Gravid (statistik) + uddannelse {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Hvor lang tid gik der fra du/i begyndte med projekt baby til der var gevinst?
Er der evt. nogle der ved hvor man kan finde nogle statistikker omkring det? Jeg har søgt lidt rundt omkring men synes simpelthen ikke jeg kan finde noget ordenligt...
Sidder lige og snakker med en veninde om det, da hun (og hendes kæreste) ligesom jeg og min kæreste så småt er begyndt at snakke om projekt baby. Jeg ved en graviditet ikke kan planlægges fuldt ud, men nogle overvejelser kan man jo gøre sig.
Jeg er snart færdig med min uddannelse og min kæreste starter på sin kandidat snart - så om et års tid håber jeg det kan lykkes at blive gravid.
Hvad er jeres erfaringer?
Hvor lang tid tog det?
Gik det som planlagt?
Fordele/ulemper ved at moren er under uddannelse?
Fordele/ulemper ved at begge forældre er under uddannelse?
Fordele/ulemper ved at faren er under uddannelse?
Skyd løs
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 335
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 345
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 437
Og sårn ser man tit at det forgår det der med at folk prøver og prøver, og der sker bare ikke en dyt, først når de har lagt det på hylden igen
Ang uddanelse, hmm det eneste negative vil jeg mene er det lave indkomst.
Jeg er 100% alene mor til min datter, og jeg skal starte i mesterlære inde hos min far om et par måneder, det er dog med en ret god elevløn (Er lige pt ansat derinde på fuldtid) Men hvis jeg skulle gå i skole, ville der nok blive lidt problemer med at få læst lektier Men hvis man er to, kan den anden jo tage barnet imens man læser Det handler i bund og grund om samarbejde og planlægning
mar 2007
Følger: 2 Svar: 93
jun 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
dog er der self. økonomiske begrænsninger på en SU
Gravid (statistik) + uddannelse