1.167 visninger
|
Oprettet:
Faeskabstest (: {{forumTopicSubject}}
Mig & anders er blevet enige om vi skal havde lavet en faderskabstest, ikke fordi jeg er i tvivl men han vil gerne være 180% sikker da vi gik fra hinanden en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid.
Nu er jeg begyndt & tænke sådan lidt? kan man sagtens vente med & sætte den igang til man har født? eller skal man gøre det inden man føder?
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 13
okt 2009
Følger: 1 Svar: 30
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 40
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 47
Bjørn S
- Jamen om man burde starte den nu eller vente? man kan alligevel ikke få taget blodprøverne før barnet er 3måneder ? så hvad er det smarteste ?
feb 2009
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Svar: 94
feb 2009
Lars : Lige præcis (: ville nu gerne ha hørt nogen " kvinders " synspunkt
Nikolai : lavede dette indlæg for & få svar på en lidt vigtig ting ikke for & få dumme kommentare til andre's eller mit
feb 2009
feb 2009
- Min veninde blev nok bare gravid for & være det for hun er godt nok ikke en go mor, sorry det ik pænt & sige men altså
Jeg vælger stadig ik bare & blive gravid for & få barn nu, jeg ville ha min uddannelse først & den er jeg godt i gang med, holder pause indtil efter min barsel som jeg har på et år ogs det på skolebænken
feb 2009
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.777
Hvordan vil du gøre en uddannelse færdig med en lille en derhjemme? det går man da psykisk ned af ?
Men selvfølgelig, hvis du har overskudet osv. til at klare det, jamen så er det jo helt op til dig hvad du vil med dit liv
tillykke med graviditeten !
feb 2009
Nikolai - Ja har et ansvar resten a mit liv ? men ved du hva? det tager jeg sq gerne med, det er det mest vidunderlige der er sket for mig & min holdning er slet ikke som jeres, Jeg ved hvordan det er & være gravid, jeg kender den lille følse a når man mærker sit barn sparke det sq til & tude over så stort er det, det er fandme det støreste man kan opleve, Jeg kunne sagtens vente de år ? men hvorfor hvis jeg er klar nu, der er ingen der sir bare fordi man ikke har en uddannelse så er man et dårligere menneske ? der er mange der ikke kan tage uddannelse a private årsager, de er stadig gode forældre & kan gi barnet en masse
nov 2008
Følger: 1 Emner: 44 Svar: 148
feb 2009
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 13
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.838
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 15
Valgte at tage uddannelsen efter, det er godt nok hårdere, da lektier og sådan først kan laves når den lille er lagt - men bare fordi Ida kommer til at holde en pause på et år, mener i så det betyder hun bliver en dårliger mor? :s
- Ida hvornår har du termin ?
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 1.461
man går hverken psykisk ned af at have et barn og gå i skole, eller mister de næste 50 år a ens liv osv.
der er mange der får så mange gode ideer. hehe.
JO det er uden tvivl hårdt at have børn, men det er ikke noget man ikke kan klare hvis man er et velfungerende menneske der kan tage nsvr. g man kan GODT være velfungerende og tage nsvar som ung.
det er jo typsk at i knægte kun ser hvordan det går de ungre mødre i serien uden at tænke på at der faktisk er nogen derude der tger det meget seriøst t være forældre og ikke vil stille op til et sådant progrm både fordi de ikke vil sammenlignes med dårlige forældre og fordi de vil beskytte deres barn fremover.. men igen hvis man ikke kan se ud over tv kanten er det jo ikke let
Faeskabstest (: