Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unge mødre. 21 og under??
  • #1   31. jul 2007 unge mødre..
    jeg fik selv min datter 3 mdr før jeg fyldte 18 og er idag 28

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #2   31. jul 2007 Jeg har en knægt på gule plader, han er 4 år, jeg er 25, og kæresten er 26

• #3   31. jul 2007 jeg er 29 og min den ældste er 13.

• #4   31. jul 2007 Min veninde på 20 skal være mor til december..

min nevø's mor var også 20/21 år da han blev født..

• #5   31. jul 2007 Tjaaa - så er jeg nok en af de unge mødre... jeg fik min datter 4 dage før min 18 års fødselsdag.... :o) Jordens dejligste pige Sandie. Og ja der er masser af billeder af hende herinde. :o))

• #7   31. jul 2007 Jeg har billede smiley
    Jeg er 21½ år, min datter er 2½ år smiley
    Fik hende så da jeg var 19 smiley

• #8   31. jul 2007 BaBoom's GiGOLO - ja vi får da noget *G*

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #9   31. jul 2007 Har du noget i mod det smiley

• #11   31. jul 2007 BaBoom's GiGOLO - jamen det er jo så vores valg og ikke dit.
    Men hvis du var kvinde, kunne du nok forstå hvor svært det ville være at slå sit barn ihjel..
    men ved i fyrer sku intet om, såå!

• #12   31. jul 2007 Lars N.. Min datter er planlagt ;o)

• #13   31. jul 2007 Nej det viser så du ikke er klar til et barn, og også smart du ingen får lige nu! smiley

• #14   31. jul 2007 BaBoom's GiGOLO _
    Trist er at du sidder og føler dig mere værd end os andre !

I det mindste står vi ved de valg vi har taget og sidder ikke og gemmer os bag dum smarte bemærkninger !

Og min datter på 13 er også planlagt, og ens liv går ikke i stå fordi man får børn.
    Men kan godt tage uddannelse osv selvom man har børn , det tager så lidt længere!

• #15   31. jul 2007 men en dum smart bemærkining herfra.

Nick du har det vist glemt din Jay...Tsk Tsk mand !

• #16   31. jul 2007 Christina, heller ikke jeg..!

• #18   31. jul 2007 Så længe jeg ikke går på kontant hjælp og er taber som du skriver føler jeg mig ikke truffet.

Men det må være rart at være overmenneske eller hvad du mener du selv er.

• #19   31. jul 2007 GIGOLO.. uha du er vel nok et ÜBER perfekt menneske der, puds glorien og tag du hellere tilbage til arbejdet..

• #21   31. jul 2007 GIGOLO, ej nu stop da..
    Det er da for plat at gå ud fra et lille "opslag" på baboom hvor der bliver født flest "ungmødre"/uønskede børn.. tsk tsk

• #23   31. jul 2007 Lars nu kan jeg kun svare for mig selv og svaret er ja.
    Var det en fejl skulle jeg skisme nok stå ved det da !

• #24   31. jul 2007 GIGOLO, hvem i alverden siger vi er på kontant hjælp?
    Det er jeg ihvertfald ikke.. Var det én gang, i en måned INDEN jeg fik barn..

• #25   31. jul 2007 just me: godt være du ikk er på kontant hjælp af de unge mødre. men mange er altså.
    og man ge får osse vørn i en tidlig alder fordi de ikk lngere gider bo hjemme. eller finde arb.
    gider ikk længere gå i skole da de ikk er gamle nok til su.
    og så er det squ nemmer at blive gravid få barnet, og få kontanthjælp. da mange af dem tænker nåh ja komunen skal give mig et sted at bo. hvor der er plads til barnet. samt de får i hoved og røv.

undskyld men sådan er sandheden desværre for mange unge mødre idag

• #26   31. jul 2007 Dorte, ja det ved jeg..!!
    Men de er med til at gøre os andre, GODE unge mødre til nogle være samfundsnassere, sådan tror alle ihvertfald vi er, bare se GIGOLOs første par indlæg..! hmm

