735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Fødsesldag dilemma Fødsesldag dilemma

Nu vi snakker børnefødselsdage...

Martin har ikk set Marcus i over 1,5 mdr

På søndag har han fødselsdag og er altså bange for at han kunne finde på at dukke op.. Jeg ved ikke om jeg skal lukke ham ind hvis han står der og hvad hvis han har hans nye dame med? Synes det virker meget uoverskueligt... Må indrømme at jeg faktisk er pisse raj for ham.. (af personlige grunde)

Men hvad ville I gøre? Har jo ikke inviteret ham... Det er ikke fordi han ikke må se sin søn men synes bare ikke det skal være på denne måde og så på hans første fødselsdag... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødsesldag dilemma
  • #1   23. okt 2007 Det er min søns far

• #2   23. okt 2007 neej hvis i har valgt ikk at ha kontakt med hindanden skal han ikke ind:D

• #3   23. okt 2007 [ J. Rath ]
    Ham må ikek se ham uden at jeg er der...?

• #4   23. okt 2007 hvorfor ikk det

• #5   23. okt 2007 Hvis du er ræd for ham, nu ved vi jo ikke hvordan, men hvis han kan være voldelig, og du ikke vil lukke ham ind, så tag en snak med det lokale politi.. fortæl det som du er, at du er bange for at han kommer, og bliver sur hvis han ikke må komme ind.. hvis politiet ved det i forvejen, er det 200 gange nemmere, når du ringer og siger at nu står han der altså..

• #6   23. okt 2007 Jack: Fordi han er ude i en masse lort og er utilregnelig..

• #7   23. okt 2007 Så ville jeg anbefale dig at tale med dit lokale politi..

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #8   23. okt 2007 Tag det som det kommer.. hvis han kommer så tag det stille og roligt, han vil sikker gerne være der til din søns fødselsdag.....

• elisabeth S
    elisabeth S Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #9   23. okt 2007 der er jo en grund til du ikk vil se ham...din dømme kraft fortæller dig at noget er ikk som det skal være og så stolt på din egen dømme kraft... han er ikk inviteret ergo han skal ikk komme... kommer an aligevel så luk ham ALDRIG ind... blir han til et problem så ring efter politiet...

• #10   23. okt 2007 jeg er selv skilts missig barn

mine forældre kan slet ikke sammen

men de holder 2 fødselsdage

hvis det var en mulighed ?

• #11   23. okt 2007 Lauzii: Det er de tikke eftersom at han ikke må være alene med ham

• #12   23. okt 2007 nåårh okay

• #13   27. okt 2007 Undskyle mig med hva faen har du lige gang i??? Så vidt jeg ved har du selv inviterret martin med til fødselsdag i morgen, og hvad er det for neget forbandet pis med at du er er bange for martin og får ham til at fremstå som en farlig person, nu må du holde han har ALDRIG gjort dig noget som helst og alle der kender jer ved at det var martin der tog sig af marcus og han elsker virkelig den dreng. og ja det er 1.5 mdr. siden martin har fået lov til at se sin søn, fordi du tog hans telefon og fandt ud af han havde fået en ny kæreste og tog hender nr. og svinede hende til så hun måtte få nyt nr.det var dig der fandt en ny kæreste først og da det ikke gik ville du have martin tilbage men det ville han ikke, og gudske tak for det for vil ikke have dig i vores familie igen, og mig og min mor må jo ikke engang se marcus.... synes godt nok det er på tide du skal til at bliver voksen, har så ondt at marcus!
    Du startede med at svine min mor til på nettet og nu min bror... er det min tur næste gang??? Synes du skal stoppe med det barnlige pis du har gang i, der er ingen der gider at høre på det og bliver du ved kan jeg da sagtens skrive en del om din familie men vil ikke synke så dybt som dig... Bliv voksen!!! Tanja Lysgaard

• #14   27. okt 2007 Natascha: Hvid din familie blev svinet til offentlig ville du så ikke blande dig??? Kender du overhovedet Anna? Og tak men er ikke sindsyg.. og kender man martin ved man at han ikke kunne finde på en skid så den skal hun længere ud på landet med, det er da kun for at få opmærksomhed hun skriver det for hun har selv inviterret ham til fødselsdag i morgen, så hun er fuld af løgn og så er den ikke længere. du er da heller ikke en skid bedre du aner ikke en skid men blander dig bare!

• #15   29. okt 2007 Tanja.. har aldrig inviteret Martin.. har har inviteret sig selv..

