1.065 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

U. F. M. U. F. M.

Endelig har forskerne fundet en ny initial sygdom,Den skal vi lige vænne os til.
Der er jo i forvejen sådan noget som A.D.H.D. og O. C D. OSV: (ingen sygdom) smiley smiley

Men denne nye type lidelse bliver kaldt U. F. M.Disse bogstaver står for.

Uopdragne Forkælede Møgunger. smiley smiley
bare lige en oplysning til hvem der er interesseret. smiley smiley

I England kalder de dem L. S. B .Det står for.
Little Spoiled Bratts.

Dette er ikke et angreb på ungerne, de er helt sagesløse, men et lille opråb til forældrene. smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  U. F. M.
  • #1   30. aug 2015 Ja, vi er der ude, hvor der er indrettede speciel hoteller for forældre med børn og kun for voksne - det er ved at være laaaaaaaaaaaangt ude - synes det er så synd for børnene - for jeg kan faktisk godt lide børn - men forældrene har jeg det svært med ...

• #2   30. aug 2015 Trist men sandt, børnene bestemmer det hele, men hvad fanden, bærer vores tv programmer ikke også præg af det?

Program læggerne er sikkert forældre til U.F.M.

• #3   30. aug 2015 Børn vil have grænser, de søger dem hele tiden, men de får dem ikke, derfor er de blevet uudholdelige - men forældre, som heller ikke har fået grænser, kender dem jo ikke - vi skal nok tilbage til min generation, jeg var så priviligeret, at jeg kunne tillade mig at gå hjemme og præge mine egne børn - men der var ikke så mange, der havde det privilegium - mine forældre har også præget mig - godt tilfreds.

• #5   31. aug 2015 O. S. jeg tror at du går ram forbi, vi er lige gamle og havde børn, for mit vedkommende fra 1965., dengang opdragede vi stadig vores børn efter principperne, Kærlighed, respekt for andre og lærte dem at tage hensyn,
    det var vist i firserne at det startede med frigjorthed, mig selv først og afslappet holdning til det at være forældre. Men der er da heldigvis stadig dejlige velfungerende børn, det er børn af forældre der har taget den ældre generationers opdragelses mønster med sig.Så vi skal måske bare håbe på at når de børn der ikke fungerer godt nu, kan lære at opføre sig pænt når de kommer ud i det pulserende liv. smiley smiley

• #6   31. aug 2015 ja det er en trist tendens der er nu om dage. jeg mindes ikke at min årgang var så forkælede og umulige i skolen som de "unge" er i dag. og jeg er snart 30år eller tager jeg helt fejl. bevares lektierne blev da ikke altid lavet men vi havde da et fornuftigt forhold til være lære

i hvert fald skal mine unger opdrages så de har en vis respekt over for andre mennesker.

• #8   31. aug 2015 Eller som W.C. Fields sagde, "Citat" Jeg kan godt lide børn, de er bedst når de er Well Done.

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #9   31. aug 2015 Forstår jeg ret når du skriver at A.D.H.D og O.C.D (ingen sygdom) at disse ikke er en sygdom?

• #10   31. aug 2015 Fjordside mon ikke hun mener at lægerne bare kaster den ene diagnose efter den anden efter folk bare de har lidt krudt i røven?

• * Fjordside *

#11   31. aug 2015 Ja jeg ved det ikke, derfor jeg spørger.. smiley
    Man ska næsten mærke det på egen krop før man kan sige at det ikke er en sygdom.. smiley

• #12   31. aug 2015 Jeg ved at ADHD bliver rask væk diagnoseret - den tror jeg ikke på - der er krudt i normale børn - men jeg kan godt forstå, hvis børn har stress - og det er nok noget andet.

• #13   31. aug 2015 Jeg er sikker på at U.F.M. ka' kureres med tørre tæsk... smiley

• * Fjordside *

#14   31. aug 2015 Jetset - det kan godt være at ikke alle der har fået diagnosen har det, men tror på at nogle har det..
    Sådan noget som o.c.d kan også bevises af en neurolog..

• #15   31. aug 2015 Ja, Fjordside - men ocd er noget andet, hvad jeg har forstået - jeg mener helt afgjort, at vi skal passe på med at stille diagnose - jeg kan godt forstå, at børn har stress - og mener bare, at det er noget helt andet, der kan kureres ved at give børn tryghed bl.a., det mener jeg ikke de har - du skal altid være helt oppe på dupperne, når du møder ind i børnehaven, og det er der ingen mennesker der kan leve op til børn eller voksne - jeg synes det er så sørgeligt, at få sådan en diagnose, der ingen hold er i.

• #16   31. aug 2015 A.D.H.D - F.C.M. - Q.P.R. - R.T-L-M.- M.D-M.S. - K.L.M. - P.D.R.S. - U.S.A. - R.D,M.H.A. - U.G.T.D. - I.O.V.E. - F.U.C.K.

• * Fjordside *

#17   31. aug 2015 Ja OCD er noget andet som tvangstanker og handlinger..
    Men A.D.H.D er jo mennekser der ikke kan sidde stille og nogle begynder og sidde at ryste, det indeholder self. Også meget andet. Har en veninde der har fået diagnosen og hvis hun ikke får sin medicin kan hun ikke hænge sammen.. Giver ret i at det er for nemt at få diagnosen, men der er også dem som virkelig har det og som skal behandles for det..

• #18   31. aug 2015 Jeg er helt enig, Fjordside - selvfølgelig skal det behandles og respekt for det, synes bare det er så synd, at det rask væk bliver slynget ud - uden at der ligger en tilbunds gyldig grund - det er skam alvorligt nok.

