{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Snart kan mænd {{forumTopicSubject}}

(måske) blive gravide og få børn med sig selv. Ak ja, jeg forstår ingenting. Jeg kan slet ikke se det for mig, jeg synes faktisk det er ret klamt og jeg synes nu heller ikke om de kvinder, der vælger at blive donormødre, det er bare så synd for de børn, vi vil da alle gerne vide noget om vores rødder, det får de børn aldrig at vide, kun om deres egoistiske mor smiley

https://www.dr.dk/nyheder/viden/nysgerrig/snart-kan-maend-maaske-blive-gravide-og-faa-boern-med-sig-selv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snart kan mænd
  • #4   29. jul 2018 Jeg har det på den måde, at jeg er fløjtende lige glad med div. seksualitet, men når de vil have børn uden mænd, gravide kvinder i 64 års alderen eksempelvis, insemineret og nu også gøre mænd gravide, det er grænseoverskridende smiley

• #6   29. jul 2018 Nej, det er bare så synd - hermafruditter - gyseligt - men mange unge kvinder, vælger mænd fra, de gider dem ikke åbenbart og nu gider mænd dem snart heller ikke mere smiley smiley smiley

• #8   29. jul 2018 Jeg vil nødigt føde et barn... Avvvvvvvv......

Forlanger i så fald kejsersnit.

• #9   29. jul 2018 Hvis ikke det gjorde ondt, kunne vi ikke føde og jeg er glad for, at have oplevet det, det kan ikke beskrives, men de unge kvinder, mange af dem, føder ved kejsersnit, synd, de går glip af noget. Men det er gået hen og blevet halvvejs en sygdom at være gravid, også en mærkeligt fænomen smiley

• #10   30. jul 2018 Jeg er efterhånden blevet immun overfor mærkværdige tendenser i verden og jeg er sågar holdt op med at ryste på hovedet fordi jeg fik ondt i knolden.
    Den livsstil og de normer der praktiseres idag er lysår fra de normer vi andre voksede op med og på de fleste områder i en absolut negativ retning smiley

• #11   30. jul 2018 Ja, jeg ved snart heller ikke, hvad jeg skal mene mere, men vi lever i forandringens tid, alt skal bare laves om konstant og nu skal menneskeheden også, vi skal være ens, lige dit og lige dat, jeg vil blot konstatere, vi har levet i den sjoveste tid smiley

• #13   30. jul 2018 Ron

Så ved jeg godt hvad Codys kone hedder, det må være Calamity Jane. smiley

Bortset fra det, så er jeg ganske enig i Codys indlæg, verden er blevet dekadent. smiley

• #15   30. jul 2018 Cody gør en sympatisk indtryk, det er sjældent at møde kultiverede mennesker med gode argumenter, og tilmed en god moral og et tiltalende sprogbrug, på diverse debatter. smiley smiley

• #16   30. jul 2018 Det har du så sandelig ret i Madonna, og de er aldrig nederdrægtige og ubehagelige, du ved.

• #17   30. jul 2018 Tak tak for de rosende ord, men lad mig tilføje at lige så dårligt jeg har det med samfundsudviklingen, lige så dårligt har jeg det med at tackle komplimenter og ros.
    Iøvrigt ufortjent da i alle skam er lige så behagelige mennesker smiley
    Jeg kender skam godt William Cody (Buffalo Bill), men mit brugernavn er blot sammensat af de første børnebørns forbogstaver og min hustrus navn er heller ikke så eksotisk som Calamity Jane smiley

• #18   30. jul 2018 Jetset #6 ja jeg vil nu gerne slippe af at skulle føde det lader jeg kvinderne om men en hermafrodit kan vel klare de fleste ting selv smiley

Kommentér på:
Snart kan mænd

Annonce