Ferie uden børn? Ferie uden børn?
Hey Baboom
Kan I ikk hjælpe mig lidt?
Er blevet inviteret med kæresten og hans familie til Alanya (staves?) til sommer..
Men nu er jeg blevet i tvivl om hvorvidt Marcus skal med. Det drejer sig om en uge. Og mine forældre vil gerne have ham den uge hvis det er. På den anden side har jeg ALDRIG været væk fra ham så længe
Men hvor meget får han ud af det? når han er godt 1,5 år. Og hvor meget får jeg ud af det?
Skal på camping med ham til sommer også, ved dopg ikke hvornår - så det er ikke sådan at jeg slet ingen ferie får med ham, men synes bare det er synd at han skal flyve, varmen og at jeg ikke kan foretage mig noget efter kl 19..
Hvad har/havde I gjort?
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.405
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 39 Svar: 180
men er det ikke lidt for tidligt at efterlade et barn hos sine bedsteforældre i en uge..
hvad nu hvis staklen kommer til at savne sin mor ret så meget ..du ka jo ikke bare sådan lige tage hjem og trøste ham så.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 697
de har lige lagt sand på det meste af stranden dernede så den er meget børnevenlig også (før var det store klipper)
men ville da være synd hvis du ikke kunne tage i byen, alanya har en fedt natteliv, se et af de mange fede discoteker her
http://www.robinhoodalanya.com/
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 1.009
Det er bare min oplevelse af det - men småbørnene er der jo også en masse for....
Bare i ikke skal bo på Vega star.... :o)
Marcus ville jo også være på ferie - så tag en klapvogn med og så kan han putte deri om aftnen hvis i gerne vil ud af se noget... Der vrimlede med småbørn dernede - og tager i afsted i april / maj er det til at holde ud for ham....
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.743
feb 2007
Jeg tar aldrig på ferie uden Sandie igen... det er ingen ferie for mig - kun en uge med dårlig samvittighed og triste tanker om hun nu savner mig - er ked af det eller andet....
feb 2007
Ferie uden børn?