1.267 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
første dag i dagpleje første dag i dagpleje
så er det første dag for min søn peider han skal i dagpleje i dag i et par timer .
var på besøg i sidste uge i en time og det gik ok .....
han virkede tryg ved sin dagplejemor .
men dog var det ene barn dernede meget jaloux og bed og slog den anden pige dernede flere gange på den time vi var der .
er lidt bange for hun bider og slår min søn ....hun er 3 år næsten og han er jo kun snart 1 år .
men håber det går ok .....
puha ....hårdt han skal afsted syntes jeg ...men også en spændene ting for ham .
0 synes godt om
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
Det er altid svært at skulle aflevere i starten. Men når du ser hvor glad din dreng er for at komme ud og tumle med andre unger, vil det blive nemmere og nemmere.
Det er vigtigt at du gør dagplejemor klar over din bekymring. Hvis du føler du ikke kan fortælle hende at det er bekymrende for dig med den lille pige der bider og slår - så er det ganske simpelt et forkert sted du har fundet at få passet din søn. Det er vigtigt at du føler du kan fortælle og spørge alt hvad du har brug for.
Jeg synes du skal se tiden lidt an - synes du skal fortælle om din bekymring og så se hvad der sker. Alle unger, børnehave, vuggestue og dagpleje er ude for at blive bidt og slået, i et vis omfang...
ønsker jer held og lykke.
Natascha
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 48 Svar: 1.771
Jeg skal imorgen til intromøde med min søns dp'er...
Og mandag skal vi så afsted for første gang.. jeg skal være med første dag..
Ogsåer jeg så heldig også at skulle med om onsdagen da det er dagplejernes dag, og da han er så ny er det bedst moar er med også
Også siger de første dag i legestue skal moren også med, og det er om fredagen... så han skal kun være alene 2 dage i den første uge han er i dp...
apr 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
hun sagde også hun ville gøre alt for at hun ikke bider og slår .men sommetider er de lidt for hurtige de små ...men hun vil ikke have det selvfølgeligt .
så ved hun vil sige det er forkert til pigen .
nu har den lille så været afsted i en time ......puha .
at komme hjem til kun hunden ......
det er mærkeligt .
kan ikke rigtige beskrive det ......men der mangler noget .
heldigvis er hunden højgravid så kan ynke lidt om den hehe ............
den puster og er besværet ......haha.
men det blir spændene at hære hvondan det er gået hos dagplejen .
men det virkede ok han var glad og meget optaget af hende og ville gerne nusse .
altid noget han ikke græd for så havde jeg nok ikke kunne gå derfra uden ham .
sep 2008
Jeg kan sagtens forstå dig, min datter på 17 mdr. har gået i vuggestue siden hun var 11 mdr... jeg havde lyst til at tude hele første uge fordi det var så underligt...
Godt du har en vaps at tage dig af...:o)
apr 2009
tror sgu jeg har humoner sammen med hunden .
der skal ikke så meget til før jeg blir rørstrømsk .......suk .
så sidder man her og har ondt af sig selv sammen med en hund der har det på samme måde haha....ej altså
sep 2008
Det er vel kun nogle timer af gangen, at din søn skal være i dagpleje, her i starten er det ikke ?
apr 2009
ja vi er virkelig et kønt par ...mig og hunden hihi
sep 2008
første dag i dagpleje