• #28   31. jul 2007 christina: det med at få fjernet børn. ja i nogle tilfælde er det forkert men andre tilfælde er det ok..
    situationen skal overvejes nøje.

men ja dyker man se xuden beskyttelse er det ens egen fejl. men hva med dem hvor det ik var meningen, hvor deres liv og deres daværende situation ikk lige er der til et barn.

folk har så mange holdninger hva det angår. men glemmer lige hvert mennesker har sine grunde og situationer der gør , at de var nød til evt dette valg.

• #29   31. jul 2007 just me: siger jeg heller ikk noget om. indlægget gælder skam osse andre der skrev selv gigolo.

det er stadig med hvorn man ser på de forskelliges situationer. ja tager da hatten af for de unge mødre som virkelig tager et ansvar og tjener deres egne penge.. skrev bare at der findes mange af den modsatte slags.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #30   31. jul 2007 Her hvor jeg kommer fra er der mange der ikke er fyldt 18 endnu der render rundt og er højgravide.

En af dem når kun lige at blive 16!

• #31   31. jul 2007 Dorte, ja det gør der.. Kender selv 2, de var mine veninder engang, nu er de mine "bekendte" for de nasser virkelig på samfundet, med ALT de kan!! og det kan jeg bare ikke ta´

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #32   31. jul 2007 Gigolo: Tror bare vi jyder er mere modne en jer derovre fra!

Såmænd ikke andet.

• #33   31. jul 2007 komunen og statne ber skam selvom det..
    de kan lade være med det. sige de kan få en lille kontanthjælp ja. men de har ikk tvungen regel med at de skal skffe de unge mødre et sted at bo . da de stadig er unde 18 mange af dem. og hvis forældrene støtter dem burde de stadig kunne bo hjemme til de er gamle nok. eller til de selv har sparet op til evt selv at betale

• #35   31. jul 2007 jeg er osse selv en af dem de rhar fået en abort i 13 uge. men vidste slet ik jeg var gravid før jeg var 12 uger henne. og havde osse min mens normalt samtidig med jeg var meget stresset. stod i skilsmisse med min datters far. og så ingen grund til at få endnu et barn med ham da vi skulle skilles. og så stå på daværende tidspunkt, som egenlig mor til to.

• #36   31. jul 2007 Dorte, hvor godt har barnet af det i længden!? :-s

• #37   31. jul 2007 just me: hvis de virkelig vil tage et ansvar burde det være sådan. hvis nu familien kan og vil stå der og støtte barnet og kommende barnebarn. så burde det være sådan. da de stadig er værge...

det er da utroligt hvor voksne og hvor meget de skal bestemme , der hurtigt kan dukke op i hovedet på en teenage pige, bare fordi der er penge i farvande..

ja undskyld men min mening. trods jeg selv var/er ung mor

men tingene i dagens dk er blevet for nemt og for let.

• #38   31. jul 2007 dorte, ja det har du ret i ..
    Men det kunne jo også være den unge mor stak af i byen, så hang mormor (evt. farmor) på problemet..! Fordi unge idag har fået alt for frie tøjler

• #39   31. jul 2007 just me: det er det jeg mener.. derfor sæt kontanthjælpen ned for unge mødre under 18._

• #40   31. jul 2007 så kan de fandme lærer at tage et ansvar og ikk sørge for at alle andre yngre mødre blir stemplet på en som ikk kan finde ud af det's bekostning.

• #41   31. jul 2007 Ja jeg er helt enig.. og især som enlig ung mor vælter det ind med penge!! bare spørg min veninde om det, hun har en husleje på 4500 i månedne, for boligstøtte på 3000, altså 1500 kr i husleje, så er der forhøjet børnepenge fra kommunen med 2 børn, knap 11.000, og så er der gratis pasning osv. osv. og 1000 kr og et eller andet, fra faderen hver måned..!

