Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone
  • #1   17. sep 2009 Lige så snart 3G er tændt på hvilken som helst mobil så sluger den meget strøm... Men 3 timer lyder godt nok af lidt.. Er mobilen ny, er den ladet ordentligt op hver gang osv?

• Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #2   17. sep 2009 Min 3GS 32GB holder strøm i ca, 5 døgn på en opladning med ca 10 min brug pr. dag

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 28
    #3   17. sep 2009 skru helt ned for baggrundslyset, (man kan sagtens se skærmen)
    ^^ det hjælper en del.

ellers slå div. ting fra :

bluetooht
    3g
    wifi
    ...når du ikke bruger det

• #4   17. sep 2009 Lene: ja, men ikke hvis du bruger 3g meget...

• #5   17. sep 2009 Som Rasmus siger. Så optimere telefonen.. evt også et mørk baggrundsbillede, slå vibration fra og unødige lyde..

• Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    jul 2007

#6   17. sep 2009 Jeg har bluetooth slået permanent til pga. mit Parrot håndfri i bilen,
    derudover er wifi aktivt, men bliver kun brugt til ac checke mails et par gange om dagen.

3G er også slået til og telefonen er tændt døgnet rundt.

Min "Gamle" Iphone 3G 16 GB, klarede som oftest ca. 7 døgn imellem opladning, så den nye bruger noget mere strøm.

Til sammenligning har jeg en Nokia N79 & N82 & de klarer nemt 10 døgn på en opladning.

• #7   17. sep 2009 det nægter jeg at tro på desværre... Min Nokia e71 klarer max 1½ døgn med meget belastning: 3G, Bluetooth, musik og msn.. og batteriet er alligevel rimeligt stort. mener det er et 1500mah batteri.

• #8   17. sep 2009 hvis jeg ikke bruger det så meget kan den godt holde en uge ca

• Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    jul 2007

#9   17. sep 2009 Ja men jeg er da enig, undrer mig også over at andre piver over strømforbruget, men tror mest det er "Unge" mennesker som spiller musik, spil & surfer internet med telefonen (Hvad den jo også er lavet til).

Hvor jeg taler ca. 10 min pr. døgn i den og så checker mails et par gange på en dag, men ikke bruger den til andet.

Mon det kan være derfor?

• #10   17. sep 2009 ja, det er sikkert derfor.

du kan se her hvor lang tid de holder med 3G
    http://gizmodo.com/5025309/round-up-nine-iphone-3g-battery-life-test-results

Kommentér på:
iphone

Annonce