1.673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Min dreng er syg .... Min dreng er syg ....

Det er lidt svær situation, og ved ikke rigtig hvordan det skal forklares på bedst muligt måde... Men here goes..

Har en søn på knapt 1.5 år, hvor mig og moderen ikke er sammen og har ikke været det meget længe.

Jeg har ham hver anden weekend, og i hverdage når jeg har fri der. Problemet er han har ligget meget syg siden han ca fyldte 1 år og 2 måneder... Med feber, og her for 2 uger siden havde han skoldkopper (hvilket er normalt)

Men når jeg afleverer ham fra weekend får han senere på aftenen (IKKE I MIT SELSKAB) høj feber... om natten pakker jeg ham godt ind især i de her kolde tider, inden jeg at putter ham smiley ...

Denne weekend har vi holdt os inde pga kulden, dog lige kørt en tur i bil ud til familie og sige hej.

Moderen påstår følgende : at der er noget galt der hvor jeg bor skal lige siges vi bor 3 mennesker i et hus - eller at det er fordi han generalt skal være hos mig i mit selskab at han bliver syg når jeg afleverer ham....

Hun vil nu tage til børnepsykolog, og høre hvad de mener og pudse dem på så de skal overvåge mig mens jeg har ham...

Men jeg håber de er parat til at se masser af teletubbies, og lave fis og ballade.. smiley ... '

Skal bare høre.. Nogen der har forslag til om det virkelig er mig der er problemet???? Jeg tvivler ikke et sekund, men en anden mening er altid rar, kan knejten have nogen sygdomme, efterfølgende af hans skoldkopper eller lign.. bare giv mig et råd... for det her tager livet af mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min dreng er syg ....
  • #1   27. feb 2011 Hun for intet ud af børnepsykolog og hun ikke ikke pudse dem på dig overhoved så vær du ikke urolig. Hvis i ikke kan snakke så må hun tage den igennem statsamtet og der skal virkelig være belæg for at de skal overvåge dig og det lyder det ikke helt som om der er. Alle børn bliver syge i større eller mindre grad uanset hvor de og om det er mor eller far som passer dem. Hvis Din x skal noget så skulle hun måske få taget jeres søn til en læge eller du skulle og få et sundheds tjek fordi han er så meget syg. evt undsøg om der er noget han ikke kan tåle og få taget en test kan jo være noget i dit hus måske som gør han bliver syg. En anden mulighed kan være fordi han har det bedre hos dig og når han kommer hjem til mor så bliver han syg det gør min søn nogen gange så for han ondt i maven og græder fordi han skal hjem til mor!! Børn kan godt blive syge fordi de kan mærke på mor og far der er noget galt eller fordi de har det bedre hos den ene frem for den anden.

Håber de hjælp lidt.

• Mark Æ
    Mark Æ Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 31
    #2   27. feb 2011 Når børn har feber skal de da ikke pakkes ind, så skal de ligge kølig ( ikke koldt ) så temperaturen stiger...

Og børn kan være meget syge længe, men altid sørge for sund mad og godt med tøj på...

Og pas på feberen ikke stiger for hurtigt, så kan han gå i feber krampe, begge mine piger har haft det, og ønsker virkelig ikke for nogen at de kommer til at opleve det..

Går ud fra han går med ble endnu ( gæt ud fra hans alder ) ..
    Så hold øje med om han tisser i bleen når han har feber, hvis han ikke tisser i bleen når han har feber, så skal du se at komme til læge eller vagtlæge asap.

• #3   27. feb 2011 tusind tak! .... smiley ...

Jeg hader tegnefilm normalt! ser det ikke, generalt er fjernsyn ikke min store hobby, andet end en god film søndag aften.
    Men når jeg ser min søn, så står den på børnetegnefilm, frem med madrasser på gulvet og tæppe på, og så går dagen med at hygge. Tager ud til familie og lader ham omgås de andre små børn ... han lever et helt alm liv bare med sin far den ene uge, og sin mor den anden...
    Han er glad når jeg har ham, vi pjatter og leger.

