3.346 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

det fede barn på dr1. det fede barn på dr1.

Altså hvad fanden sker der!?
Babyen der, kan ikke blive mæt siger de.
Hver gang han græder tolker de det som, at han er sulten, så de giver ham så mad.
Hver gang han tuder får han en halv banan (hele tiden), men aldrig slik... nåår.. men en banan hele tiden er jo også utrolig sundt..
måske de skulle lade ungen tude, og ikke fodre ham for at få ham til at holde op?

Krist hvor er det sørgeligt at se på. En hun er jo også konstant sulten, men derfor skal man jo ikk fodre den konstant..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det fede barn på dr1.
  • #1   14. jun 2011 *en hund (f.eks. en labrador) er jo også konstant sulten, men derfor skal man jo ikke fodre den konstant.

• #3   14. jun 2011 altså de er heller ikke just slanke.. De hjælper ligesom ikke rigtig deres historie med, at det jo ikke var dem der fodrede ham usundt.. Måske gør de ikke det, men de fodre ham hele tiden, i og med han altid var sulten..

Pædagog.. Naah, det er der nogle langt mere kvalificerede mennesker der er smiley

• #4   14. jun 2011 Hvornår kommer det?
    Når jeg kigger på tvtid, så står der ikke noget ...

• #6   14. jun 2011 Drengen har jo en sygdom !!

• #7   14. jun 2011 det var lige i aftenshowet. smiley
    http://www.bt.dk/danmark/hjaelp-lucas-vejer-35-kilo

• #8   14. jun 2011 laust A
    Ja det siger de... De kan ikke finde ud af, hvorfor han er så fed.
    De siger han er sulten konstant, og de så giver ham mad hele tiden.. Mon ikk det er derfor han er så tyk? Hvis han spiser bananer døgnet rundt bliver man jo fed?

• #9   14. jun 2011 Camilla Tilla smiley .
    ja selvfølgelig er der det, men der er ikke forskel på, for en hund og et menneske, at hvis man spiser man konstant, fordi man ikke kan blive mæt, at man så bliver overvægtig.
    Det er jo derfor os "raske" da de jo siger det er en sygdom, spiser 3 måltider om dagen, og ikke konstant.

• #10   14. jun 2011 Markus - Nu er det altså begrænset for hvad et barn kan spise, hvis han ikke fejler noget.

Jeg tvivler stærkt på at et barn ville spise så meget, og komme op på den vægt, hvis det bare var fordi forældrene gav ham rigeligt at spise, selvfølgelig er der noget galt med ham, det er da logisk.

• #11   14. jun 2011 Det er jo derfor os "raske" da de jo siger det er en sygdom, spiser 3 måltider om dagen, og ikke konstant.

^^ spise de "raske" 3 måltider om dagen ? - man skal spise 3 hovedmåltider, og 3 små måltider.
    Og de overvægtige behøves ikke nødvendigvis spise konstant smiley

• #12   14. jun 2011 Det er sgu ikke muligt at blive så fed der, hvis man kun æder broccoli og bananer i små portioner ! (overdrivelse)

De har også andre børn, og de er ikke fede !

Det kan da godt være du har ret, men jeg syns nu forældrene virkede meget overbevisende og bekymrede..

• #13   14. jun 2011 Da han blev født, blev han ammet konstant. De stoppede ikke med at fodre ham med mælk, da han altid var sulten = UTROLIG meget energi for en baby = han blev utrolig stor.
    efterfølgende, hver gang han græd (var sulten ( hele tiden ) ) fik han så mad, ikke usund mad som de sagde, svært at definere, da det kommer an på mængderne, men han fik mad.
    Normalt ville man sku da bare lade ungen hyle? Han har fået det energi han skal have, og har ikke brug for mere?

