728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

BEDSTE VENINDE BEDSTE VENINDE

Ja har en såkaldt bedste veninde som jeg blev uvenner med for leden, først skriver hun at hun er rigtig syg og brækker sig og ikke kan gå og derfor ikke kommer til min brors begravelse d 6-2 fair nok nå 1time senere skriver hun at hun kommer fordi hun føler hun skal Hmm tænker så bare at jeg meget skuffede, da hun så møder op i kirken fejler hun INTET overhovedet, så idag får jeg et fint brev om hun sørme har meldt mig på kommunen, hun har sagt mit barn aldrig får mad osv fint nok kommunen kontakter dagplejen osv og ringer til mig og siger at alle siger min datter trives så der intet der blev virkelig så skuffede uver hende, tænk bare fordi man er uvenner gør man sådan noget. synes ikke man kan være det bekendt når hun render til lægen hver dag med ham bare fordi han er snottede plus han næsten ingen tøj får på uden for. ååårh måtte lige af med det sorry

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BEDSTE VENINDE
  • #2   12. feb 2009 S[dan en veninde har man ikke brug for..
    Drop hende lige på stedet.

• #3   12. feb 2009 superstar: Nej hun er en BIIIIB..

Dennis a : hun er droppede, er helt færdig med hende

• #5   12. feb 2009 Et ord: KÆLLING

Et råd: BED HENDE *****************

• #6   13. feb 2009 ser hende heller ikke som min bedste veninde hun er ude af mit liv, ja det kunne ha skadet rigtig meget men vil vende den om at sige at hendes søn er 10mdr og kan ikke engang kravle min datter er foran mentalt og kunne sige en masse så hendes barn blev fjernet sådan er jeg bare ikke. hendes søster er gået så vidt som at anklage mig for mord

Kommentér på:
BEDSTE VENINDE

Annonce