1.122 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Bog om fængsel? Bog om fængsel?

Hej.
Skal låne en bog som jeg skal have med til italien. Kunne godt tænke mig en som foregår i et fængsel? Evt. en selvbiografi af en kriminel. Den må gerne være lidt barsk, og det må gerne være noget med vold osv. Gider ikke læse om Klaus Riskjær osv.

Nogen der kender en bog i den stil ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bog om fængsel?
  • #1   6. jul 2010 Det må også gerne være en skønlitteratur som handler om nogle kriminelle i fængsel..

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #2   6. jul 2010 kan varmt anbefale Gangster, bogen om brian sandberg. Den er pisse god!

• #3   6. jul 2010 Sad også lige og kiggede på den inde på nettet. Tror sq jeg skal have fat i den.. den lyder meget fed ! Kender i nogen andre i stil med den ?

• #4   6. jul 2010 Max - Fedt, vil jeg lige kigge på smiley tak !

• Frank G
    Frank G Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #5   6. jul 2010 Jeg fatter ikke at sådan nogle tabere som Jønke og Brian Sandberg skal gøres til helte! Dem og deres narko brødre skal ties ihjel, de burde ikke have lov at ytre sig, når man gør alt for at modarbejde samfundet.
    MVH Fra

• #6   6. jul 2010 Frank G

nu er danmark jo et frit land og de tager deres straf som alle andre (for det de bliver taget for) og både du og jeg ved at de laver meget som ikke er lovligt men så længe det ikke kan bevises kan de ikke straffes (uskyldig til det modsatte er bevist) og selvfølgelig skal de da have lov til at udgive en bog ligesom alle andre, de er normale mennesker ligesom dig og mig, for selvom man er tidligere straffet er man altså stadig et menneske med rettigheder

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 97
    #7   6. jul 2010 Frank G : for mig, så ER de helte, og det er jo såvidt jeg ved stadigt frit valg i DK, om hvad man vil tænke og mene smiley

• #8   6. jul 2010 kim P

personligt ser jeg dem ikke som helte men jeg går meget op i Hells Angels og derfor læser jeg gerne deres bøger og du har helt ret man må nemlig sige og tænke hvad man vil i danmark

• #9   6. jul 2010 Her er lidt forslag:

Om den afdøde "abemand" tidligere medlem af bandidos: http://www.adlibris.com/dk/product.aspx?isbn=8770557756&utm_source=bogpriser&utm_medium=www&utm_campaign=bogpriser

2 danskere der sidder fængslet i venezuela: (link fjernet)

Alt for fed en bog om et bande medlems ture ind og ud af fængsel : (link fjernet)

• Frank G
    Frank G Tilmeldt:
    mar 2010

#10   6. jul 2010 Jeg mener da helt klart at man præventivt burde alle Rockere inde, men jeg er ikke sikker på hvilken lov der kan give retten til det. Helte kan de da aldrig blive, de modarbejder jo alt hvad vi i DK står for!

Jeg fatter ikke hvad der er så fedt ved en flok skaldede og overtatoverede tabere?

MVH Frank

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

#11   6. jul 2010 Franck jamen så lad os også præventivt bure alle indvandre inde, o0g homoerne også, måske også jøderne, eller pollaker de laver jo også crime, kunne du lide hitler haha

• Frank G
    Frank G Tilmeldt:
    mar 2010

#12   6. jul 2010 Nu er det jo ikke alle Polakkere og Indvandrere der laver ballade, men man kan være helkt sikker på at 100% af alle rockere laver ballade, det er bare ikke alle der er blevet snuppet med fingrene i kagedåsen endnu, fordi de får 13-14 årige til at begå kriminaliteten for dem!

Hvorfor skulle jøderne og hitler blandes ind i denne debat?

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

#13   6. jul 2010 grunden til det med hitler, er fordi meget lig ham, så vil du anbringe alle som du ikke selv kan lide i fængsel, jeg kan da også sige det er alle indvandre der laver crime, de bare ikke blevet snuppet endnu, det er det samme som at sige at alle rockere er kriminelle, du tror det, men i virkeligheden aner du det ikke smiley Og hvis der er nogle der får deres små brødre tila t lave lortet for dem, så er det sku hos 2.gerne det foregår.

• #14   6. jul 2010 Frank G

burde man så også præventivt give alle folk med kørekort en fartbøde hver måned for langt størstedelen af os kører alligevel for stærkt? og forstår ikke hvorfor du siger at HA modarbejder alt det vi står for i danmark, for den eneste grund til at der idag er en krig imellem indvandrer og HA er at Hells Angels ikke vil finde sig i at indvandrerne kommer hertil og gør som det passer dem og tror de kan opføre sig som de vil, så de gør det ikke imod danmark men I HÅB om at vi en dag kan få et land hvor vi kan være i fred og hvis du har en anden tro er du velkommen til at modbevise hvad jeg siger for jeg ved at jeg har 100% ret i min udtalelse

• #15   6. jul 2010 Frank G

og forresten.

de får 13-14 årige til at lave kriminaliteten? der må jeg gå ud fra at du mener indvandre banderne for Hells Angels rekrutterer ikke folk under 18 år i AK81 så igen taler du som du har forstand.. og hvis du hentyder til den såkaldte "rocker skole" så har den intet med at gøre børn til kriminelle

• #16   7. jul 2010 Tak fordi I er så gode til at svare på mit spørgsmål ?

• #17   27. jul 2010 Josefine M - Tak for det smiley Men jeg er nu kommet hjem fra ferien, og er ikke så god til at læse hjemme smiley Men vil da lige undersøge den ..

For lige at afslutte tråden, lånte jeg bogen Monster og Isams Historie .. Begge to kan varmt anbefales .. VIRKELIG gode bøger !

Kommentér på:
Bog om fængsel?

Annonce