• #42   31. jul 2007 LOOOOOL..... Babooms "gigolo" Du er ikk for smart at høre på.... det kan godt være vi får børn i en tidlig alder herover i fastlandet - men det er nok fordi vi hurtígere blir voksen....!

Og kan man sige A kan man også sige B. Bedre end de tøser der bruger abort som prævention...!!!!

Og jeg er nu glad for jeg fik min datter så tidligt... havde jeg fået en abort havde jeg aldrig fået børn - jeg kan nemlig ikk få fler... så meget kan man sige som en uviden person der prøver at spille smart men i stedet lyder total dum..!

• #43   31. jul 2007 det er det jeg mener.. det er helt forkert.. den slags penge burde squ heller gå til alle vores pensionister. som mere eller mindre ingenting har.

• #44   31. jul 2007 dorte, ja lige præcis..
    jeg har dog også gratis pasning til min datter. Men jeg har også lige været på SU. smiley

• #45   31. jul 2007 Just me: Siger du at enlige mødre vælter i penge??

• #46   31. jul 2007 en jeg gik i klasse med i år,
    jeg gik i 10 ,
    hun fik barn som 15 årig q;;;

• #47   31. jul 2007 heidi

ja det gør vi delvis.

men mest om dem som virkelig ikk gider lave noget fordi der er flest penge i at være enlig mor som teenager med de høje satser de får idag..

• #48   31. jul 2007 Nu skal det jo også lige siger at ikk alle bor hjemme når de er 18 år... Og så er der faktisk også rigtig mange forældre der ikk støtter deres børn når de kommer og fortæller de venter barn... så man kan ikk bare sige at det skal forældrene hjælpe med...
    Det kan osse bare være det er mig der misforstår....

• #49   31. jul 2007 heidi, min veninde gør, og min "bekendt" gør, de nasser ufattelig meget

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#50   31. jul 2007 Hør lige engang folkens.

Slvom i ikke er ENIGE kan i godt tale PÆNT til hinanden - tak smiley

• #51   31. jul 2007 heidi ja du misforstår. jeg skrev længere oppe at dem hvor forældrene virkeligstøtter deres barn og deres graviditet. ikk skal have i hoved og røv at staten ligesom alle de andre..

for der er virkelig nogen som er mega nassere og aldrig kommer ud af systemet, da de ikk kan betale sig økonomisk.

• #52   31. jul 2007 Mathilde, gør vi ikke det?
    Syntes da tonen er pæn smiley

• #53   31. jul 2007 Dorthe: hold da op hvor bor du??? har været enlig mor i 5 år - og har aldrig oplevet at have mange penge.... der væltede sgi ingen penge ind her....

Ved ikk hvad der sker for folk.... Der er sgi ikk penge i at være enlig mor...... Børn koster det vilde.. og de penge man får er ikk voldsomt mange.......

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#54   31. jul 2007 I har lige lovlig mange grove spyd mod hinanden...

• #55   31. jul 2007 mathilde vi snakker da pænt..
    jeg har endnu ikk råbt eller svinet nogen til herinde..

alle folk har forskelligemeninger og holdninger. og dem skal man squ acceptere.

ellers er man ik værdig nok til at deltage i sådan et emne/ diskution.

• #56   31. jul 2007 Dorthe: tænkte jeg nok jeg gjore... *s* Nu kan der være rigtig mange personlige grunde til at folk går på kontanthjælp... Ja jeg ved godt nogen siger det ikk kan betale sig - men så bestemmer de heller ikk selv over deres liv... de skal stå til rådighed for kommunen... Kan slet ikk se folk skulle mene det er fedt at gå på kontanthjælp....

• #57   31. jul 2007 jeg er fra sdr jyll. og lige pt vælter det med unge højgravide teenage mødre.

som render og smider med pengene om sig. og render i byen hver anden weekend. når børnene er i fam . pleje.
    da barnets far ikk er i billedet. og pengene får de af komunuen.

forsøger takst
    fri pladser.
    forhøjet børne børnepenge hver 3 mdr
    børnepenge fra fader hver måned.
    samt forhøjet bolisikring.

