887 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

tuder om natten tuder om natten

er virkelig i tågene om hvad jeg skal stille op for min søn på 6mdr vågne så mange gange i nat faktisk hver 20min og skreg i søvn virkelig forfærdelig for det lille pus ligesom han have ondt.
sådan gjorde han man gange til en gang sent i nat hvor han så sov normalt.

aldrig oplevede noget ligene før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuder om natten
  • peter s
    peter s Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 40
    #1   29. jun 2008 hej prøv at se om han tage sig til ørerne, har prøvet det der mange gange med mine børn, og kunne være mellemøres betændelse, hvis han tager hænderne op til hovedet tit, skal du gå til ørelægen og få hans ører tjekket,
    kunne være en ide, for det får de bette poder rimelig nemt.

• Anja F
    Anja F Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 16
    #2   29. jun 2008 Det kan være ørene, men det kan også være fordi at han er ved at få tænder.

• #3   29. jun 2008 min søn er 6 mdr der skulle de gerne ikke have kolik det have han som lille.
    har været til lægen han har ikke noget med ørene..

ligesom han har et forfærdeligt maridt

• #4   29. jun 2008 ja ville også sige ørene eller tænderne, evt lig nogen bøger under sengensben i hoved enden så han ligger lige højre med hoved den kan lette trykket en smule hvis det er ørene eller tænder som kan trykke og gøre ondt i hele hoved

• #5   29. jun 2008 tror det er tænderne for han piver ikke når ligger ham ned.
    men bare mærkeligt for der intet om dagen når han skal sove

• #6   29. jun 2008 sådan nogen vil jeg helst ikke give uden det er højst nødvendigt

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 35
    #7   30. jun 2008 Han kan måske have brok(lyske) se på hans pung om den er hævet...

Men ellers vil jeg råde dig til at gå til læge og insistere på, at han skal checkes grundigt igennem.

Indtil han kommer til læge, så trøst ham, når han vågner - for kan være han bare er lidt "moret" Det oplevede jeg med min søn.

Håber det er til hjælp.

• #8   30. jun 2008 Meske det er hans tænder...?

Louise: hvis det var lyskebrok ville han skrige KONSTANT...

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jan 2007

#9   2. jul 2008 MAMMA MIA: Vores dreng har lyskebrok og han skriger ikke KONSTANT - tværtimod, vi opdagede det ved at hans pung var hævet, samt han havde lidt ubehag. Kan først blive opereret som 1årig!!

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jan 2007

#10   2. jul 2008 Der er en periode i den alder, hvor de godt kan blive bange. Måske han er bange for mørket?

• #11   7. jul 2008 Louise: min dreng havde vandbrok - hvis et barn med vandbrok skriger så meget som skrevet i indlægget kan det tyde på at tekstiklerne er viklet ind og det kan gøre barnet sterilt - derfor skal det opereres inden for 6 timer

• #12   7. jul 2008 han tuder ikke mere så var bare en periode

Kommentér på:
tuder om natten

Annonce