Intetkøn eller fælleskøn. {{forumTopicSubject}}
Nu skal forældre til at opdrage deres børn som køns neutrale individer.
hvad er det for noget skaberi og politisk korrekthed.
Drengebørn skal sidde ned når de tisser, ikke noget mand folke gejl her.
Piger skal lege med biler og drenge med dukker. Hvorfor spørger jeg?
Det er allerede sådan at der er flere Androgyne og transseksuelle personer end nogensinde før, om det er blevet et trend ved jeg ikke, eller som nogle påstår, det skyldes tilsætnings stofferne i maden.
Hvorfor skal disse tiltag trækkes ned over forældrene, de bliver efterhånden forvirrede, hvad skal de stille op med deres opdragelse.
Hvad med at tage det helt roligt og lade børnene udvikle sig som de selv ønsker, det skal nok vise sig at være det mest fornuftige.
Der er mange piger der i dag går til drengesport og også omvendt.
Så klap lige hesten og slap af. Alt den ensretning er ikke sundt.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 23 Emner: 12 Svar: 1.054
dec 2014
Følger: 5 Følgere: 106 Emner: 25 Svar: 1.193
I øvrigt er jeg enig med Elizabetta J.
Blogger
Online Tilmeldt:
dec 2014
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 267 Svar: 9.834
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.554
Disse forældre, fratager identiteten for der børn. Fratager en naturlig opvækst, af kønnet.
Rent faktisk, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige overfor denne totale dumhed, og mangel på respekt for det enkelte barn. !!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!
Blogger
Online Tilmeldt:
dec 2014
Men jeg er stærkt imod, at de skal opdrages til at være hermafroditter.
Og jo, jeg er stærk modstander af kirkelige bryllupper af samme køn, det er jo stik imod alt, hvad der er den kristne tro.
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Så kort og godt behøver vi ingen direktiver for at vokse op som individer, lad os selv bestemme.
dec 2014
Følger: 5 Følgere: 106 Emner: 25 Svar: 1.193
Er så enig med tigger, det er at brække sig over.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
sidder i øvrigt ned og tisser for om morgenen så kan den godt folde lidt i spidsen så tisser man i alle retninger - ikke særligt lækkert.
Men udover det så mener jeg ikke man skal fordre børn til at være intet køn for børn ved godt hvad køn de og og alt andet vil bare forvirre mere end det er oplysende. Til tider tror man at pædagoger er på stoffer med så et total dumt project som ikke har noget med børnenes indstilling til at folk med samme køn ikke accepteres.
bøsser og lesbiske vil accepteres i samfundet og vise at de er som alle andre - det har de fået i Danmark og alligevel så har vi Love Parade som igen skal minde os om at de er som alle andre - men det viser bare at de ikke er som alle andre - så vi har med et paradoks at gøre.
Mange - tror flertallet rager det en papskid om 2 kvinder kysser eller mænd i bybilledet, men de er total døve de bøsser og lesbiske som laver Love parade for at cementere at der ikke er forskel. De er for mig ret besynderligt.
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 156 Svar: 5.485
A: når jeg er for fuld, så orker jeg ikke og stå op.
B: nogen gang om morgenen når jeg ikke er helt vågen.
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 23 Emner: 12 Svar: 1.054
Bøsser er mange ting ligesom vi andre er, jeg har kendt flere, rigtig dejlige mennesker i smukke hjem og normalt klædt....
Blogger
Online Tilmeldt:
dec 2014
Blogger
Online Tilmeldt:
dec 2014
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.554
Men at forældre direkte vil opfostre deres børn som 'intetkøn', er slemt og ikke acceptalelt for et barn.
Intetkøn eller fælleskøn.