1.555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Børn må ikke græde..... Børn må ikke græde.....

Åh ja..... det har er noget af en læng historie, men jeg skulle bare ud med den.....

Nu har jeg det sidste års tid boet sammen med min Far, stedmor og deres 3 (I en lang periode 4) plejebørn..... GISP.... Jeg bryder mig normalt ikke om denne side af min familie da jeg syntes de er for kontrolerende og dominerende (Speciel min stedmor) Men realiteten er at jeg ikke kunne klare mig selv økonomisk og jeg manglede nogle der ville aflaste mig lidt engang i mellem fra min søn.....
Det er gået meget op og ned både med sur råben men også gode samtaler, men nu er grænsen ved at være nået.... i Febuar blev jeg gravid igen og sammen med min kæreste blev trængen til at flytte og skabe vores ejet liv meget stor.... Min stedmor er i midlertidig blevet mere og mere emsig og kontrolerende specielt over for min søn.... Det sidste hun har fundet på er at min søn på 3 ikke må græde for det gør storer drenge jo ikke..... MIN SØN ER 3 ÅR...... Han er ikke sådan en der slår og sparker.... Er der noget der går ham på begynder han at græde, og det vil jeg da ærligtalt heller af end at han er en rod..... Jeg blev så ked af det da hun næsten skældte mig ud fordi han græd og som om det var mig der var noget galt med... Jeg fik ringet til min kæreste og sagde til ham at jeg ville flytte med det samme.... om aftenen ringede han så tilbage og sagde at han muligvis havde skaffet os en lejlighed langt væk fra min stedmor... Min mor og stedfar her imidlertidigt købt hus i samme område og skal i dag ud og kigge på den lejlighed til os og godkeder de den kan vi flytte om 14 dage.... Jeg er så glad og jeg går bare og håber så inderligt at den lejlighed er som den skal være, For skal bare væk for ikke at ødelægge min søn helt...
Jeg glæder mig bare til at komme hjem.... for her er der intet der forbindes med et hjem.... ude godt men jeg glæder mig til at komme hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn må ikke græde.....
  • #1   11. jun 2009 forstår ikk helt hvordan i ikke kan have råd til bare en lille lejlighed rent økonomisk. Man vil da altid kunne få hjælp af kommunen, så længe man er villig til at komme i aktivering....

• #2   11. jun 2009 Hmmm Du misforstår.... Det var da jeg flyttede ind hos mine forældre det kneb med økonomien.... De hjalp mig hurtigt med at få den op at kører og nu er den fuldtud stabil igen....

• K V
    K V Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 298
    #3   11. jun 2009 Hvad misforstår "vi"?

Vi læser jo bare hvad du har skrevet "Men realiteten er at jeg ikke kunne klare mig selv økonomisk og jeg manglede nogle der ville aflaste mig lidt engang i mellem fra min søn..... "

At det har ændret sig, er jo selvfølgelig fedt, men det ved vi ikek noget til smiley

• #4   11. jun 2009 **Baboom's undercover police-womaan *

Jeg bor i østjyllan og gik på skole indtil her først i denne månede, min kæreste bor på sjæland... Vi vil gerne flytte til synderjylland hvor min mors familie er... så grunden min skole og det at vi skulle flytte langt væk gjorde at vi ikke bare lige kunne flytte....

• #5   11. jun 2009 K J

det er skrevet i datid.... allerede der skulle i kunne regne det ud

• #6   11. jun 2009 Peanut B

Det er først her de sidste par måneder at der virkelig har været uvejr her i huset... Grunden til at jeg flyttede ind var at jeg ikke følte jeg havde andet valg hvis jeg skulle få styr på mit liv igen....

Ego... Ja det ville det være... Men mens jeg har boet her er min økonomi blevet tydeligt forbedret, jeg er igang med en uddanelse og alt har enlig været rigtig godt.

• #7   11. jun 2009 jeg må sige jeg også tit siger til min nevø på 3 år at det kun er babyer der pylrer og store drenge på 3 år ikke græder over sådan noget.. altså selvf ikke når han slår sig men når det er sådan noget med at han ikke får sin vilje og tuder eller det bare er pyller over intet.

det er man dog alligevel stor nok til at forstå når man er 3 år ..

• #8   11. jun 2009 jeg mener altså.. så tænker han "nåeh, jamen når nu hun siger det så er det nok rigtigt" og så giver han sig til at lege eller noget i stedet for.. og det er da bedre at lege og være glad end at være ked af det..

• #9   11. jun 2009 peaut: præcis.. mmm hvorfor får jeg egentlig aldrig is når jeg slår mig 8)

• #10   11. jun 2009 anne *jeg hedder mette* .

Ja ja det er klart.... der skal også være grænser for hvad de hyler over... men noget af det han bl.a. har fået skæld ud over er at få sæbe i øjnene..... han er somregl også meget pylret når han er træt... Men som min mor siger er det jo bare hens måde at udtrykke sig på...

