{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adidas chile til børn/baby
  • #1   21. jun 2012 Ring til Footlocker de er de eneste der sælger Adidas Chile ! Har set at de havde noget til helt små børn i Footlocker i Fields, men det er et stykke tid siden så ikke sikkert at de har det mere... Men ring derud og spørg....

• #2   21. jun 2012 Jeg bor i jylland, så lidt langt. Og på deres hjemmeside kan man ikke bestille til DK har jeg fået afvide smiley

• #3   21. jun 2012 Så ring til Footlocker Bruuns Galleri i Århus..... De har hvertfald også haft dem

• #4   21. jun 2012 Det vil jeg prøve smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #5   21. jun 2012 Får mig til at tænke på Simons Talbots: "DAMP" - Hvor han snakker om at de små børn er forældrenes trofæer! smiley

• #6   21. jun 2012 Julie

Det var derfor at jeg skrev at du skulle ringe, så kan de vel sende det til en Footlocker over ved dig hvis de havde det hjemme...

Cover til Iphone

Selvfølgelig skal ens børn da have ordenligt tøj på... Og vil da ikke sige at fremstiller barnet som et trofæ bare fordi det får et Adidas træningsæt på...

• #7   21. jun 2012 thomas s
    -Ja, det må jeg jo lige prøve så smiley

Cover til Ipone
    - Bare fordi jeg giver mine børn smart og pænt tøj på,
    så er de trofæer eller hvad? Måske du vil have dine børn
    skal vade rundt i genbrugstøj, men har jeg ikke tænkt mig mine skal !

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #8   21. jun 2012 Thomas.
    Ja, selvfølgelig skal de det. Nej. Det siger jeg hellere ikke. Fik mig bare til at tænke på det han sagde i hans show.

Julie.
    Smart og pænt tøj? Men okay, det er jo så din egen mening at du synes at adidas chile er smart og pænt? Der er jeg ikke enig. Jeg siger ikke at de er trofæer? Hvor får du det fra? Jeg siger at det minder mig om det show. Hvor han siger det.

Nej. Jeg har ikke børn. Heldigvis for det. Jeg vil ikke ødelægge min ungdom. Ikke at sige at børn ødelægger ens ungdom. Men jeg vil gerne opnå noget med hensyn til uddannelse og job. Altså jeg er nok mere karrieremenneske.
    - Men hvis jeg en dag får børn, som jeg nok højest sandsynlig gør. Så skal de da hel sikkert også gå i den sidste nye mode! Det er da klart? Kunne aldrig finde på at købe tøj i en genbrugsforretning. Så hellere give det hundrede dobbelte for noget magen til.

Det er det samme, jeg gider hellere ikke at købe brugte ting, elektronik osv. så hellere give mere og få helt nyt.

Jeg forstår dig udemærket godt. Men sagde bare at det fik mig til at tænke på hans show. Det er mega grinern og det er jo rigtig nok?

Desuden har jeg samtlige farver og versioner af Adidas Chile. Går selv med det smiley Jeg synes de er afslappet at have på og dejlige. Men synes sgu ikke at det er "pænt tøj". Pænt tøj i mit hovede er: skjorter, jakkesæt, habbitter osv.

Jeg tør vædde med at du har de to dejligste guldklumper, som du elsker over alt på hele jorden og med glæde vil bruge dine penge på. Thumbs up for det. Jeg siger ikke noget negativt om dig eller dem. smiley

Jeg er sikker på, at hvis jeg selv havde et barn nu, så havde han selv gået i Adidas Chile smiley No hard feelings.

Hvis du forstod det negativt, my bad. Det var ikke meningen. smiley

• #9   22. jun 2012 Sikke en debat.... Nu er der jo altså ikke meget trofæ over adidas i min verden... Så ser jeg slet ingen grund til at nævne... (i så fald tr jeg ikke nævne hvilke mærer jeg køber til mit barn - det handle rom kvalitet smiley )

Håber du finder sættet smiley Ser rigtig fedt ud smiley

• #10   22. jun 2012 Min lokale sportmaster har Adidas i baby-størrelser, har selv købt til min søn derinde.

Kommentér på:
Adidas chile til børn/baby

Annonce