2.588 visninger
|
Oprettet:
Adidas chile til børn/baby {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften nok siger, så søger jeg nogle der ved hvor man kan købe adidas chile til små børn. Har en datter på 1 og en søn på 2, så skal være til så små størrelser?
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
jun 2009
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 40
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 290
jun 2009
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Det var derfor at jeg skrev at du skulle ringe, så kan de vel sende det til en Footlocker over ved dig hvis de havde det hjemme...
Cover til Iphone
Selvfølgelig skal ens børn da have ordenligt tøj på... Og vil da ikke sige at fremstiller barnet som et trofæ bare fordi det får et Adidas træningsæt på...
jun 2009
-Ja, det må jeg jo lige prøve så
Cover til Ipone
- Bare fordi jeg giver mine børn smart og pænt tøj på,
så er de trofæer eller hvad? Måske du vil have dine børn
skal vade rundt i genbrugstøj, men har jeg ikke tænkt mig mine skal !
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Ja, selvfølgelig skal de det. Nej. Det siger jeg hellere ikke. Fik mig bare til at tænke på det han sagde i hans show.
Julie.
Smart og pænt tøj? Men okay, det er jo så din egen mening at du synes at adidas chile er smart og pænt? Der er jeg ikke enig. Jeg siger ikke at de er trofæer? Hvor får du det fra? Jeg siger at det minder mig om det show. Hvor han siger det.
Nej. Jeg har ikke børn. Heldigvis for det. Jeg vil ikke ødelægge min ungdom. Ikke at sige at børn ødelægger ens ungdom. Men jeg vil gerne opnå noget med hensyn til uddannelse og job. Altså jeg er nok mere karrieremenneske.
- Men hvis jeg en dag får børn, som jeg nok højest sandsynlig gør. Så skal de da hel sikkert også gå i den sidste nye mode! Det er da klart? Kunne aldrig finde på at købe tøj i en genbrugsforretning. Så hellere give det hundrede dobbelte for noget magen til.
Det er det samme, jeg gider hellere ikke at købe brugte ting, elektronik osv. så hellere give mere og få helt nyt.
Jeg forstår dig udemærket godt. Men sagde bare at det fik mig til at tænke på hans show. Det er mega grinern og det er jo rigtig nok?
Desuden har jeg samtlige farver og versioner af Adidas Chile. Går selv med det
Jeg tør vædde med at du har de to dejligste guldklumper, som du elsker over alt på hele jorden og med glæde vil bruge dine penge på. Thumbs up for det. Jeg siger ikke noget negativt om dig eller dem.
Jeg er sikker på, at hvis jeg selv havde et barn nu, så havde han selv gået i Adidas Chile
Hvis du forstod det negativt, my bad. Det var ikke meningen.
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.743
Håber du finder sættet
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Adidas chile til børn/baby