• #58   31. jul 2007 Mathilde: ??? vi snakker da fint sammen.... man kan godt diskutere på et ordenligt plan og det mener jeg vi gør her..!

• #59   31. jul 2007 Heidi, du kan få forhøjet børnepenge, mener det er 5500 du så får, gratis pasning, god boligsikring osv. smiley
    Det er vel der man har mange penge..
    Jeg syntes ikke min datter er dyr.. Hun mangler intet, men hun er ikke dyr ;o)

• #60   31. jul 2007 dorthe: Det er ikke alle der får det samme hverken friplads eller boligstøtte - så på den måde kan man ikk regne det ud... men er børnene i fam. pleje vil jeg mene moderne KUN skulle ha penge til aktiviteter osv når hun har barnet... resten skulle gå til barnet og ikk moderen... der er vi helt enige...

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#61   31. jul 2007 Jamen super så smiley Diskuter i bare vidre smiley

• #62   31. jul 2007 det er det jeg mener.. der blir ik soteret ordenligt fra..

damn er klokken så mange må squ heller komme igang med at svinge støvsugeren. han kommer snart hjem. tjekker ind senere.

• #63   31. jul 2007 Just Me: Så mange får man ikk når barnet blir ældre... det går hele tiden ned... når barnet blir 3 - 7 11 - og 14 mener jeg også....
    og jeg har aldrig fået gratis pasning... jeg skulle selv betale en hel del.... Nå men det er da heldigvis ikk tilfælde for mig mere... og det er faktisk først for nylig det er blevet lavet så man kan få økonomisk friplads i skørping.. der kunne man kun få pædagogisk friplads....

Det er ikk ens i alle kommuner...

• #64   31. jul 2007 Heidi. Nej det kan jeg så læse ..
    Så mærkeligt, men jeg må sige nogle kommuner er også alt for dumme at de forærre alle de penge væk.
    Jeg har 100 % gratis plads til min datter i dagpleje fordi jeg var på SU, men nu hvor jeg snart skal arbejde igen (har sommerferie) så kommer jeg nok til at betale nogle få 100 kr.

• #65   31. jul 2007 Just Me: der er stor foreskeld på kommunerne... ja nu ved jeg ikk hvordan det foregår efter kommunerne er blevet slået sammen - og hvad de kører efter nu, men da jeg flyttede til skørping kunne jeg ikk få en eneste krone i friplads for det kørte de ikk med hernede.... Men man kunne søge pædagogisk friplads, men så skal der flere mennesker til at bedømme om barnet har brug for at komme i pasning.... osv.... Men nu kan man søge øko-friplads, ved så ikke hvor meget de gir - min datter går hjem efter skole, så vi har ikk behov for pasning....

• #66   31. jul 2007 Hold da op fyrene i denne tråd er sku ik for kloge at høre på.... griner...

• #67   31. jul 2007 M & N: LOOOOOOOOOL Neeeeej ikk de vilde kloge ord der kommer derfra *G*

• #68   31. jul 2007 Nej det ville da være overdrevet at sige smiley

Men godt de er så kloge at de kan svare på pigernes vejene smiley

Og jeg er 22 år og har en datter på 5 måneder, som er planlagt (Hvis hun altså må være det for jer???)LOOOOOOOOOOL

• #69   31. jul 2007 M & N: Uhhhhuuuuu.... jaja... de drenger kender åbenbart os piger bedre end os selv... *G* Tillykke med datteren. (lidt sent at sige, men alligevel.) ;o)

• #70   31. jul 2007 Hi hi, Mange tak Heidi smiley

Ja de er sku dygtige sådan nogle drenger smiley

• #71   31. jul 2007 martin

det er jeg skam godt klar over men nu var det unge mødre der var snakket om..

ved skam godt der osse er andre mødre der gør og lever for samme system. og er helt enig det er FORKERT:

og som skrevet længere oppe.
    tager virkelig hatten af for de unge forældre som virkelig tager ansvaret og tjener deres egne penge..

