5.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

24 grunde til ikke og få flere af dem 24 grunde til ikke og få flere af dem

Sad og snakked med min bror om børn og jeg har selv en søn på 10 min bror ingen og gav ham lige 24 grunde til heller ikke og få

http://www.dumpaday.com/random-pictures/funny-pictures/24-reason-kids-suck/

og ja så vil jeg i nu have flere er det mig der er tosset..

min bror´s dame sagde bare det bliver ikke i hendes lejlighed de skulle have.. haha

hva siger i for og imod

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  24 grunde til ikke og få flere af dem
  • #1   6. dec 2012 alt, hvad der er fedt i livet sviner. Overvej hvor meget dem bag kameraerne har grinet? smiley

Forleden gav min søn mig et kys, mens han spiste havregrød i vuggestuen. Han snaver, så han åbnede munden helt og rakte tungen frem OG hostede mig ind i munden.

Børn er bare virkelig virkelig megaklamme - That's life, heldigvis synes man som forælder, alligevel at ens egen unge er the shit.

• #2   6. dec 2012 Det jo såå sandt.. ej de har da slet ikke set dagen af smilet, Pjat..

• #4   6. dec 2012 jeg tror bestemt det er en joke smiley

• #5   6. dec 2012 He... har selv.. såå.. ionlylikeboyswithtattoos'''

den er fri til selv og bestemme hvordan den skal tages...

• #6   7. dec 2012 jeg skal fandme heller ikke have nogen!.

Men der har så heller ikke været nogen dame der kunne overtale mig til det endnu
    :-).
    Men ja. Børn larmer, koster penge. sviner. og tager AL din tid.
    Så jeg kan ikke se nogen fordele.

• #7   7. dec 2012 Heldigvis er min datter en vaskeægte prinsesse så hun sviner ikke smiley Og hun kan selv vaske sig med klud osv.
    Men få dine grunde til at opveje den følelse man har når man hører den lille fiskekutterlyd til første scanning af fosteret, følelsen når du står med dit lille barn mellem hænderne, helt spæd og forsvarsløs og man bare ved man vil give sit eget liv for den lille klat hud og knogler, det første smil efter flere mdr¨s hårdt arbejde med lange nætter, bleskift og triste gråd hvis de har lidt ondt i maven. Det hele opvejer STORT, og du vil aldrig kunne forsvare de følelser og de "andre" gaver man får igennem at få sig et barn.

Jeg har ALDRIG ville ha børn, men nu hvor jeg har fået den første skal jeg have MANGE smiley

• #8   7. dec 2012 Hulken lur lidt oppe har en søn på 10 år.. har varet det igennem... samt min eks have en lille...

• #9   8. dec 2012 J/L - dit liv bliver så fyldt med glæde og kærlighed at du kunne drukne i det! Du er så rig på oplevelser der giver livet mening.

Livet giver først mening når man er forældre!

• #10   8. dec 2012 helt bestmt kunne ikke vare mere enig dog har nogle folk dere gunde he på hvorfor de ikke ska vælge.. eller et ordenligt indblik i hvordan de er.. eller tæt på.. min søn har også smidt med mel malet stuen med tusser og alt det sjove oppe over 6 år´s alderen taget en spray og malet naboen´s lastbil. puha den var jeg ikke glad for.. men det er sådan børn nu er engang nu min søn så 10 og ved hva man ikke må helt bestemt..

• #11   8. dec 2012 p,s tages forbeholdt for alle minne stavefejl .

• #12   8. dec 2012 Dennis det er lige så meget til de andre der tror det kun er hårdt arbejde smiley

• #13   8. dec 2012 Jaa.. smiley

Kommentér på:
24 grunde til ikke og få flere af dem

Annonce