• #16   29. okt 2007 Natasha: 1000 tak smiley

• Tanja A
    Tanja A Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 54
    #17   29. okt 2007 Muligt at han ik har gjort en skid, men en mors dømmekraft skal man sq aldrig tage fejl af...

Så hvis egeberg har en dårlig fornemmelse af at han er der så skal han da bestemt ik ind.....

Kender intet til det der er sket, men en ting er helt sikkert egeberg, mærk på dig selv så ved du hvad der skal gøres....

Og desuden er der jo helt sikkert en grund til at han ik må være alene med ham...

Håber han fik en skøn fødselsdag knægten...

Kram

• #18   30. okt 2007 Tanja: Har aldrig sagt at i ikke må se ham - men jeres mor nægter jo at se ham.. hun gad ikk engang komme il barnedåben!!!

• #19   30. okt 2007 Hejsa Christian

han havde fødselsdag i søndags og Martin var her fra 10-13

Oh det gik fint. Havde min mor, et par veninder og kæresten der samtidig.

• #20   30. okt 2007 Hehe det er helt i orden smiley

Men vil nu give dig ret i at jeg ikke synes Tanja skal blande sig - og da slet ikke når hun ikk ved hvad det handler om..

• #21   30. okt 2007 hmm.. det er da præcis nogle som tanja L, der skal skrive her.. der er ALTID 2 sider af en historie, så man får kun det halve, ved at høre fra en person. .

og jeg kender ingen af dem ..

• #22   30. okt 2007 Ja der er altid to sider af en historie, det vil jeg give dig ret i. Men ændrer bare ikk på kendsgerningerne.

Og at det er en person som ikke har noget med min søn eller jeg at gøre der skriver sådan - det har jeg ikk meget til overs for. Men det ernok bare min mening om at man måske skulle have en smule ndigt inden man begynder at prable løs.

• #23   30. okt 2007 Nemlif Christan.. Så sandt som det er sagt

• #24   30. okt 2007 ndigt=indsigt

• #25   30. okt 2007 ndigt. .???

og du vil ikke høre fra holk som kender dig og din exfyr, eller folk som ikke kender nogen af jer . .??? det er sgu' ikke nemt. .

• #26   30. okt 2007 Tror måske nok man skulle kende hele historien. Hvor har Tanja skrevet for at Martin måtte se min dreng? Eller i mod? Det eneste jeg kan finde er at hun sviner mig til..

Og det er ikke det det her indllg handler om, men netop som Christian skrev at jeg var i et dilemma ang. om han skulle med til fødselsdagen eller ej - og det er bestemt ikke at svine nogle til. Vil heller ikk mene at jeg har svinet ham til på noget tidspunkt.

• #27   30. okt 2007 Jo hva da?

• #28   30. okt 2007 spørg stads amtet.
    Jeg ville sige til ham. at jeg må be dig om at gå, da du ikke er inviteret ellers ringer jeg til politiet!

• #29   30. okt 2007 Du inviterrede selv martin og om jeg skal blande mig eller ej er vel min egen sag..
    Og at min mor nægter at se marcus det er da den største løgn jeg endnu har hørt fra dig af.... selv om jeg efterhånden har hørt mange.
    Synes ikke du skal skrive en masse ting der ikke passer, martin er ikke ude i noget som helst lort, han har sq aldrig haft det bedre efter han gik fra dig og vores familie har aldrig være mere glade...
    Og at jeg skriver herinde skal du ikke engang mere ringe eller skrive til martin og skælde ham ud for han har overhoved ikke noget med det her at gøre, er du sur over det så sriv til mig og ikke ham!
    Men håber snart martin får forældre myndighederne hver anden weekend, vil klappe i mine hænder og smile hver weekend han skal herned og mig og min mor skal med glæde køre martin op og hente ham.
    Synes bare det er på tide at folk finder ud af du lyver hele tiden, og den eneste grund til du har skrevet det her er for at få opmærksomhed, såment ikke andet!!!

• #30   30. okt 2007 unknown: har heller ikk haft internet før nu smiley Hvem er du derinde?

Tanja: Nægter at tage den her diskussion med dig.. Og ja skriver til Martin hvad du skriver... Og den med forældremyndigheden kommer bestemt ikkdig ved.. Du interesserer dig slet ikke for hvad der er bedst for min dreng, men du vil bare have din vilje, ikke sandt? Martin ved udemærket at Marcus ikke skal sidde i en bil hele vejen til Herning. oG Marcus skal ikk derned så længe Martin bor hos dig. Det er jo sundhedsskadeligt! Med muggen opvask og hvad ved jer. Og så hold dig dog denfor mit indlæg..