• #14   14. jun 2011 Markus R:

Så du mener at forældrene er nogle røvhuller, som ikke fatter barnets signaler.. Barnet er heelt rask, og det er kun forældrenes skyld ? :b

• #15   14. jun 2011 Et barn på 2 år ville umuligt kunne blive SÅ fed, hvis det bare var forældrene der havde overfodret ham!

• #16   14. jun 2011 C K H ! :

Det var der jeg ville hen ad ! :b

• #17   14. jun 2011 Thor M - arrrrrhhh, mon dog.

• #18   14. jun 2011 laust A

Jeg siger ikke de har misforstået hans signaler, de har bare handlet forkert. Istedet for at sige NEJ du får ikke mere mad, for du har fået nok, så gav de ham mere så han ikke græd.

Det er så sandeligt muligt for et barn på 2 år, at overspise på meget. Det ses så bare ikke i DK så tit, men i USA er det sku hyppigt!

• #19   14. jun 2011 Thor M - Amen så snakker vi ikke om at det kun er forældrene der overfodrer ham, vel smiley

Markus - I USA spiser de så også anderledes end vi gør herhjemme smiley
    Der er nok langt flere kcal i en burger, end i en banan smiley

• #20   14. jun 2011 Markus R:

Han får jo ikke noget usundt overhovedet ? Han har ikke engang smagt sådan nogle sager ? - som du siger: I USA ja, men der snakker vi usund mad i banevis smiley

Han fejler et eller andet! PASTA !

• #21   14. jun 2011 nu er modermælk jo heller ikke sundt i sygelige mængder, som han åbenbart har fået, i og med, at han blev fodret konstant som barn, som de sagde, da han var konstant sulten.

At de stopper en banan i ham hver gang han tuder er altså heller ikke sundt.
    Jeg var bare foraget over at høre, at barnet var sulten konstant, og de jo så måtte give ham mad, da han jo ellers ville græde??

• #22   14. jun 2011 Markus - Men at han skulle veje 35 kg pga. modermælk, bananer og andre ting??? ej, vel ....

Hold kæft den knægt skulle æde mange bananer for at komme op på den vægt smiley

• #23   14. jun 2011 Marlene - INGEn sviner Lucas til, hvor ser du det henne?

• #24   14. jun 2011 forkert opfattelse beklager

• #25   14. jun 2011 Jeg har ikke sagt, at han ikke har en sygdom???
    Jeg siger bare, at det sku er forkert at fodre ham konstant.. Læs nu for satan Marlene..
    Ingen har haller ej sagt noget dårligt om ham?

At han så har en sydom, gør det jo bare heller ikke bedre, at man fodre ham hver gang han er sulten, som jo er hele tiden, altså man giver ham mad konstant, for at han ikke skal tude?.. Det gør man jo ikke for faen, så bliver man altså fed, sygdom eller ej

• #26   14. jun 2011 Markus - Hvad ved du om det?
    Hvis knægten har en sygdom, der gør at han konstant er sulten ?
    Gråd er den eneste måde at han kan udtrykke at han er utilfreds!
    Hvis knægten har en knude i maven fordi han er sulten, så vil han højst sandsynligt græde indtil han bogstavelig talt ikke kan mere.

Det er sgu også synd, jeg er sikker på at forældrene gør alt hvad de overhoved kan gøre for knægten, ingen ønsker at ens barn har det sådan der, og forældrene virker ikke just uansvarlige.

• #27   14. jun 2011 Jeg ville bare lade snotungen tude til han gav op. Satme da en dårlig vane at fodre ham som et svin...

• evita w
    evita w Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 24
    #29   14. jun 2011 Jeg er ikke læge- og jeg har ikke set udsendelsen andet end i godmorgen DK men er pædagog med speciale i handicap- kan ikke lade være med at tænke om barnet erudredt for willi praders sydrom.. (link fjernet)

Og til jer drengerøve.. skam jer- i har INGEN forudsætninger for at bedømme forældrenes kvalitet..

Kommentér på:
det fede barn på dr1.

Annonce