Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  12 års fødselsdag
  • #1   19. apr 2013 Prøv at spørge din datter, hvad hun gerne vil. Jeg mener, måske har hun nogle forslag smiley

• Sofie A
    Sofie A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   19. apr 2013 Tak Søren, men hun har ingen forslag

• #3   19. apr 2013 Spark til bøtten, noget quiz spil evt. :)?

• #4   19. apr 2013 lav en skattejagt .

• #5   19. apr 2013 Hit med sangen smiley skriv pb for info, har lige været til 13 års fødselsdag og det var et KÆMPE hit

• Sofie A
    Sofie A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   19. apr 2013 Det var en rigtig sjov ide Ina S smiley

• #10   19. apr 2013 Jeg sidder og har haft forskellige syn på 12-14 årige, netop fordi at nogle begynder at ryge i den alder og begynder at hænge ud med folk som de har sex med (ældre fyre) og så fik jeg lige tanken: Hvis nogle piger gør det i så ung en alder, vil de så overhovedet finde stoledans og sådan nogle ting sjovt? smiley

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din datter er, men udfra tråde herinde hvori der stor hvilken alder folk havde sex første gang, og set hvordan nogle 12 årige ser ud nu om dage, så virker stoledans, stopdans og sådan noget, ikke noget som en 12 årige ville lave. Men igen, jeg har ingenting at gå ud fra, jeg har kun det som jeg har læst andre steder smiley

Jeg har ingen ideer til hvad en 12 årige kunne lave til sin fødselsdag, da jeg som sagt er i tvivl om hvad man laver nu om dage i den alder smiley

• #11   19. apr 2013 Da jeg var 12 år, var det vist noget med noget kinddans og noget pizza spisning efterfulgt a lidt "frihed" for så at se en film også tror jeg enligt aften var gået.

kan ikke huske om film og kinddans har været samme år eller de mindre klasser. Men må da sige noget af det der er nok knap så spænde for nogle på den alder.

Der var vist også engang til en 10 års fødseldag vi drenge fik taget måneskinds billeder smiley

Kommentér på:
12 års fødselsdag

Annonce