{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

tegnefilm... {{forumTopicSubject}}

Hvis man bliver tvunget til at se tegnefilm en større del af dagen, som jeg gør disse dage, så kan man ikke lade være med at tænke på tegnefilm i dag og dengang man selv var barn.

Fx ser jeg nu en tegnefilm, hvor de eksempelvis snakker om parforhold, seertal, osv.

Synes denne trend er generel, altså med nogle emner som børn ikke forstår, og ikke bør drages ind i. efter min mening skal de have lov til at være børn.

børn skal naturligvis lære mens de ser fjernsyn og det skal ikke bare være underholdning, men lærer de virkelig noget ved at høre om de voksnes problemer som jeg synes kommer alt for tit i tegnefilm. Derudover bliver ordet "jaloux" brugt i stedet for misundelig, hvilket ikke hjælper på de danske børns dansk-evner (jeg ved godt at jaloux også er integreret i dansk, men forstå nu hvad jeg skriver før i kritiserer for at kritisere)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tegnefilm...
  • #1   26. nov 2009 haha, har sku aldrig tænkt så meget over tegnefilm smiley

men måske er det derfor verden er ved og falde fra hinanden ? smiley

• #2   26. nov 2009 Mathias F

ved sku ikke, men tegnefilm i dag er alt for fulde af kreative hoveder der vil vise hvor godt de kan lave en historie som børn ikke kan følge med i. Jeg siger IKKE at vi skal se noget som Tele Tubbies, men bare noget der ikke omhandler parforhold og problemer.

Kommentér på:
tegnefilm...

Annonce