{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

Hva hed/hedder jeres? {{forumTopicSubject}}

Ja kom til at tænke på om I kaldte jeres børn noget inden de blev født? og om de stadig hedder det og hvad de rigtig hedder?

Min dreng hedder Marcus har han heddet siden jeg fandt ud af at jeg var gravid selvom de sagde det blev en pige hehe.. Derudover hed han Møffe og Møffeløre.. og det kalder jeg ham stadig smiley

hans far kaldte ham Spir men det blir han ikk kaldt mere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva hed/hedder jeres?
  • Frank T
    Frank T Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 53
    #1   13. dec 2007 Min knægt på 13½ hed både Jonas før og efter han blev født.

Min tøs som idag er 10 var vi lidt mere i tvivl om. En overgang hed hun faktisk Cirkeline og det var meningen at det var det hun skulle hedde når hun blev født.

Når hun så kom til var hun en tøs på 4 kilo og der bristede illusionerne lidt med en lille pige i en tændstikæske.

Hun blev så til Yasmin i et par dage indtil jeg fandt ud af at "personer med alternativ pigmentering" kunne finde på at kalde deres drenge for Yasmin. Derfor blev det lidt omskrevet til Jasmin.

Navnet kom jeg faktisk på i 10. klasse (fårk det er 20 år siden) hvor vi havde noget alternativ drama undervisning. Der skulle vi gå rundt i cirkler og tænke på det ord der lød lækrest - både mht tanker men også hvordan det udtaltes. Jeg var så sindsygt kreativ og syntes Mars var guds gave, men en lettere hippie tøs sagde Jasmin og den fangede jeg og derfor er det så hendes navn idag.

Det skal så lige siges at dengang havde jeg aldrig hørt om nogen der hed Jasmin (udover en sanger der hed Yasmin) men lige efter kom der flere til...

• #2   13. dec 2007 min knægt hed puntum mens han lå i maven...

• Frank T
    Frank T Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 53
    #3   14. dec 2007 * MJ R.I.P *:

Det er åbentbart oftere stavet med Y.

Se her:
    http://www.dst.dk/OmDS/BagTal/Arkiv/25-04-06-Mohammad.aspx

cut-----
    "Yasmin med 'y' er uomtvistelig et muslimsk navn. Men i formen Jasmin med 'j' er det nu også uhyre populært blandt ikke-muslimer. Jeg har derfor valgt at henregne Yasmin blandt de muslimske navne, mens jeg ikke har medtaget Jasmin," beretter Eva Meldgaard.
    cut-----

• #4   20. dec 2007 sissel-amalie hed boom, bliver hun stadig kaldt lidt..

• betina n
    betina n Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #5   29. dec 2007 min mark hed popsen og popsie, fordi min storebror mente sådan et scannings billede lignede en ostepops, deraf popsen og popsie, som jeg stadig kalder han en hyggestund i sofaen, men aldrig i offentlighed..

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #6   1. jan 2008 min dreng hed mikkel og mullemand og lille terrorist når han spillede fodbold i min mave og han bliver kaldet det samme nu

• #7   12. jan 2008 Klaus: Sikke et flot navn din søn har smiley

• #8   12. jan 2008 Hihi ja nemlig smiley Min dreng har heddet Marcus siden jeg fandt ud af at han var der så ingen tvivl da han blev født om at han vr en Marcus smiley

• #9   12. jan 2008 smiley

Kommentér på:
Hva hed/hedder jeres?

Annonce