{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Intetkøn eller fælleskøn. {{forumTopicSubject}}

Nu skal forældre til at opdrage deres børn som køns neutrale individer.
hvad er det for noget skaberi og politisk korrekthed.

Drengebørn skal sidde ned når de tisser, ikke noget mand folke gejl her.
Piger skal lege med biler og drenge med dukker. Hvorfor spørger jeg?

Det er allerede sådan at der er flere Androgyne og transseksuelle personer end nogensinde før, om det er blevet et trend ved jeg ikke, eller som nogle påstår, det skyldes tilsætnings stofferne i maden.

Hvorfor skal disse tiltag trækkes ned over forældrene, de bliver efterhånden forvirrede, hvad skal de stille op med deres opdragelse.
Hvad med at tage det helt roligt og lade børnene udvikle sig som de selv ønsker, det skal nok vise sig at være det mest fornuftige.
Der er mange piger der i dag går til drengesport og også omvendt.
Så klap lige hesten og slap af. Alt den ensretning er ikke sundt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intetkøn eller fælleskøn.
  • #1   2. nov 2015 Kan I huske forbuds-Sverige, nu er vi ved at nærme hos på de mærkeligste områder,,,,,nej tak.....slap dog af.... smiley smiley smiley

• #2   2. nov 2015 Er det ikke en ide importeret fra Sverige? smiley smiley
    I øvrigt er jeg enig med Elizabetta J.

• #3   2. nov 2015 Det er ikke maskulint at sidde ned og tisse, heller ikke at lege med dukker, ingen hermafroditter her - jeg synes det er en ækel tanke - der er en mening med Adam og Eva - ikke AdEv - klamt.

• #7   2. nov 2015 Da jeg hørte om at dette 'fænomen' også er tilstede her i DK, ja, så rystede jeg på hovedet, og tænkte .........en masse grimme ting om disse forældre.

Disse forældre, fratager identiteten for der børn. Fratager en naturlig opvækst, af kønnet.

Rent faktisk, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige overfor denne totale dumhed, og mangel på respekt for det enkelte barn. !!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!

• #9   2. nov 2015 Måske kan mit indlæg #3 misforståes - jeg har intet imod lesbiske, mænd/mænd og dem, som klæder sig ud, de har forlængst fundet ud af deres seksualitet, men det har børn ikke, lad dem vokse op med forskellen på mænd og kvinder og lade dem så finde ud af, hvad de er til.

Men jeg er stærkt imod, at de skal opdrages til at være hermafroditter.

Og jo, jeg er stærk modstander af kirkelige bryllupper af samme køn, det er jo stik imod alt, hvad der er den kristne tro.

• #11   2. nov 2015 Tigger, det er nøjagtig min mening, jeg har intet imod at mænd sidder ned når de tisser, det jeg opponerer imod er at valget ikke er frit. Hvad hvem og hvorfor skal der laves mærkelige regler om at drenge ikke må være drenge og piger ikke må være piger, min søn har den samme afslappede holdning som dig, når han er på DAS,kalder vi det for at, han er på kontoret, der har han endelig fred for os andre. Forøvrigt sidder min mand og mange andre i venne kredsen ned når de tisser. Og mit barnebarn der hedder kaya giver sin fætter baghjul når de spiller fodbold.
    Så kort og godt behøver vi ingen direktiver for at vokse op som individer, lad os selv bestemme. smiley smiley smiley smiley

• #12   2. nov 2015 generelt mener jeg at man nu om dage ikke kan leve sit eget liv uden at en hær at besservissere stiller sig bedømmende og dirigerende i forhold til det. smiley

Er så enig med tigger, det er at brække sig over. smiley

• #14   3. nov 2015 Der er faktisk en børnehave i Sverige hvor man lavede et pilot project med at børnene er køns neutrale og de hed ikke han og hun men " HEN" hvad???

sidder i øvrigt ned og tisser for om morgenen så kan den godt folde lidt i spidsen så tisser man i alle retninger - ikke særligt lækkert.

Men udover det så mener jeg ikke man skal fordre børn til at være intet køn for børn ved godt hvad køn de og og alt andet vil bare forvirre mere end det er oplysende. Til tider tror man at pædagoger er på stoffer med så et total dumt project som ikke har noget med børnenes indstilling til at folk med samme køn ikke accepteres.

bøsser og lesbiske vil accepteres i samfundet og vise at de er som alle andre - det har de fået i Danmark og alligevel så har vi Love Parade som igen skal minde os om at de er som alle andre - men det viser bare at de ikke er som alle andre - så vi har med et paradoks at gøre.

Mange - tror flertallet rager det en papskid om 2 kvinder kysser eller mænd i bybilledet, men de er total døve de bøsser og lesbiske som laver Love parade for at cementere at der ikke er forskel. De er for mig ret besynderligt.

• #15   3. nov 2015 når jeg sidder ned og tisser så er det enten.
    A: når jeg er for fuld, så orker jeg ikke og stå op.
    B: nogen gang om morgenen når jeg ikke er helt vågen.

• #16   3. nov 2015 så tisser man i alle retninger - ikke særligt lækkert. ..... smiley smiley smiley
    Bøsser er mange ting ligesom vi andre er, jeg har kendt flere, rigtig dejlige mennesker i smukke hjem og normalt klædt.... smiley

• #17   3. nov 2015 Bøsser har en fantastisk smag, jeg kender også nogen, holda op, hvor de bor, så smagefuldt, så det er en fryd for øjnene smiley

• #19   3. nov 2015 Sådan er det ikke for mig - men klart at intetkøn eller fælleskøn, kan det ikke undgåes at komme ind på bøsser/lesbiske - hvem ville ikke blive forvirret af at vokse op med ingen forskel - det er faktisk uhyggeligt.

• #20   4. nov 2015 Personligt bryder jeg mig ikke om Gay Parade, det er latterligt!

Men at forældre direkte vil opfostre deres børn som 'intetkøn', er slemt og ikke acceptalelt for et barn.

Kommentér på:
Intetkøn eller fælleskøn.

Annonce