• #72   31. jul 2007 Skal man ikk bare sige mange mennesker.... nu er det ikk kun mødre men også fædre... ;o) Og igen kan der være utrolig mange personlige årsager til folk får kontanthjælp - og det har intet med de ikke gider.... Det er synd for de folk der virkelig har brug for den hjælp - at folk sætter dem i bås som tabere og dovne folk der ikk gider lave noget...

• #73   31. jul 2007 Christina: LOOOL Ja de par øre kan ikke gøre det vilde... Men bedre end ingenting - og en tusse her og der gir også lidt. ;o)

• Nanna s
    Nanna s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #74   31. jul 2007 Som om at det ville hjælpe noget ,ikke at give hjælp til dem som intet har.Skal det gå ud over børnene?Hvorfor skal der altid være nogen der er misundelige på andre og ikke ønsker andre det godt?Det er vel et spørgsmål om prævention i første omgang , tror ikke at der er nogen der får børn for sjov.Blev selv mor som 17 årig og er idag 32,min datter er 16 år idag.Hvis hun blev gravid ville jeg støtte hende og selvfølgelig skulle hun have lov til at gå i byen og fyre den af i weekenderne,så skal jeg nok passe den lille.

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#75   31. jul 2007 LAVER ET FORTSÆTTER INDLÆG

Navn: UNGE MØDRE, DEL 2

• #76   31. jul 2007 Nanna: Tjaaa - sådan kan man os sige det. ;o)
    Og det kan godt være der sidder nogle knuder og er misundelige - men over hva??? og at andre er på kontanthjælp? Det kan man sgi ikk være misundelig over... det er ikke skide sjovt... og selv om de får hjælp svømmer de ikke rundt i penge...

Self. skal unge mennesker ha lov til at gå ud og more sig... og det er da dejligt når bedsteforældrene vil passe de små... både for børnene, forældrene og ikk mindst bedsteforældrene. ;o)

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#77   31. jul 2007 Skriv i det nye indlæg

• #78   31. jul 2007 Mathilde: Hvorfor??? denne tråd kører da fint nok...???

• Nanna s
    Nanna s Tilmeldt:
    jun 2007

#79   31. jul 2007 Heidi Pitt.Nej Det er bestemt ikke noget at være misundelig at stå med et lille barn der bare skriger og ikke vil sove kl l... om natten.Ikke at have nogen at dele barnets første ord,skridt,tand osv med fordi faren er skredet og familien har slået hånden af en,fordi man valgt at stå ved sit ansvar og føde barnet.

• Nanna s
    Nanna s Tilmeldt:
    jun 2007

#80   31. jul 2007 Min lille søster Sandra på 23 har for 5 mdr født den dejligste pige.Og som der også bliver skrevet længre oppe så er det altså langt fra alle unge mødre der får økonomisk hjælp af kommune.Hun og hendes kæreste klare sig udmærket uden.Men hjælpen er jo også ment som et skub til at komme vidre, uden at stå hjemløs,sulten og uden en trævl på kroppen.

• #81   31. jul 2007 Christina, de sølle 1000 kr. dem får jeg slet ikke ;o)

• #82   31. jul 2007 Nanna: Nu er det ikke altid manden der skrider... i havldelen af tilfældene har pigen smidt ham ud... Mange piger forventer at deres kæreste bare er 100% far fra første gand de holder barnet - men man er nød til at give dem tid... vi går ni mdr. med barnet hvor vi mærker det og får alle disse underlige følelser osv.... Men manden får bare en masse af vide, men deres følelser kommer når de selv kan mærke barnet og få disse følelser.... Det er pisse svært at være far - og det er noget, lige som alle forældre skal venne sig til og det kommer stille og roligt... Da jeg fik min datter var min første tanke derefter. "Nå det er dig der har givet mig alle de smerter" Og jeg følte mig som en elendig forældre... Man kan ikke bare gå efter en bog - "sådan er man forældre"... mændene skal også ha deres tid... Nogle gange forventer vi piger sgu det umulige af vores mænd.....

