hmm vil være gravid {{forumTopicSubject}}
hej allesammen..
jeg har her på det sidste færdes meget her på diverse, børne baby sider osv, fordi ja jeg er blevet lidt skruk, endelig have jeg aldrig selv regnet med og sku have børn, med man har jo lov og skifte mening og hvis det bliver aktuelt og kæresten vil være med på det, så skal det kun være en...
men jge tror bare ikke han vil være med, jeg havde jo altid regnet med jeg ikke vil have børn, og kæresten vil heller ikke så jeg ved ikke om han kan skifte mening, jeg tør næsten ikke snakke med ham om det, da jeg er bange for han ikke vil være sammen med mig hvis vi lige pludselig sku ha et barn...
jeg har taget en del på her på det sidte, og ja jeg ligner en der er gravid, , men er jeg dog ikke, regner jeg da med, men vil gerne være det...kæresten driller mig og med jeg er taget på, og kører tit hånden over maven og siger i sjov han kan mærke noget sparke...
Igår da vi så var lidt glade for hianden siger han så, jeg nok lige skal være lidt rolig hvis jeg ikke vil have en tykkere mave, vi bruger stå af i roskilde, så håber måske der kan komme en upser, men vil ikke så smart hvis man begge ikke er parate til det...
puha et langt indlæg men håber i vil komme med kommentar eller gode råd til dette...mange siger osse jeg er taget meget på og mange har endda os spurgt om jeg var gravid, men har haft min mens så det burde jeg jo ikke være...
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 378
Ellers kan du ikke gøre meget andet end at ligge kortene på bordet og snakke med kæresten om det, tænke dig grundigt om i har økonomi og overskud til at barn.
mar 2007
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 395
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 9
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
men tag en test for at få usikkerheden ud af verdenen,og så få snakket om at d måske har skiftet mening,måske han også har?? eller gør?
men lad vær med at planlægge en "upser" uden hans vidende,det er ikke fair.
mar 2007
jan 2007
Jeg har valgt børn fra og dobbeltbeskytter mig (p-piller og kondom)
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
men charlotte du bør nok fortælle ham at du overvejer børn?
mar 2007
mar 2007
jan 2007
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.183
Men tag en snak med ham, og forklar ham at du altså meget gerne vil have et barn. Hvis han så ikke føler sig klar endnu, han kan jo sagtens nå at blive det (;
Men når han er så dum at bruge stå af i roskilde, så må han sq da også have tænkt over hvad der kan komme ud af det.
Hvis I fra starten var enige om ikke at få børn, hvorfor beskytter I jer så ikke ?
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.183
Selvfølgelig kan det ende godt med en "upser"
Men hvis han klart har meldt ud at han ikke vil have børn/ikke er klar, så er det nok ikke smarteste ligefrem at planlægge en graviditet bag hans ryg.
Hvis det så virkelig var et uheld, (som der jo er stor sandsynlighed for, når de bruger den metode) ville det jo være noget andet
jun 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
Var 19 år da jeg fik ham...
Det er meget vigtig at hvis det er planlagt og du gerne vil er det vigtig at i får snakket om det så i begge er enige...
Jeg vil vildt gerne ha en baby mere, men kæresten føler ik helt at han er kl til nr 2 endnu så det må jo vente...
Hld og lykke med projekt baby...
jan 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 193
hvis man nu bor i jylland LOL
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 27 Svar: 193
mar 2007
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.743
Synes I skal vente til I er HELT 100 % sikre... Og ikk bare fordi det er lidt sødt at forestille sig... For ja.. Altås min dreng er jo skøn og nem, meeeeen det er altså ikke alle der er det
hmm vil være gravid