• #19   31. aug 2015 Jeg var lidt ironisk og troede at det var forståeligt, Jeg lavede for sjov en forkortelse af ( Og Så Videre) altså således O.S.V. herefter forklarede jeg at disse initialer IKKE VAR EN SYGDOM.
    Undskylder hvis det var lidt misvisende.
    Jeg ved at A.D.H.D. og O.C. D. er sygdomme. smiley

• * Fjordside *

#20   31. aug 2015 Jah er helt enig, men det er så svært når det er psykiske sygdomme, for nogle er svære at "bevise" og hvis man selv lider af det er det svært at få en forståelse fra andre..

Kisser - helt i orden, skulle bare lige være sikker.. smiley

• #22   31. aug 2015 Jamen, har du slet ikke fundet ud af, at alle vores jorde vi dyrker vores grøntsager og foder på er totalt udpinte, det kan være en af grundene til, at vi fejler alverdens ting i dag.

• #23   1. sep 2015 Ja og da vi var børn vænnede vi os til a t være ude det meste af vores vågne tid, Vi blev vant til tidernes skiften og små doser af pollen fra forårets start. Det er også lige blevet bekræftet at det er sundere at bo på landet fra man bliver født.
    Det er som med en modgift, i mikro doser virker det som et forsvar.
    Men vi må også tænke på alle de tilsætnings stoffer der er i vores mad, det rene gift for kroppen, hvor det ophober sig.
    smiley smiley

• #25   1. sep 2015 Vores generation er vel ikke bussemænd i denne sag, vi opdragede vores børn til tolerante mennesker der skulle tage ansvar for deres handlinger. Mine 4 børn er dygtige samfundsborgere. De har alle opdraget mine 9 børnebørn til at blive det samme.
    Vores generation har været med til at opbygge dette samfund, med arbejdskraft har vi taget vores del af sliddet og betalt vores skat så rigeligt.
    Jeg kan ikke se at vi har krævet mere end vi havde ret eller belæg for, Vi har ikke været grådige, jeg føler det ihvertfald ikke personligt.
    Hvad angår skyld så er det svært at se hvem og hvad du mener. jeg føler mig ikke ramt. smiley smiley

• #27   2. sep 2015 Ja O.S. Nogen må det jo være. Og forøvrigt så er det ikke forstået, det er ikke en debat om hvis skyld det er , denne tråd handler om lige nu og her og hvad der skal ske. Hvis ikke vi får fat i de utilpassede børn (fejl opdragede) så skal vi ikke glæde os til fremtiden. I forvejen fødes der alt for få børn lige nu, og mødrene skal have hjælp til at blive gravide,dette skyldes at de venter for længe, de skal have en uddannelse først, og man har kun et vist antal æg. Så det må der rettes op på nu.
    smiley

• #28   2. sep 2015 ,

• #29   2. sep 2015 Ja Kasper ? fortrød du eller tier du og samtykker ha ha. Måske smuttede dit indlæg bare. smiley smiley

• #30   2. sep 2015 Man masse diagnosticere folk uden noget belæg.

Jeg kender snart ikke en ryger der ikke har fået konstateret KOL.

Sjovt nok var jeg i dag til en lungefunktions undersøgelse, resultatet var "moderat", som sygeplejersken sagde. Næste onsdag skal jeg have et mere uddybende resultat af min læge.

Skal vi gætte på KOL?

• #31   2. sep 2015 Nej Greve det håber vi da ikke på, du skal nok gå fri. Det er så let at sige at det er kol. det sagde de også til mig, og så var det adskillige blodpropper, uhu ramt langt forbi.
    Men vend lige tilbage når du ved noget. smiley smiley

• #32   2. sep 2015 Kisser.

Jeg er nu ikke så bekymret for den diagnose, for så er jeg i godt selskab med 90% af de andre rygere. smiley

Da jeg var 18 år, sagde min læge til mig, at hvis ikke jeg holdt op med at ryge, ville jeg havne i en rullestol som 30-35 årig, grundet min astma. I dag er jeg 56 år, og jeg spadserer stadig uden problemer.

Min skole tandlæge gav mig en bøjle på da jeg var 7 år, som jeg døjede med i 2 år. Det skulle være imod underbid..... Der skete intet, så fik jeg lov af mine forældre til at droppe den. Tandlægen mente derefter at når jeg blev voksen ville jeg have et kraftigt underbid. - Jeg har faktisk ikke underbid. smiley

Jeg tager det som det kommer.

• #33   2. sep 2015 Sjovt nok fik jeg den samme besked da jeg var 18 år. og jeg havde også Astma.
    i dag er jeg 69 år så jeg er fortrøstnings fuld.
    Vi er mere seje end lægerne tror, men meld alligevel tilbage om resultatet. smiley smiley

• #35   2. sep 2015 Uha da da, O.S. smiley smiley er man gået hen og blevet lidt tøse fornærmet. så må vi se at få dig i godt humør igen, alt andet går ikke. smiley smiley

• #36   3. sep 2015 Jeg forstår ikke O.S. kommentar, men må indrømme, at det gør jeg sjældent. smiley

• #39   3. sep 2015 O.S.

Korrekt, så velformuleret er du desværre ikke.

• #41   3. sep 2015 O.S.

Det kan Googles, hvis du har problemer med det, det kan dine udgydelser ikke.

• #42   3. sep 2015 Du kan da få en forkortelse til.

M.I.L.F

Hvilket betyder: Mother I like to Fuck.

• #44   3. sep 2015 O.S

Søreme så, og til din oplysning er det ikke blot udenlandsk, det er engelsk.

• #46   4. sep 2015 O.S.

Du kan ikke gøre for at du er uvidende, men det er rigtigt at England er udlandet, så noget har du da lært.

Kommentér på:
U. F. M.

Annonce