{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Hvor bliver min ægløsning af ? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg forsøger at blive gravide og derfor har vi valgt at bruge sådan en ægløsningstest for at finde ud af hvornår chancen er størst for befrugtning..
Jeg har gjordtsom der stod i pakken, jeg har regnet min cyklus ud og den er på 28 dage så testet efter de 11 dage efter menses. men der er intet sket har ikke haft ægløsning endnu og har gjordt det rigtig for der kommer den der kontrold steg hver gang..

Hvad er grunden til at den ikke kommer noget forslag ?

Har selv det forslag at jeg allerede er garvid og det er derfor (kan jeg dog ikke teste før om 2 uger)..

Vær lidt seriøse..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor bliver min ægløsning af ?
  • Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 58 Svar: 104
    #1   10. feb 2008 Spørg da Joan Ørting ? :s vi er ikke sexologer ?? Prøver i begge at blive gravide ?!

• #2   10. feb 2008 Steffen R - ja det gør de begge to, da man skal være to om sådan noget. men det lære du nok når du bliver stor.

Men jeg kan desvære ikke hjælpe med spørgsmålet.

men lykke til herfra.

• #3   10. feb 2008 Morten H: kunne ikke havde sagt det beder..
    og bare iorden..

• jesper  n
    jesper n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
    #4   10. feb 2008 den er løbet hjemmefra

• #5   10. feb 2008 Ved nol passer ægløsningen bare ikke - jeg har f.eks ægløsning 3-5 dage efter mens - altså ikke mellem to menses men kort eter mens.

Kn anbefale jer at knalde hver anden dag da det skulle give bedre gevinst smiley At spare på sæden giver i hert fald ikke bedre kvalitet smiley

Og så held og lykke smiley

Herhjemme prøver vi også - så må vi se hvem der kommer først smiley

• #6   10. feb 2008 1001 nat: Gør vi i forvejen og er helledr ikke bange for ikke at blive gravid, det skal nok komme.. men under mig over at min ægløsning ikke er kommet..

• #7   10. feb 2008 1001 nat - nej hveranden dag giver det bedste resultat smiley

• #8   10. feb 2008 jeg ville prøve 7- 14 dage efter første menstruations dag. da min egen ligger lige efter mens på 6- 11
    jeg blev gravid på min sidste mestruationsdag da den nærmest var væk. sidst.

• #9   10. feb 2008 christin:hvor længe har I prøve og har du regelmæssig mens?

• #10   10. feb 2008 mamma anna: Ja altså må jo være noget i den retning, men tester bare vider på et tidspunkt må den vil dukke op ;O)
    Hehe ja er da lidt sjov.. bliver spændende hvem der kommer først hehe..
    men held og lykke her fra i hvert fald..

• #11   10. feb 2008 Mamma anna: vi har hun forsøgt i godt 2 mdr så det er ikke så længe, så er skam tålmodig endnu og tænker ikke vildt meget over det.. ved nemlig at der intet godt kommer ud af at tænke for meget..
    Ja min menses kommer altid til tiden og slutter altid til tiden og har de gjort siden jeg fik dem da jeg var 8...

• #12   10. feb 2008 Da jeg tog en graviditets test var jeg næsten lige blevet gravid,
    testen viste kun svagt posetiv, og var derfor ikke sikker på min graviditet, men det bekræftede lægen så.

så det kan lade sig gøre inden for de 2 uger..

• #13   10. feb 2008 1001 nat: Hvad undskylder du for ?
    er skam ikke sur du har da ikke skrevet noget dumt.. svarede bare men er ked af hvis det lød surt..

• #14   10. feb 2008 Chistina: 8 år hold da op det var tidligt... Men ja der er ikek nadet for end at hoppe o ppå manden smiley Så kommer det hel f sig selv - ofte siger man jo at hvis man fokuserer meget på det kan man have svært ved at blive gravid...

