-thomsen

mere relevant findes her:
    http://www.litteratursiden.dk/temaer/plastic-af-mette-thomsen

og kom nu selv igang med at google ;o) Det er ganske nemt at finde noget

• #14   24. feb 2009 jeg havde den også i 9. klasse

• #15   24. feb 2009 Dronning Eva K
    Du er bare en skat smiley
    Mange, mange tak for hjælpen, dét er et rimelig fornuftigt referat du fandt til mig, så nu kan jeg da lige være med i morgen, så ska jeg nok love at få den bog læst smiley

• #16   24. feb 2009 Simon L
    Hvad har du ? smiley
    Men ellers har jeg fundet et referat nu, men selvfølgelig hvis du har opgaver eller lignende vil jeg da tage imod dem med kyshånd smiley

• #18   24. feb 2009 Simon L
    Jeg vil især godt have noget om slutningen da den ikke er nævt i de referater jeg har læst smiley
    Men dét hele kunne helt sikkert have interesse, hvis det var noget du ville dele.

Jamen hvis du slet ikke vil have et lille bitte kys på kinden, kan vi sagtens finde ud af noget bilvask smiley

• #20   24. feb 2009 Nåh ja, det er forresten vera som Mona slår ihjel - hvilket kan tolkes som at hun ender med at slå sig eget naturlige "selv" ihjel ;o)
    Kom jeg lige i tanke om da jeg læste referatet.
    Og det var så lidt, undlad for min skyld gerne at læse den, men læs en at Terry Pratchett i stedet. Skolens pållagte bøger er noget crap. Har altid læst vildt meget, men haaaadet det skodbøger man skulle læse i folkeskolen og gym.

• #21   24. feb 2009 Maria N
    sikke en sød kæreste der gider lave lektier for en, er du single ? smiley

Ellers en skam du ikke kan finde det smiley

• #22   24. feb 2009 Simon L
    Her:
    Hr.elgaard@hotmail.com

Dronning Eva K
    Dét var lige præcis den brik der manglede lidt i referaterne, og mange tak for den kloge tolkning af det smiley

• #24   24. feb 2009 Elgaard - Viiiildt intelligent tolkning fra min side - eller ikke ;o)
    Men så lidt.

• #25   24. feb 2009 Simon L
    Du er et herligt menneske smiley

Dronning Eva K
    Jo jo, hvis dét er hvad du lige kan slynge ud i luften, så ville jeg da gerne se hvad du kan tolke hvis du virkelig anstrenger dig smiley

• #26   24. feb 2009 Hold OP jeg ellers har mange taste fejl i mine indlæg i øjeblikket.

Elgaard - Tjaeh, hvem ved ;o) Det der med at anstrenge mig gør jeg helst ikke i, derfor jeg valgte uni
    haha

• #27   24. feb 2009 Dronning Eva K
    Har ellers hørt uni ikke ligefrem er et weekendophold i lalandia ? smiley

• #28   24. feb 2009 BLACKnGOLD™ ,
    Den siger bare jeg skal oprette min klasse og alt muligt, og det er jeg ikke så interesseret i smiley

Men ellers tak for hjælpen, jeg har vist nogenlunde hvad jeg skal bruge for at klare mig smiley

• #29   24. feb 2009 Elgaard - Det er det heller ikke ;o) Men så er det heller ikke værre, så længe man bare ikke der dum kan man godt være doven ;o)

• #30   24. feb 2009 Dronning Eva K
    Du skal nok blive til noget, med den indstilling smiley
    "jeg er klog, jeg skal ikke lave så meget som jer andre" smiley

• #31   24. feb 2009 Maria N
    Rigtig sød, men tænkte nok du fik noget igen for dét smiley

• #32   25. feb 2009 Elgaard - Haha, well? Hvis man kan klare sig på at lade være? Har ikke ligefrem de vilde ambitioner..

• #33   25. feb 2009 Dronning Eva K
    Ja ja bevares smiley

Men ambitioner er nu en god ting at have smiley

• #34   25. feb 2009 Elgaard - Ja? Har da også klart nogle planer men mine store interesser ligger altiså ikke i mit arbejde men i min fritid. Hvilke ambitioner har du da udover ikke at lave dine lektier til tiden? ;o)

• #35   25. feb 2009 Altså du er ikke interesseret i at yde for det referet eller noget, hverken ofre nogle få kroner eller opgive lidt info (der kunne være fake?)

Men pas på med at downloade opgaver fra nettet, din lærer kan også finde ud af at bruge en computer smiley

Men held og lykke med smiley .. du kunne have nået halvvejs nu hvis du havde læst i stedet sidde her og skrive ..

• #36   25. feb 2009 Dronning Eva K
    Tjaeh hvad har jeg af ambitioner?
    Jeg vil gerne lave mit eget reklamebureau, få et stort hus, familie og en ferrari, lyder måske lidt barnligt men sådan er det smiley

>SJ\ .
    Jeg har fundet referat, og desuden skal jeg jo bare læse det, dét er ikke noget der skal afleveres så min lærer kommer aldrig til at se det alligevel. Har altid lavet mine opgaver selv smiley Ellers tak for hjælpen.

BLACKnGOLD™ ,
    Okay, smart nok smiley

• #37   25. feb 2009 Elgaard - Sjovt, det ligner en smule mine. Jeg vil gerne have et godt job som biolog, have eget hus, bil, hest og evt. mc ;o) Men det er så ikke hvad jeg ville kalde nogen særlige ambitioner, har da en veninde der er økonom der regner med at skulle ud og have karriere, gør jeg ikke. Vil ikke bruge de 70 eller mere timer om ugen det kræves.

• #38   25. feb 2009 Dét er da gode ambitioner at have? smiley
    Jeg ville heller aldrig kunne arbejde så meget, kan slet ikke undvære at skulle være sammen med vennerne hver dag smiley

• #39   25. feb 2009 Elgaard - hehe, det er åbenbart i form at uni jeg relaterer til, for der er det slet ikke nogen særlige ambitioner at have ;o)

• #40   26. feb 2009 Nej okay smiley

• Emilie W
    Emilie W Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #41   17. nov 2013 er der ikke en der kan sende mig noget om handlingen fra hvert kapitel?????

Kommentér på:
Resumé af bogen "plastic" søges

Annonce