{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Foraget - børn bliver hurtigt voksne. {{forumTopicSubject}}

er det bare mig der er ved at være lidt gammel eller bliver børn idag meget hurtig voksen

så lige en ann. hvor en på 15 så tøj som nok kun er for folk over 18 plus hun var til mænd 20-30 alderen

altså vi styreter jo mod pædofilsager når de unge selv ber om det ( siger ikke alle gør det og nej pædofile er ikke ok så det på det rene )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foraget - børn bliver hurtigt voksne.
  • #1   26. mar 2008 mica nej desvære syntes bare det lidt vildt
    at vi er nået der til og lidt sygt

de værste er nu at de tro de ved alt og har styr på det hele
    synd når det så går gruligt galt og så sider de der helt knuste

• #2   26. mar 2008 ja desvære

• #3   26. mar 2008 Ðynamic Ð ' nej ikke eftersom at det er lovligt men tænk lige på hor umoden de fleste piger er i den alder

det kan sq ikke gavne på nogen måde smiley

• #4   26. mar 2008 Ðynamic Ð ' så du finder det ok at en pige på 15 leder efter en mand 20-30

hvad ville du sige hvis det var din datter (ved ik lige om du har eller er gammel nok til børn)

• #5   26. mar 2008 ja min datter skulle ik kom slæbne med en på 20 så henter jeg sq geværet ude i gargen *GG*

• #6   26. mar 2008 De piger som vælger fyrer, som er meget ældre end dem selv har problemer - om de vil indse det eller ej.

Jeg tænker på f.eks. en 16 årig der er sammen med en 24 årig. Dette er jo ikke normalt medmindre den 24 årige er utrolig barnlig.

• #7   26. mar 2008 Philip J nope og den med at de kan være lige så moden som en på 20 den passer sq ikke de er kun lige startet de her bare ik nok basis viden og erfaring

• #8   26. mar 2008 Og nu får jeg sikkert en masse piger på nakken herinde, men det er min holdning til det.

Kunne være jeg skulle gå lidt i dybden med hvorfor jeg synes det er så ækelt og forkert.

Pigerne der vælger sådanne fyrer gør det af følgende grunde ud fra min teori:

- De har haft en svær barndom, og er nødt til at være sammen med en ældre for at føle sig anderkendt.

- De er arrogante og føler sig bedre end andre piger, som har kærester på deres egen alder. Dette skyldes måske mobning i de yngre år.

Orker ikke at skrive mere lige nu.

• #9   26. mar 2008 De er næppe lige så moden - medmindre som jeg skrev tidligere - at deres fyr er meget barnlig.

• #10   26. mar 2008 Philip J

de kunne ogsåmeget vel mangle en fader figur

• #11   26. mar 2008 Dynamic:

Derfor vælger størstedelen af pigerne en kæreste der er 1-3 år ældre.

Men hvad med de piger der kun er sølle 15 år, og som ligger og spreder ben for folk over 20? - Det er mig ubegribeligt at de kan få sig til det.

• #12   26. mar 2008 Lena C:

Igen - Fejl i opvæksten. Men siger ikke det er pigernes egen skyld, for det er det jo næppe.

• #13   26. mar 2008 Philip J også her men min tanke går også lidt på hva pokker laver forældrene ??

• #14   26. mar 2008 Elektra-kompleks.

• #15   26. mar 2008 Vi tuder skam ikke - men vi har lov til at komme med vores holdninger omkring emnet.

Desuden kunne jeg næppe finde på at starte sådan et emne som dette, men nu hvor det er oppe har man vel lov til at komme med sin mening.

• #16   26. mar 2008 Jeg kender en del unge piger(under 18), som allerede nu bor sammen med deres 5-8 årige ældre kærester.

Dette kan kun skyldes et svigt hos forældrene, da jeg aldrig ville lade mine børn flytte ud i den lave alder - de mangler jo noget af opvæksten så.

• #17   26. mar 2008 Ðynamic Ð ' ikke for at genere dig eller andet men tro først man forstår det rigtigt når man selv har fået børn det ligesom en insigt man ikke slår fejl af
    og så skald du jo tænke på hvis hun bare var et år ynger så der snak om pædofili du syntes ik det lovlig tæt på at have denne opførsel og man kan da umugligt være moden nok til at have en fyr på 30 det jo sygt

• #18   26. mar 2008 ja noget må der jo være galt en pige der for alt den opmærksom hed fra sine forældre leder ikke efter andre voksne at være sammen med

• #19   26. mar 2008 Dynamic D:

Der findes jo ingen regler for hvordan tingene hænger sammen når det gælder menneskers adfærd, men der findes bunkevis af teorier om hvordan folk tror tingene hænger sammen.

Derfor kan man hverken sige at det vi siger er forkert eller rigtigt.

Men jeg tror meget vel at opvæksten har noget at sige - faktisk meget at sige.

• #20   26. mar 2008 Ðynamic Ð ': Føler du dig truffet?