Har egentlig alrig prøvet noge afdet i praksis da eg ble gravid på p-piller... Men har læst mig til viden smiley og så ha jeg nogle veninder jeg ivrigt få ti atudø diverse ting for at få en baby smiley

Ognej er ikke en stave spasser - mit tastetur har bare sin egen verden og magtr ikke at rette fejlene smiley

• #15   10. feb 2008 kamilla K: ja der skal jo ske noget og en lille baby vil vi rigtig gerne have.. og mange tak håber også snart at der er gevindst..

Christina: hehe okay ja så må vi se om 2 uger om mine menses starter ellers må vi jo se hvad en test siger..

1001 nat: Når okay bare iorden.. nej er heller ikke så klog lige på dette punkt derfor jeg spørg..
    Men mange tak.. og held og lykke med din graviditet..

mamma anna: ja det var tidligt men har også altid været meget moden og forud for alle andre...
    Ja må bare klister mig til kæresten og gi den gas ;OP
    det skal nok komme er jeg slet ikke i tvivl om hehe..

Når er dit tastatur også noget møjk er mit også men det går da vist lidt beder for mig hehe

• #16   10. feb 2008 Ðynamic Ð : I øvrigt tak for tilbydet men jeg takker lige nej i denne omgang..

• #17   10. feb 2008
    Line & Dennis *Med lille ny på vej.... smiley .

hvis du har det ligesom kraftige menses smerter i underlivet
    bør du gå til lægen... det lyder ikke helt rigtigt...
    jeg har fået en spontan abort før, hvilket var meget smerte fuldt..
    og til at starte med føltes det som meget kraftige menses smerter i underlivet.. og blev senere værre og jeg begyndte at abortere..

afsted med dig.. smiley

ellers ring til sygehuset elle rlæge vagten og forhør dig ad..

• #18   10. feb 2008 Line og dennis: Lyder bestemt ikke rart, vil nok også anbefale et smut forbi lægen..

Vip-Na..: Jamen fordi mine menses ikke er udblevet endnu og når de gør det tager jeg en hjemme test og er den positiv går jeg til lægen ikke før det er jo ikke nødvendigt..

kamilla: hehe lyder godt håber også snart den er hjemme.
    Hvis du størg om vi tænker på hus så nej, eller det vil sige vi er stadig på udkig men ikke sådan på jagt..
    lyder godt at hun er ved at være frisk.. Tror dog ikke du skal regne med at hun kommer i løb forløbi, det kan ske men tror det ikke hun er jo ikke en gang et år, og norskeskovkatte kommer sjaldent i løb før de er over 1 år..

• #19   10. feb 2008 Line og dennis: ved ikke har ikke forstand på det.. men tror stadig det er godt du lige får en snak med dokteren bare for at være påp den sikre side..

• #20   10. feb 2008

det er klart i glæder jer til barnet.
    men når du kun er i 6 uge burde du ikke have de smerter
    - men jeg er self heller ikke læge så kan ikke sige det..

men har kroppen udstødt forsteret kan lægerne hverken gøre fra eller til smiley

jeg aborterede da jeg var 4 måneder henne sidste år..

• #21   10. feb 2008 Kamilla: Når okay jamen kan da godt være men forstår ikke hvordan han kan mærke sådan noget !

Line og Dennis: kan jeg godt forstå men lad os nu se hvad lægen siger.. Kan være dte intet er.. Og ja kan godt forstå at i glæder jer.. er da bestem også en stor oplevelse..

• #22   10. feb 2008

jeg ønsker jer i hvert fald helt og lykke smiley

• #23   10. feb 2008 ViP: Ja det er selvf. rigtig nok men jeg gir den lige et par mdr. endnu hvis det så viser sig til den tid at jeg er gravid og evt. er 2 mdr henne jamen så er ventetiden bare korter hehe

Line og Dennis: det skal nok gå der er sikkert ikke noget i vejen... du er måske bare lidt spændt og det er så gået i din mave..

• #24   10. feb 2008 VIP: mage tak hehe

Kommentér på:
Hvor bliver min ægløsning af ?

Annonce