729 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Fabrizio T
Fabrizio T
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022

Lockout Lockout

jeg ville bare høre hvad i forældre syns om det? Arbejder selv i en børnehave og har overvejet at passe børnene sort eller være "skruebrækker"... Syns det er noget fis af dem der strejker, man blir ikke en bedre pædagog af at få mere i løn... Træt af dem, de skulle bare passe deres arbejde så det ikke går ud over uskyldige børn og forældre.. Vi lever i 2008!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lockout
  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#1   7. jun 2008 Mica; he enig smiley hvis der er nogle forældre så lejer jeg mig selv ud ved min bolig, har en kæmpe have og masse legetøj smiley

• #2   7. jun 2008 Ærlig talt synes jeg ikke det hører nogen steder hjemme at de skaber sig sådan. Hvorfor skal de have mere end dem i de 47 andre forbund/foreninger mm.?

Så en udtalelse fra en sygeplejeske den anden dag på TV2 news om hvorfor hun stemte ja. Ja nu havde hun snart hendes planlagte ferie der skulle afholdes så det var derfor hun stemte ja.. Hold nu kæft!
    Der er aflyst 340.000 behandlinger og undersøgelser osv. pga dem. Jeg synes ALT planlagt ferie burde inddrages, og hvis de indenfor det næste ½år mindst melder sig syg pga stress = Fyrings grundlag - De har SELV skabt den pukkel de nu skal arbejde sig igennem.. *Suk* Forkælet socialdemokrater..

Håber virkelig der kommer et regerings indgreb imorgen tidlig..

• #3   7. jun 2008 Ja det nu rart man har valgt privat skole så man går uden om den der strejke.....

• #4   7. jun 2008 Kan ikke forstå pædagogerne strejker. De har jo selv valgt uddannelsen, og nu kræver det jo ikke specielt meget. Derfor passer lønnen også fint.

• #5   7. jun 2008 nu skal vi jo tænke på at de er pædagoger = de fatter bjælde, render ånds forvirret rundt, og snakker om at sidde i cirkel og snakke pænt med hinanden.....

• s_k .
    s_k . Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 50
    #6   7. jun 2008
    Rudy Frederiksen Junior

Det var da en utrolig uintelligent bemærkning.

• #7   7. jun 2008 måske, men den er rigtig

• #8   7. jun 2008 De skulle bare sparkes ud alle dem der har et problem. Jeg har endnu ikke hørt et godt argument til hvorfor de skulle have mere i løn. Jeg mener de er jo allerede "overbetalte" hvis man kigger på samme stilinger i resten af EU,

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#9   7. jun 2008 Daweed; ej syns sgu ik de er overbetalt... altså jeg får lidt over 120 kr i timen for være medhjælper... Det er sgu lidt lidt...

Rudy; Vi sidder sgu ikke i cirkel smiley vi snakker kun pænt når vi har lyst...

• #10   7. jun 2008 syns det er dumt....de tænker ikke på at det er børnene det går ud over!

• #11   7. jun 2008 Fabrizio T
    har aldrig gået i børnehave enlig smiley
    haha, så hvad ved jeg ;D

• #12   7. jun 2008 tjahe, de vidste hvad de ville få i løn da de gik ind til det.
    ikke for man uddanner sig til pedagog og så pludselig "WTF OMG BBQ FÅR JEG KUN LORT I LØN! NEEEJ JEG VIL HA MEEEGET MERE FOR AT DRIKKE FUCKING KAFFE OG GLO PÅ AT MAGNUS BLIVER DICKSLAPPET HELE DAGEN! FORDØMT!"

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#13   10. jun 2008 vmb; Det gælder over en halv million børn, ved ikke om det gælder speciel...

• #14   12. jun 2008 Synes det er latterligt.. Vores vuggestue har ikke strejket endnu, men gør jo så pga lockouten.. Har heldigvis fået sommerferie i dag... Så kan heldigvis passe ham hjemme

Kommentér på:
Lockout

Annonce