• #11   11. jun 2009 katja d: klart klart. hvis man får sæbe i æjnene er det tilladt at være ked af det.
    de fleste børn bliver pyllerede når de er trætte. det er også iorden.. men jeg gider ikke høre på tuderi i flere timer 8) så bliver man altså bedt om at holde sin mund, ihvertfald når moster lagkage her er til stede smiley

peanut: ja det skulle man. og blive løftet i seng hvis ens ben var for trætte til at gå.

• #12   11. jun 2009 Nille^ Infamous|GirlZ .

Skrevet: 11-06-2009 11:06:54

sig til din stedmor hun skal lukke røven og blande sig uden om din opdragelse af din søn

ENIG!!

• #13   11. jun 2009 Peanut B

Jeg kan udemærket godt se hvad du mener... Men syntes det var svært da jeg næsten flyttede fra den ene dag til den anden.... overskudet til at tænke var ikke så stort lige der da alt så ud til at ramle sammen over os og ja så tager man vil det man tror er bedst, og det var jo også godt indtil de selv fik problemer.... Selvfølgelig har vi ikke altid været enige, men det kan man jo heller ikke...men det var et hjem og vi hjalp hinanden og kom enlig de fleste dage godt ud af det sammen.... men nu her igen har de problemer og det går vist ud over alle her i huset.....

• #14   11. jun 2009 åh hvem der bare var barn igen hehe

• #15   11. jun 2009 anne *jeg hedder mette* .

Det siger jeg også til ham og stopper han ikke hedder det Timeuot inde i sengen.... Men der er stadig grænser for hvad han skal skældes ud for....

I sidste uge fx. tog jeg mine forældres den mindste (Han er 5 år men hans hjerne er som en 3 års) i at slå benjamin... Jeg blev tosset og løb derud og skældte ham ud, min stedmor kom ud og spurgte om jeg havde set hvad årsagen var var hvilket jeg kun kunne svare nej til... Jeg havde kun hørt benjamin græde og derved kigget ud af vinduet og set at han blev slået (Jeg kender benjamin og han er ikke typen der slår andre så tror ikke at det har startet det hele) når men jeg tog benjamin og min stedmor tog sin med ind hvor efter han stille og roligt fik afvide at det gjorde man ikke.... et par dage efter havde begge drenge leget i en af sengene og benjamin havde ramt knægten i hovedet i deres vildskab (Hvilket sker tit med de ti) men min stedmor flegnede fuldstændig og råbte og skrev af benjamin så han klart nok begyndte at græde og så fik han jo også skæld ud over det.... hvad Faiir er der i det??

• #16   11. jun 2009 Peanut B

Selvfølgelig skal de have en stor tak for at have hjulpet os igennem en meget svær tid.... De har jo tros alt fået mig på ret køl igen.... Jeg ville nok også bare ønske at i hvert fald min far ville komme på ret køl og blive den glade og legende far han var engang.... Det gør ondt at se ham som han er nu og tror også det er derfor jeg nager sådan et had til min stedmor... Men han har selvføljelig også selv valgt det....

• #17   11. jun 2009 Peanut B

Jeg havde bare fået en sur mine og ordene " det er ikke det samme og det skal du ikke blande dig i"

• #18   11. jun 2009 katja: sådan er det jo.

der fik han jo ikke skældud for at græde.
    det er drenge. de vi slå hinanden..

men det må både dig og stedmor der lige accepterer. tage en dag af gangen. de ene gang er det den ene der slår, den anden gang er det den anden.. lad være med at bære nag og skæld den ud som har skylden.. og GLEM.

peanut : mmmm jeg kunne godt spise såda en lakridsis 8)

• #19   11. jun 2009 Peanut B

Det skal lige siges at ingen af de børn mine forældre har er deres egne... Alle er plejebørn med forskellige handicaps....
    Men ja det er nok nemmere at se tingene når man ikke selv står i det.... har nemt ved at føle at man nogle gange bare skulle tag og komme ud....
    Noget helt anden har jeg aldrig haft mange besøende mens jeg har boet her, hvilket ikke ligner mig, men alle siger at de ikke kan lide at være her pga. min stedmor... Min veninde jeg har kendt i 20 år vil ikke engang være her... Min kæreste vil ikke høre tale om at hun sætter sin fod i vores lejlighed..... Så kan nogle gange ikke tro andet end at hun ikke just er populær.... I hvert fald ikke i min årgang... Selv min lillebror (Biologiske) som også bor her når hen ikke er på kasernen holder sig for sig selv eller er ude fordi han ikke vil være her og ja sådan kan jeg fortsætte....
    Min far ja.... alle bliver jo ældre... Men kan næsten mærke hans dårlige humør og deprimerende tanker..... Der er mere end bare alderen....

• #20   11. jun 2009 Peanut B

Er faktist i rigtig godt humør idag og intet andet end et afslag på lejligheden kan få det humør ned....Bliver ved med at tænke at nu er der kun 14 dage tilbage.... jeg glæder mig ubeskriveligt meget

Kommentér på:
Børn må ikke græde.....

Annonce