• #21   26. mar 2008 den sexsuele lavalder er 15 så vidt jeg ved ? så jo det er meget forkert

men men vi har alle forskelige megninge heldigvis

blev bare meget chokket over den ann. jeg så

en pige på 15 burde ik tænke sådan men hva hun skal have på til det næste halbal smiley

• #22   26. mar 2008 Ðynamic Ð ' den var lav og det tro jeg også godt du ved

jeg snakker om børn på 15 ik nitten læs nu hva jeg skriver

• #23   26. mar 2008 Dynamic:

Der må jo være en grund til at 90% af alle 15 årige finder en på deres egen alder +/- 4 år, mens de sidste 10% findes folk som er betydeligt ældre.

Dette kan næppe være et tilfælde, og jeg vil vædde på at hvis man går ind og kigger på de unge pigers barndom (hvis dette altså var muligt), så kunne man finde forskellige grunde til at forældrene lod det ske.

• #24   26. mar 2008 Ser du ikke noget forkert i, at en 30 årig er sammen med en på 14? Det er skuda hamrende unaturligt og ikke mindst ækelt! Der er jo tydeligvis et eller andet galt med manden, når han vælger at være sammen med en der praktisk talt kunne være hans datter.

• #25   26. mar 2008 kan slet ikke sætte mig ind i hva en mand 30 vil med en pige på 15 det skriger jo af pædofili langt væk

• #26   26. mar 2008 Dynamic:

Kommer jo an på hvordan man ser på pædofili.

Så må en 90 årig også gerne dyrke sex med en 15 årig, hvis hun altså er twisted nok til at gøre det (hvilket jeg ikke er et sekund i tvivl om at der er nogle som er).

Jeg synes det er pædofili.

• #27   26. mar 2008 Det da en sørgelig dag den dag vi skal tvinges til at vælge en partner på samme aldersniveau bare pga det ses ned på af andre at være sammen med en ældre..!
    Hvis jeg møder en pige som jeg syntes jeg klikker godt med, vil det da være dybt tåbeligt at sige farvel fordi enten hun eller jeg er 4-5 år ældre..

• #28   26. mar 2008 Min kommende datter må ikke dyrke elskov med sin mand før de er gift.

• #29   26. mar 2008 "Pædofili substantiv <en; -en, ikke flertal>
    Betydning og brug
    Voksen persons seksuelle forhold til børn "

Når en voksen mand på 30 vælger at være sammen med en på 15, så er det sku nok ikke for at lege med dukker, tror du?

• #30   26. mar 2008 Phillip hvis du nogensinde kommer til at bestemme så meget over din datter har du i forvejen ødelagt hende..!
    Så siger jeg stakkels datter du får.. og hva ville konsekvensen være hvis hun gjorde det før?

• #31   26. mar 2008 Så er hun dårlig opdraget. Ej - hun skal i hvert fald ikke prøve at bilde mig ind, at det er bedst for hende at være sammen med en som er 7 år ældre end hende selv (vi antager at hun er teenager).

• #32   26. mar 2008 Mister Jack:

Fat ironien.

• #33   26. mar 2008 Du har da været vild ironisk i dine andre indlæg, så det var da helt nemt at vide.!

(fat ironien)

• #34   26. mar 2008 Det er naivt og tro, at der ikke er sex involveret imo...

• #35   26. mar 2008 Mister Jack:

Ligner jeg en som kunne finde på at presse min kommende datter på den måde? Efter jeg har skrevet så mange indlæg omkring opvækst og hvilke problemer det kan forvolde?

• #36   26. mar 2008 Hvis vi nu antager at der ikke er sex involveret. Hvad får parterne så ud af forholdet? De er psykisk så langt fra hinanden, komplet forskellige interesser, forskellige vennegrupper og jeg kan blive ved. Jeg kan ikke se hvordan to mennesker, der er så langt fra hinanden, skulle have noget at snakke om. Enlighten me!

• #37   26. mar 2008 jack der jeg ikke enig med dig man kan sagtens have en stor aldrefoskel og så være sammen det ikke det jegg siger for en på 25 kan da godt være sammen med en på 40 det har jeg intet i mod men at et BARN på 15 med en på 20-30 år agrrrr den holder sq ikke

• #39   6. apr 2008 Hvordan er i selv? Altså nu så jeg jo bare en på 16 der gerne viste lidt "kavalergang" (eller mangel på samme) - og så kan det sgu da være ligemegt om man er 15 eller 16?? Så stor forskel er der sgu nok ikke...

• #40   19. jun 2009 Det med at i skriver at de har manglet en fader rolle tror jeg er rigtig.

Jeg SKRIVER selv sammen med en på 21 og er selv 14, har aldrig haft en far til at støtte mig han har svigtet mig hele livet så stoppet kontakten med ham da jeg var 6-7 år.
    Jeg kan bedere lig at skrive med nogen på den alder, da de kan fatte hvordan jeg har haft det, (blev slået af min far så er Meget hånd sky)
    Og så er jeg meget kontakt søgende og er en der forlangere meget opmærksomhed, og det er ikke særlig mange på min egen alder der kan forstå det.

Kommentér på:
Foraget - børn bliver hurtigt voksne.

Annonce