• #31   30. okt 2007 Tak Nastacha og Christian

• #32   3. nov 2007 Martin ved godt hvad jeg skriver, synes bare det er forkert at skælde ham ud for noget jeg gør... hvorfor kan marcus ikke sidde i en bil til herning???Det har han da gjort før, du havde da slæbt ham med til grøn koncert så kan helt ærlig ikke se forskællen!!
    Du er simpelthen den størst løgner der findes her inde på Baboom. Og så længe jeg har lyst til at blande mig gør jeg det... Du skulle måske oz have stoppet med at svine Ann så meget til at hun måtte ind og få nyt hemmeligt nr. helt ærlig bliver du ikke snart voksen???

• #33   3. nov 2007 Tanja.. Er du ikk 27? Og du fortsætter med at svine mig til? Kontakt mig via pb.. har andet at foretage mig.. Forstår slet ikke hvad du blander dig for!

Og hvad jeg gør og ikke gør, kan du bestemt blande dig helt og aldeles udenom..

• #34   4. nov 2007 Gad du at stoppe med at svine Ann til over telefon da hun bad dig om det??? NEJ du blev sq ved,så hun måtte få nyt nr. og det kan sq da ikke være rigtigt!!! så nu kan du selv se hvor pisse træls det er. Og blander mig KUN for at irretere dig for alt det lort du har lavet i vores familie! så så længe du er herinde skal jeg nok blande mig hvis det er det jeg har lyst til smiley

• #35   4. nov 2007 Natascha: Du er da den mest dumme herinde, du blander dig i noget du ikke aner en skid om!!! Jeg er pisse ligeglad gør kun det her for at være træls over for anna, den ENESTE grund til at jeg er herinde!

• #36   4. nov 2007 DIN familie? Din mor har SELV sagt at hun ikk kan fordrag Martin fordi han minder så meget om jeres biologiske far.. Er det at være en familie?

Men hører jeg mere til dig må jeg jo bede admin om at tage vare på din frden her på baboo, eftersom at du ikke selv kan administrerer det..

Natascha: Endnu engang tak smiley

• #37   5. nov 2007 hehe jamen jeg skriver da lige et lilel brev til Niels så smiley

• #38   5. nov 2007 Hvor har du det fra med at min mor ikke kan fordrage martin??? Det er da løgn!!! I kan da gøre hvad i vil er skide ligeglad! Det var dig Anna der skulle starte med at skrive en masse pis om martin der ikke passer og hvad skal det ud på nettet for? Du gør det som sagt kun for at fa opmærksomhed og melidenhed! Martin måtte ikke finde en ny kæreste selv om du fandt en først, det er da det mest barnlige jeg længe har hørt!

• #39   5. nov 2007 ar det fra både Carsten og Martin selv...

Hvor stårder noget i denne tråd som IKKE passer?

Og hvorfor siger du at jeg fandt en kæreste først? Hvor kommer det fra? Jeg har en kæreste nu - Martin og Ann var jo aldrig kærester (Efter hans eget udsagn) så forstår ikk du blir ved med at køre i det.. Og forstår slet ikke at du gider at være her - du er tydeligvis ikke skide populær..

• lise l
    lise l Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #40   5. nov 2007 hey girl er du nu også her he he sweety anna hvor er det trist at læse at martins søster skal svine dig til på den måde hmm men heldigvis tror jeg da de fleste har pli og kan regne ud at det er hende der er langt ude du skal blive ved med at kæmpe for din lille prins hm det er sku da lidt underlig at martin pluslig gerne vil ha noget med sin søn af gøre da i boede sammen gad han jo ik sin søn hmm han kan ik kalde sig for far jeg håber sku du finder en "RIGTIG" far til lille marcus for matin skal ik ha lov til at kalde sig for far en far elsker sit barn ubetingeligt hvis martin elskede sin søn så behandlede han også sin søns mor ordentlig og hans familie burde ik bruge tiden på at svine dig til søde anna du har mit nummer så sig til hvis der er noget jeg kan gøre er der altid for dig og din lille prins altid husk det.
    knuz monmis

• #41   6. nov 2007 Åååh Lise min skat! Du er der bare altid til at hjælpe smiley Sætter jeg stor pris på, det er helt sikkert smiley

1000 tak smiley

Kommentér på:
Fødsesldag dilemma

Annonce