2.162 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Baby/børne udstyr : søger gode råd ^^ Baby/børne udstyr : søger gode råd ^^

Ja så er tiden kommet til at jeg skal være far for første gang!

tråden er til dem der kender hvor man får alt udstyr !

Jeg har googlet en del men det er lidt svært at finde de rigtige ting.
har fundet mange ting hos babysam og tøjbamsen men vil gerne vide hvor folk køber deres ting henne !
Links og butikker i kbh !

syntes det er helt vildt, hvor dyrt det er og købe kombi vogne og baby senge ! er helt overrasket over det !

Jeg søger mest kombivogne så man ikke skal købe klap og barnevogne seperat! Ligeledes tænker jeg på kombi baby senge !

Hvad vil i anbefale og hvilke vil i råde !

venligst hold tråden ren !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby/børne udstyr : søger gode råd ^^
  • #1   30. dec 2010 som far til 2 vil jeg fraråde jer at købe en kombivogn, kassen i en kombivogn er meget mindre end en alm barnevogn.
    Køb en ok barnevogn og en billig klapvogn fra harals nyborg, de er ganske udemærket, vi har ihvertfald været rigtig glade for vores.

• #2   30. dec 2010 jeg har en babyseng plus dyne, sengetøj mv. du kan købe billigt smiley Det er neutralt

• #3   30. dec 2010 og tillykke forresten smiley

• #4   30. dec 2010 andreas B: Det var simpelthen for at spare plads jeg tænkte på en kombi men kan godt forstå hvad du mener...

havde ellers kigget på klapvogn til 549 hos tøjbamsen,,ser pæne og billige ud :
    http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1243

Stephanie S: tak for det. men vil købe nyt ^^ medmindre din er ubrugt !

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 48
    #5   30. dec 2010 Kan anbefale en Dino Raptor som kombivogen - kan købes i Babysam for ca. 2500,-

Den kan klappes meget sammen så den er let at transportere og den vejer ikke alverden.

• johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #6   30. dec 2010 gul og gratis, samt dba, evt babygalleri,, fin tingene brugt ungen bruger det kun et eller to år,, så for du de fleste ting til under halv pris

• #7   30. dec 2010 http://dk.swekidz.com/ her har de barnevogne og kombi vogne jeg sys de serlækre ud og er rimlig billige smiley
    ellers er der ønskebørn

Og mange gange tillykke

• #8   30. dec 2010 Jesper H: mange tak det kigger jeg nærmere på !

johan P: Du har ret. Så dyrt som det er kan det betale sig at købe lidt brugt ! Jeg er vildt overrasket over priserne ! Men det må jeg lige snakke med damen om ^^

MissNN*Venter på spir *6+6* J: Super, det kigger jeg nærmere på !

Tak for alle de gode svar og links !

• #9   16. jan 2011 Hold dig fra kombi vogne... Barnet kan ikke bruge den særlig længe... Og hellere ofre 10.000 på en barnevogn og så få kvalitet smiley

Og der vil jeg anbefale en Odder uden tvivl med X-dream II stel Havde den selv til min dreng som hans fjerde vogn... Alt det andet inden da var noget bras!

Sengen er ikke så vigtig, men det er madrassen..

• #10   16. jan 2011 AE
    Nu har jeg altså en kombi vogn til min datter og hun bruger den da endnu smiley Hun er halvandet og er sikker på a hun godt kan bruge den et stk tid endnu ;)og hun er meget lang af sin alder a være.
    Har en Trille

• #11   20. jan 2011 Det er bare sjovt at de jo rent faktisk er mindre end andre vogne?

• #12   20. jan 2011 AE
    Min har ik mindre liggemål end andre alm barnevogne smiley

• #13   20. jan 2011 jeg har kigget på en del kombivogne. Syntes nogle er for små og andre der har gode mål er for dyre ! Det er nogle vilde priser !

Men har fundet nogle på ebay i tyskland, til ca 1800 kr med 3 in 1 + taske... overvejer at købe sån et ! smiley

Kommentér på:
Baby/børne udstyr : søger gode råd ^^

Annonce