Brev fra statsforvaltningen Brev fra statsforvaltningen
Jeg skrev et brev til statsforvaltningen vedr. et møde ang. samvær mellem min søn og hans far. (han kommer som det passer - og ellers blir han helt væk - faktisk har han ikk set ham i over en måned og dukker højst sansynligt først op til okt. - knægtens fødselsdag)
Så ville have dem til at fastsætte noget samvær - og ellers måtte han jo sige på det møde at han ikke ønskede samvær og så kunne han give mig den ffm.
Fik så et brev om at han ikke var registreret i folkeregistret så derfor kunne de ikke finde ham så vi kunne afholde et møde..!
Hvad gør man så?
har ringet, smset, skrevet på msn osv UDEN respons - han er total usamarbejdsvillig...
Og hvad gær jeg når jeg skal flytte til Kolding? Det kan jeg vel ikke uden hans samtykke, samt at jeg ikke kan få lavet et pas til min søn, når vi har fælles forældremyndighed.
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.743
maj 2007
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 50 Emner: 45 Svar: 727
Hvis dit barns far ikke har en adresse er der vel ingen problemer...han kan jo ikke bevise at han rent faktisk bor tæt på jer...så som steffen skriver så har han da ikke så meget at skulle ha sagt.
Og ja hvis han så åbentlys ikke gider se jeres barn, så tag af at søg ene myndighed...sådan en far er et barn bedre tjent uden efter min mening.
maj 2007
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 283
og vist stats amt ikk kan finde hans adresse burde de efterlyse ham via politi da det er lovpligtigt at han er reg på en adresse jo..
aug 2008
Følger: 1 Svar: 22
aug 2008
Følger: 1 Svar: 22
Brev fra statsforvaltningen