{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Kristoffer M
Kristoffer M
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 71

Dan Brown takados kode {{forumTopicSubject}}

nu har jeg læst dan browns 3 TOP bøger engle og dæmoner, da vinci code og det forsvundne tegn. super fede bøger og kan anbefales til alle der gidder sætte sig ned og læse dem.

men nu faldt jeg over en bog, takados kode fra 2006 har kun kunnet finde meget få anmeldelser.
er der non herinde der har læst den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dan Brown takados kode
  • K V
    K V Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 298
    #1   2. feb 2011 Ja

• #3   2. feb 2011 læste mig til den er skrevet før de 3 andre. ved ikke om det hans første, men læste mig til han ikke var sæerlig erfraen da han skrev takados kode.

• #5   2. feb 2011 tja. prøver at glemme de 3 andre og læse bogen for sig selv. smiley

ellers non bøger du kan anbefale julie?

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 72
    #7   2. feb 2011 jeg syns sgu tankados var meget god, den kan du godt læse, bare lad være med at sammenligne for meget med de andre smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #8   2. feb 2011 jeg har også læst dem alle , syntes de er gode . mordisk bedrag er den bedste. dog syntes jeg takados kode var rigtig god
    Sam Borne bøger ,de er edde m.... også gode ,noget lidt hen af sams

• #9   2. feb 2011 jamen har læst dan brown og er helt vild facineret af den realisme og detaliegrad i de bøger. har også læst twilight serien. og sys egentlig de bar meget gode, bortset fra det alt for sukkersøde:D har læst LOTR og skal i gang med tolkiens silmarillion

• Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #10   2. feb 2011 Dan Browns første 3 bøger er helt fantastiske, men jeg synes den 4. er alt for langrukken.

• #12   2. feb 2011 har godt hørt om han yussi. glæder mig lidt til den bog han vandt en pris for, protokol et-eller-andet

• #14   2. feb 2011 arh ok. trod det var 3 seperate . så starter jeg fra 1´eren:D

Kommentér på:
Dan Brown takados kode

Annonce