Jeg kan ikke forstå jeg har en glad dreng når han er hos mig.
    at jeg så skulle "gøre" ham syg, eller ku nægte ham min kærlighed....

• #4   27. feb 2011 Mark du har ikke læst hvad jeg har skrevet....
    Han har ikke feber når jeg har ham..... så ingen grund til panik.

Han er pakket ind om natten i form af væggene kan være kolde, i form af det er frostvejr..... dvs han sover ikk i en undertrøje eller lign. men langærmet et sæt ski underbukser og nat bukser... :0)

• #5   27. feb 2011 man kan altså også blive syg af at have det for varmt.. smiley når han er pakket sådan ind om natten og sveder og han så smider dynen og fryser smiley

udover det har jeg været igennem det samme med oliver.. han blev ALTID syg efter han havde været over ved sin far og jeg blev så tosset over det for det er faktisk skide irreterende smiley men hans far gjorde jo ikke noget galt så der var ikke ret meget at gøre ved det andet end at blive hjemme smiley det passer med alderen også smiley nu er han så 3 år og der er intet galt, det var kun en periode det stod på..

kan det være han måske bare er så træt efter en hård weekend at han er lidt varm... hvad med de sidste tænder? det kan jo også give feber.. mon ikke den mor der gør det til et problem.. føler med dig hvis hun er en af de der mødre der bare har det bedst med at brokke sig heletiden..

• #6   27. feb 2011 Linda bor i et 3 plans hus .. Fra 70'erne, hvor vi har gammelt marmor gulv/fliser, som er rigtig kolde osv, generalt er hele bygningen kold, og tager lang tid at varme op, men også rigtig dyr, vi har varme på så det er til at være i. men han er pakket ind i nattøj som alle andre bare med et sæt ski undertøj på..
    han mosler meget rundt om natten, ligger i de sjoveste stillinger når han vågner... Hans dyne ryger da af... :0) ... .. Han mangler lidt tænder endnu, men mange af dem er kommet, tror kun det er de bagerste kindtænder der mangler.. :0) ...

Men jo jeg har en x' kæreste der er glad for at ringe og græde over spildt mælk... og personligt så er jeg ligeglad, fordi ingen drikker det alligevel... :0) .....

• #7   27. feb 2011 oliver fik feber da han fik de sidste tænder.. oliver har nu tit haft feber uden at være syg overhoved.. det irretende er bare de ikke må komme i dagpleje smiley selvom han ellers var superfrisk smiley

der er desværre bare nogen der skal pive over den anden person.. har sikkert også selv været irreterende hehe smiley
    men hun behøver ikke male fanden på væggen.. kan jo også være fordi han bliver syg af at komme hjem igen smiley

• #8   27. feb 2011 I mine øjne lyder det som om du gør hvad du føler rigtig, og har han det godt og er sund og rask når du har ham, gør du intet galt..
    En børnepsykolog kan intet gøre i den sammenhæng..

Min søn sover os i uld undertrøje, og natdragt, da vi har kolde mure herhjemme.. så intet galt i det altså, at folk gør tingene forskelligt, gør ikke den ene ting mere rigtig end den anden jo smiley

Kan godt forstå din frustration, men du ved at du har dit på det rene, så tror jeg ikk du skal bryde dit hoved med det... som du siger, det er spildt mælk smiley

Op med humøret...

• #9   27. feb 2011 Det kan være skimmel i din lejlighed, har hørt om lignende tilstande før

• #10   27. feb 2011 Dorthe P
    tror det bliver svært for ham at få skimmelsvamp i hans lejlighed når han bor i hus smiley

• #11   27. feb 2011 Sry, men så i huset, jeg ved bare jeg har hørt om at sådan noget skidt kan give feber og sådan, og hvis hans søn bliver syg hver gang han er der kan det være det

Kommentér på:
Min dreng er syg ....

Annonce