{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Faeskabstest (: {{forumTopicSubject}}

Mig & anders er blevet enige om vi skal havde lavet en faderskabstest, ikke fordi jeg er i tvivl men han vil gerne være 180% sikker da vi gik fra hinanden en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid.
Nu er jeg begyndt & tænke sådan lidt? kan man sagtens vente med & sætte den igang til man har født? eller skal man gøre det inden man føder? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Faeskabstest (:
  • #1   11. jan 2010 i kan få lavet en nu for 8400kr, men den når barnet er født er vidst gratis..

• Bjørn S
    Bjørn S Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 30
    #2   11. jan 2010 hvad er du begyndt at tænke over?

• #3   11. jan 2010 Hvis faderen ikke frivilligt skriver under og vedkender sig faderskabet bliver der lavet en test. Vedkender han sig faderskabet kan der IKKE laves en test medmindre der er noget i gør på eget initiativ og for egen regning

• #4   11. jan 2010 Mikkel h - en faderskabstest koster da ik noget :s både min søs & min veninde har fået lavet en uden & sq betale noget som helst??

Bjørn S
    - Jamen om man burde starte den nu eller vente? man kan alligevel ikke få taget blodprøverne før barnet er 3måneder ? så hvad er det smarteste ?

• #5   11. jan 2010 Jesper B - Han er IKKE villig så, for han vil være 180% sikker inden han skriver under på noget som helst som sagt kom først & fortalte det da vi var gået fra hinanden så forstår godt lidt hans tvivl smiley selvom min slet ikke er der

• #6   11. jan 2010 vent til barnet er født hvis du er sikker er der jo ikke noget at komme efter så hvorfor så ikke vente

• #7   11. jan 2010 Kristian : det er som man tager det

Lars : Lige præcis (: ville nu gerne ha hørt nogen " kvinders " synspunkt smiley

Nikolai : lavede dette indlæg for & få svar på en lidt vigtig ting ikke for & få dumme kommentare til andre's eller mit smiley Hold dem for dig selv en anden gang Tak

• #8   11. jan 2010 Nikolai - & hvorfor så det :s

• #9   11. jan 2010 min søster & faren til barnet er stadig sammen ? det var hans familie der ikke ville ha noget med nogen a dem a gøre hvis de ik fik lavet den smiley
    - Min veninde blev nok bare gravid for & være det for hun er godt nok ikke en go mor, sorry det ik pænt & sige men altså

Jeg vælger stadig ik bare & blive gravid for & få barn nu, jeg ville ha min uddannelse først & den er jeg godt i gang med, holder pause indtil efter min barsel som jeg har på et år ogs det på skolebænken smiley så helt hul i hovedet er det jo ikke smiley

• #10   11. jan 2010 vil ik lige frem samligne mig med en film smiley forstår slet ikke du skal sidde & hakke ned på andre, slet ikke når du ikke kender dem eller ved om de kan gemmenføre tingene ? har været igang i et år hvorfor smide det væk som skidt?? Det ville nok være det dummeste jeg ku gøre :S

• #11   11. jan 2010 18 år og snart med barn smiley spild af ungdommen og uddannelsen.
    Hvordan vil du gøre en uddannelse færdig med en lille en derhjemme? det går man da psykisk ned af ? smiley

Men selvfølgelig, hvis du har overskudet osv. til at klare det, jamen så er det jo helt op til dig hvad du vil med dit liv smiley

tillykke med graviditeten !

• #12   11. jan 2010 Markus : der er noget der hedder dagpleje ? det skal barnet i når barslen på et år er slut, lige meget hvad ?? eller selvf man kan vælge & holde dem hjemme & få børn der ikke kan sammen med andre, & sidde på sin flade røv & få penge a kommunen ?? det sq ikke min stil sorry ? det kan godt være der er mange der gør det på den måde, men tror sq ikke engang jeg vil kunne holde ud & være hjemme i et år! Der er meget & se til med et barn, men nu er daddy der os, & Malik skal da os passes a sin far? JEG STÅR IKKE ALENE smiley - & Tak (:

Nikolai - Ja har et ansvar resten a mit liv ? men ved du hva? det tager jeg sq gerne med, det er det mest vidunderlige der er sket for mig & min holdning er slet ikke som jeres, Jeg ved hvordan det er & være gravid, jeg kender den lille følse a når man mærker sit barn sparke det sq til & tude over så stort er det, det er fandme det støreste man kan opleve, Jeg kunne sagtens vente de år ? men hvorfor hvis jeg er klar nu, der er ingen der sir bare fordi man ikke har en uddannelse så er man et dårligere menneske ? der er mange der ikke kan tage uddannelse a private årsager, de er stadig gode forældre & kan gi barnet en masse smiley JEG VED BARE JEG SKAL HA MIN UDDANNELSE!

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 44 Svar: 148
    #13   11. jan 2010 kan ikke sige andet en jer der sidder og sviner Ida til, kom dog videre i livet man kan godt hører nogen er mere voksen end andre her inde. der sgu da ikke noget galt i at få et barn når man er 18 hvis man er klar til det.

• #14   11. jan 2010 Nikolai - håber jeg sq os du blir smiley

• #15   11. jan 2010 troede du ville have en faderskabs test nu inden det er født, for så koster det 8400.. men ja det er jo gratis når det er født.

• #16   18. jan 2010 Man kan ikke lave en faderskabstest før efter barnet er født

• #17   17. feb 2010 hva sker der drenge ?? hvorfor behøver man have en uddannelse før man får et barn ?? jeg blev gravid som 18 årig det eneste jeg havde var 9 klasse afgangseksamen, jeg havde gået på en masse skoler efter men ikke fuldført noget, som 19 årig føder jeg og går på barsel. Nu jeg lige fyldt 20 og gået i gang med uddannelsen. Hvad er der slemt ved det? Det kan godt være, jeg har været på kontanthjælp i længere tid, men sætter min datter i første række, altid. Hun har alt det hun har brug for - mangler intet.
    Valgte at tage uddannelsen efter, det er godt nok hårdere, da lektier og sådan først kan laves når den lille er lagt - men bare fordi Ida kommer til at holde en pause på et år, mener i så det betyder hun bliver en dårliger mor? :s

- Ida hvornår har du termin ? smiley

• #18   7. mar 2010 det er let at høre de knægte herinde aldrig har mødt en moden ung kvinde, en kun mænger sig med folk der ikke er klar til t tage ansvar..

man går hverken psykisk ned af at have et barn og gå i skole, eller mister de næste 50 år a ens liv osv.
    der er mange der får så mange gode ideer. hehe.

JO det er uden tvivl hårdt at have børn, men det er ikke noget man ikke kan klare hvis man er et velfungerende menneske der kan tage nsvr. g man kan GODT være velfungerende og tage nsvar som ung.

det er jo typsk at i knægte kun ser hvordan det går de ungre mødre i serien uden at tænke på at der faktisk er nogen derude der tger det meget seriøst t være forældre og ikke vil stille op til et sådant progrm både fordi de ikke vil sammenlignes med dårlige forældre og fordi de vil beskytte deres barn fremover.. men igen hvis man ikke kan se ud over tv kanten er det jo ikke let

Kommentér på:
Faeskabstest (:

Annonce