• #83   31. jul 2007 Syntes det er synd... mange af jer får det til at lyde somom det er faderens skyld man står i en svær situation - men vi har selv valgt den, der han manden ikke meget at skulle ha sagt - han skal bare acceptere det..... Det er ikke nemmere for en far der ikke ser sit barn til dagligt - end at være enlig mor... hun kan i det mindste få hjælp hvis hun spørg... der har man ikk meget tilovers for faren... stakkels mænd mange gange....!

bare min mening - vi skal ikke pudse vores glorie så meget - så blir den tyndslidt. *G*

• #84   31. jul 2007 Christine: Nemlig... *ss*

jeg ved godt at det ikke er nemt at være enlig forældre - jeg er bare træt af at mange får det til at lyde som en elendighed - for så er det altså heller ikke værre... Man har selv valgt - kan man sige A må man sgu os sige B. Sådan er det bare... med eller uden mand..... ;o)

Og nu har jeg heller ikke haft en masse ballade i forældrerollen med hensyn til min X. :o) Heldigvis.

• #85   31. jul 2007 Christina: At skifte ble eller ej - har intet med at være en go forældre..... Han kan godt være en god far -der ALDRIG har prøvet at skifte ble.... og hva så... det er en ble - og ikk forholdet til barnet der så magles... vil sgi hellere ha manden ikk skifter ble, men er der psykisk... end en mand der skifter ble, men ikk kan klare det psykiske.... Man kan godt være en go forældre alligevel. ;o)

• #86   31. jul 2007 Familie er den man selv vælger... man kan godt være to i en perfekt familie... det er op til forældrene at stifte den... ;o) Der er den biologiske familie... og den man vælger i kærlighed. ;o))

• #87   31. jul 2007 Jeg har en perfekt familie (syntes jeg) det er mig - min skønne datter og min dejlige mand (papfar til Sandie) Og det er den bedste fam. man kan ønske sig. *Smiler viiiiiildt* ;o)

• #88   31. jul 2007 Christine: self. er det ikke det man regner med som nybagt forældre... Der tror man på "Kernefamilien" osv... self - har selv været der... men man vågner op til noget andet - og så må man få det bedste ud af det man har... og det man har er et barns hengivenhed til dig... Det er ALT man som forældre har brug for - for at komme vidre... har jeg ret... eller har jeg bare vildt ret. *GG*

• #89   31. jul 2007 Christine. ;o)) kys til dig søde... *ss*

• Nanna s
    Nanna s Tilmeldt:
    jun 2007

#90   31. jul 2007 Heidi pitt.Nu er det altså sådan at man netop ikke selv vælger sin familie og barnet vælger ikke sine forældre,(SÅ HAVDE TINGENE NOK SET ANDERLEDES UD)Imit liv var det faren til børnene og mig der ikke kunne sammen,og det skal lige siges at han beholdt børnene,så nej det er ikke altid faren det går ud over.Den drøm man har når man møder den eneste ene,kan desvære briste.

• #91   31. jul 2007 Nanna: Du har ikke læst alt kan jeg se... ;o) ja der er den biologiske fam. den kan man ikke rokke ved - men den omgangskreds osv.. man har er den fam. man SELV vælger...
    jeg VED hvad jeg snakker om. ;o))

man kan os ha liiige lovlig ondt af sig selv... valgte du ikke selv den mand der er far til dine børn?? DU valgte ham . ved det, har du SELV valgt fam. til dit barn/børn da du jo har fler. ;o)

• #92   31. jul 2007 Man kan sgi ikke være "barnepige" for sine egne børn... det hedder at være forældre... Og igen - hvem valgte faderen....??

