{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.563 visninger | Oprettet:

Penelope C
Penelope C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Er der nogen som kender nogen - børnepasning {{forumTopicSubject}}

Hej - har rigtig travlt i hverdagen og har derfor ikke tid til at hente ungerne fra børnehave hver dag. Er der nogen herinde, som har et bud på hvor man eventuelt kan få hjælp til at hente og bringe børn fra børnehave og fritte?

Gode forslag modtages meget gerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen som kender nogen - børnepasning
  • #1   20. maj 2014 det her er baboom så hvis du få et nyttigt brugbart svar her inde fra så er det da noget nyt smiley

• #2   20. maj 2014 Du kan prøve at skrive hvor du kommer fra. Så kan det være folk melder sig på banen. Hvis det "bare" drejer sig om at hente og bringe børnene, er det måske en overkommelig opgave for mange, men det skal selvfølgelig også være en som du stoler på:)

• Jens W
    Jens W Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #3   20. maj 2014 Hej Penelope, du kan også kigge på http://ahandyhand.dk, hvor du kan søge efter lokalhjælp på dit postnummer. Der er masser som tilbyder hjælp til småopgaver på ahandyhand.dk - er også selv tilmeldt, men dog ikke med børnepasning smiley Og til det du søger, nemlig at hentet og bringe børn, er der også mange muligheder, du skal bare oprette en opgave og fortælle, hvad du har brug for - du kan få hjælp til næsten alt! Men som Emil nævner, kan du jo fortælle os hvor du bor og se om der er nogen, som melder sig til smiley held og lykke med det

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #4   20. maj 2014 Undersøg om der i din kommune er en bedstemorordning

• Penelope C
    Penelope C Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   21. maj 2014 Hej, tak for svar - prøvede kommunen for at se om der var noget hjælp at hente, men der gik jeg forgæves. Ingen forordninger...så prøvede jeg det forslag som @JensW kom med .. http://ahandyhand.dk ..oprettede en opgave og i morgen har jeg udvalgt 4 til samtale ud af de 8 henvendelser, jeg har fået! Det gik tjept med at finde nogen til at hente og bringe børn...og derfor et stort tak til Jens, det var virkelig en sten fra hjertet smiley

Kommentér på:
Er der nogen som kender nogen - børnepasning

Annonce