{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Louise J
Louise J
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 35

Undskyld mig! {{forumTopicSubject}}

Undskyld mig men bliver lidt sur, når man sidder selv som forælder og ser De unge mødre (rettere forældre i dette tilfælde) Det par fra Randers, som har to blebørn.

De sidder begge ved spisebordet sammen med deres ene søn og ryger ham lige op i hovedet, ikke nok med det, skal han hører på at de skændes om ligegyldige ting, som hvor meget han får sovet og hvem der laver hvad. Faderen præstere også at række (fu*k) finger til moderen. Hyggeligt miljø de børn vokser op ihmmmm.

Ved godt det måske er lidt ledt sagt, men kan altså godt forstå kommunen holdte øje med dem.

Bare min mening!

(Skal også lige siges, at der er nogle af dem, som klarer det godt - ret skal være ret)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undskyld mig!
  • #1   25. jun 2008 Er det hende der som ser lidt slidt ud?? eller "lidt" synes sku os hende malou skulle ha ventet en del år det ikk hendes mors barn men hendes!!!!!

• #2   25. jun 2008 Stakkels børn smiley
    En hernede fra der er stot alkoholiker tror han er mellem 40 og 50 har lige fået en datter med en eller anden midt i 20'erne ved ik hvordan hun er men tror heller ik hun er ædru så tit, stakkels pige der skal vokse op med de forældre smiley

• #4   25. jun 2008 Julian - synes du skal melde din mistanke til kommunen!!!

Irena - forstår heller ikke hvorfor man vælger at stille op til sådan noget, var selv 17 da jeg fik min søn, men ALDRIG om jeg vil udstillet mit liv, eller min søn. :)det kaldes medie ludere smiley

• #5   25. jun 2008 Det er latterligt.

Jeg har de bedste forældre i verden smiley ikke-rygere, skændes næsten ikke og er altid søde og glade, elsker mine venner osv osv osv smiley

• #6   25. jun 2008 Mia
    Arh, medie ludere og dem fra de unge mødre er vidst ikke lige helt det samme.

• #9   25. jun 2008 hvem har ikke oplevet det på egen krop ?

• #11   25. jun 2008 Synes medieluder og undemødre er meget det samme, de har jo kun valgt det for at komme i tv så alle dem se dem, og ih og åhh, tænk på hvordan DKS befolkning kigger ned på dem,... puhha..

synes hende der som har3-4 drenge klare det super.. smiley hun er en skøn pige tror jeg smiley

• #12   25. jun 2008 Prinsessen - synes ikke udfra hvad vi ser i tv og hendes udtalelser viser hun gider være der for tino. hun virker ligeglad og somom han er en ting man viser frem ( til hendes fødselsdag på prutten)
    synes hun virker for unge, hun forstår ikke hvor stort et ansvar det åbenbart er at have en lille og at man altså er nød til at skal ha uddannselse og tage sig sammen.!!!!

• #14   25. jun 2008 det er sku slet ikke i orden smiley

• #15   25. jun 2008 '
    De er bare begge to fuuuckt up . De tar sikkert snitter hver morgen for at klare dagen . Sikkert også derfor de beholdte ungen , fordi de var så kangt væk de ik vidste hvad det indebar smiley

• #17   26. jun 2008 Hun har sku os min respekt. synes simpelhen hun gør det godt!! synes det er synd nogen fik så ondt i røven og meldte hende fordi hun arvede, hallo hun købte et hus så hendes familie hunne sidde bedre.. Tssshhh typisk danske mennesker.. smiley

• #18   26. jun 2008 hehe okay

• #31   30. jun 2008 Nogle mennesker skulle bare ikke have børn.. Nu kan du se Malou Stella.. OMFG!!!!!

• #32   30. jun 2008 mamma anna : det er jo hendes mor som osse er mor for hendes datters barn :S

• #33   30. jun 2008 Sephan: Ja for hvis ikke hun var det gik drengen sgu for lud og koldt vand,.

• #34   30. jun 2008 mamma anna : ja hun gider jo ikke selv en skid hun kan ingen tage give ham tøj på eller gå i børne have med ham hun har 40.000.000 undskyldninger hver gang smiley

• #35   1. jul 2008 Hver ecig eneste gang.. og så den gang Tino fik glattejernet ned i hovedet! OMG!!! Så gav hun Mor Britta skylden fordi hun ikke kiggede efter ham. Hva med om hun blev voksen og tog sin moder rolle seriøst og evt brugte mere tid på Tino end på badeværelset som hun jo gør...

• #36   1. jul 2008 giver dig helt ret !

• #37   1. jul 2008 rart at se andre tænker samme tanke om det glattejern og de unge mødre, min veninde og jeg har snakket en del om det nemlig...

stella skulle ha haft en abort, eller tage sig så Meget sammen, omg aldrig set en så umoden og ikke parat mor før smiley

• #38   1. jul 2008 Maiken: hun skulle slet ikke have haft lov til at dyrke sex hvis det havde været min datter! Hun virker jo indimellem helt retaderet..

Kan simpelthen hidse mig sådan op over at man kan tillade sig at kalde sig mor når man for åben skærm viser hvor ukompetent man er til rollen.. Argh!

• #39   1. jul 2008 Søger samsung:

Helt enig..

• #40   3. jul 2008 ja hun virker sku ik helt rask altid, men moderen gør da osse den fejl at træde for meget ind, hun bliver jo aldrig helt mor for sin søn så længe hun ved at mor tager over hele tiden, men på den anden side gjorde hun ikke det ville lille tino være på skideren med den mor han har...

• #41   3. jul 2008 ja det giver jeg dig helt ret i, men ja hende den retaderet stella lære jo heller ikke nget på den anden måde, men ja selvom ham tino er en guldklump skulle han vidst ha været en plet på lagnet for ja hende stella der hun er netop en kegle ... (længe leve hans mormor)

• #42   7. jul 2008 BanDitte: Desværre er det jo noget hun ikk kan rette op på.. De første år i et barns liv er jo de vigtigste

• Charlotte K
    Charlotte K Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 5
    #44   22. jul 2008 kæresten og mig havde planlagt at vi skulle prøve og få mig til at blive gravid. men ca 2 mdr før vi havde planlagt det blev jeg gravid, og vi brugte både kondom, og jeg tog p-piller. så man kan aldrig vide sig sikker. men self skal man beskytte sig, hvis man ikke vil have børn

• #45   11. aug 2008 jeg blev gravid mens jeg tog p piller.... og 3 gange har vi prøvet at kondomet sprang!!!

men vi valgte at få den lille, som nu er 5 mdr i morgen smiley og jordens dejligste og smukkeste dreng smiley

hvis jeg opdagede fx idag at jeg er gravid igen, så ville jeg vælge abort... jeg har ikke lyst til endnu et barn allerede, økonomien er ikke til det, og det rmit energi niveu heller ikke. og så sys jeg abort er bedst og ja tager også p piller igen (dog nogle lidt stærkere)

malou... aaaaarrrrgg det pigebarn kan gøre mig så gal!!!!!!!!! tag dig af dit barn og flyt hjemmefra. det er dit barn ikke din mors!!!! dit barn er vigtigere end at de hår sidder perfekt... sådan er det at blive mor, så kommer barnet sgu i første række. slut

Kommentér på:
Undskyld mig!

Annonce