INGEN kan vide sig sikre når man får børn... heller ikke manden... tro ikke moderen har det mere svært end den far der får taget sine børn fra sig..!!

jeg ved der er mange der fravælger sine børn.... mange fædre især... men er det bedre at moderen smider deres børn væk... efterlader spædbørn i vejkanten osv...men hvad valg fik de?? fik de lov til at vælge selv? det er vist de færreste fædre der for lov til det...

Stop selvmedlidenhed - I valgte selv hvem der skulle være faderen... jer.. og KUN jer... stop jeres klynken og kom vidre.. I gjore et forkert valg - det er vel ikke mandens skyld i gjore det... jeg har selv været der - men bebrejder sgu ikke Sandies far fordi JEG valgte forkert..!

• #93   31. jul 2007 Christina: Hov hov - ta liiiige en slapper.. ingen klantre dig vel... Og jo jeg fatter godt hvad du skriver... du føler dig som en barnepige.... Det er præcis det du skriver jeg svarer på... Og nu skal du stoppe med de fædre... de fleste kvinder TAGER børnene fra fædre som om det var en ting... De har ingen anelse om hvordan det føleses at få revet deres barn fra dem..!
    Og nej det er ikke det man tror har sgu selv været der...
    Og da du slet ikke kender mig vil jeg se igennem fingrene med at du siger jeg brokker mig...!!

Og gider du så lige se hvor mange MØDRE der gang på gang smider deres børn væk som affald... Mødre er ikke et hak bedre end de fædre du har så travlt med....!

• #94   31. jul 2007 Jeg har sgu ondt af de utrolige mange fædre der går rundt i verden og tror de selv er dårlige forældre.... og så sidder moderen hjemme og ryger den fede og mener de er ÅHHH så gode, men faren kan ikke en skid...

Han kan måske ikke lige det den anden forældre kan.. Men de kan da i det mindste gi deres børn en far... og det er lige så vigtigt som en mor....

Hvorfor tror mange kvinder de er så meget bedre end mænd... Det er da forfærdeligt...

Hov - må hellere sige det ikke er om Christina L M: ;:o)

• #95   31. jul 2007 Christina: Det må vi ha gjort. ;o))

• #96   31. jul 2007 Christina: Nej sådan fungere livet bare ikke altid.... Men heldigvis kan man da sige på fædres vejne. ;o) Mænd er lige så meget født til at være forældre som vi forstyrret mødre er... ;o))

• #97   31. jul 2007 tonny: Jada du har SÅ ret... *G*

• #98   1. aug 2007 Babooms Gigolo:

Overvej nu lige at lad være med at sidde og kald disse forældre for tabere ud fra den grund at de har et barn. Min bedste ven har sku et barn han fik som 18-årig - okay - det var ikke just planlagt men han er sku glad for ungen alligevel.

Men nu vi er ved snakken om at være en taber - så kunne du jo lige overveje måden du staver og generelt formulerer dig på først :o)

• #99   8. aug 2007 Jeg er 21 og mor til Marcu på 9 mdr

• #100   8. aug 2007 <b>MARCUS</b> hedder han altså smiley

• #101   8. aug 2007 BaBoom's GiGOLO _

Eftersom at du er venner med Benjamin og Camilla fra DUM kan jeg godt forstå at du mener foljk p åbistand er tabere... For så dorsk at man snyder kommunen ved ikk at oplyse om at man har en formue, så man blir meldt for bedrageri, ja det skal man sgu lede længe efter...

• #102   13. aug 2007 jeg var 16 da jeg fik mathias er nu snart 18 .... *S*
    og var ikke planlagt .... men han er sku det beste alligevel .... kunne ikke undvære et liv uden ham nu !!

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#103   14. aug 2007 Hvor er han søøød smiley

Kommentér på:
Unge mødre. 21 og under??

Annonce