1.378 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Brev fra statsforvaltningen Brev fra statsforvaltningen

Jeg skrev et brev til statsforvaltningen vedr. et møde ang. samvær mellem min søn og hans far. (han kommer som det passer - og ellers blir han helt væk - faktisk har han ikk set ham i over en måned og dukker højst sansynligt først op til okt. - knægtens fødselsdag)

Så ville have dem til at fastsætte noget samvær - og ellers måtte han jo sige på det møde at han ikke ønskede samvær og så kunne han give mig den ffm.

Fik så et brev om at han ikke var registreret i folkeregistret så derfor kunne de ikke finde ham så vi kunne afholde et møde..!

Hvad gør man så?

har ringet, smset, skrevet på msn osv UDEN respons - han er total usamarbejdsvillig...

Og hvad gær jeg når jeg skal flytte til Kolding? Det kan jeg vel ikke uden hans samtykke, samt at jeg ikke kan få lavet et pas til min søn, når vi har fælles forældremyndighed.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brev fra statsforvaltningen
  • #3   10. aug 2008 Er der ikek stadig 30 km's reglen?

• #6   10. aug 2008 Jamen hvad gør jeg så hvis han nægter at skrive under?

• #9   10. aug 2008 jeg har fælles forældremyndighed sammen med min x (min søns far weehaa), og er da flyttet flere gange uden at han skulle skrive under på noget.
    Hvis dit barns far ikke har en adresse er der vel ingen problemer...han kan jo ikke bevise at han rent faktisk bor tæt på jer...så som steffen skriver så har han da ikke så meget at skulle ha sagt.
    Og ja hvis han så åbentlys ikke gider se jeres barn, så tag af at søg ene myndighed...sådan en far er et barn bedre tjent uden efter min mening.

• #12   10. aug 2008 Steffen: netop.. har aldrig nægtet ham at se sin søn.. Selvom han godt nok mener det.

• #14   10. aug 2008 vil helt klart mene du kan flytte uden problem...

og vist stats amt ikk kan finde hans adresse burde de efterlyse ham via politi da det er lovpligtigt at han er reg på en adresse jo..

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 22
    #15   14. aug 2008 For det første, man kan ikke tvinge faren til samvær med sine børn, og lad ham endelig gøre hvad han vil, og fortæl drengen SANDHEDEN når han en dag vil vide noget om sin far, og det mad at flytte kan ingen blande sig i. så et godt råd, få ro i dit sind og lad ham være og vær der for din søn, det vil betyde mest for ham med tiden selv om at det gør ondt at han ikke er der for sin søn...

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 22
    #16   14. aug 2008 i dag kan man ikke søge forældremyndighed på det grundlag, og faren har altså noget at skulle sige, jeg har fået min søn hjem og bo så vi har altså noget at skulle sige.

Kommentér på:
Brev fra statsforvaltningen

Annonce