Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så har jeg sgu gjort det
  • #1   26. aug 2008 Jeg krydser fingre for dig, Mamma Anna !

Siden du selv tog initiativet til at dele den slags info om dig selv om dit barn's forældremyndighed, kan jeg vist godt tillade mig at spørge ydmygt, hvor er faren til drengen ? smiley

• #2   26. aug 2008 Fordi hans far ikke vil se ham

• #3   26. aug 2008 Max: tjaaa hvis barejeg vidste aner.. Ved kun han befinder sig i Hernign området.. Han har valgt at droppe samværet fordi hans venner åbenbart er vigtigere end sin søn

• #4   26. aug 2008 så begrundelsen helt iorden, krydser finger for dig...;-)..

• #5   26. aug 2008 sikke et svin jeg ønske dig alt held og lykke

• #6   26. aug 2008 Tak smiley Er godt nok spændt smiley

• #7   26. aug 2008 Ja, så er den godtaget fra BABOOM. smiley

Du kan regne med at du har min fuld opbakning.

Held og lykke smiley

• #8   26. aug 2008 Tja jeg kan så ikke forstå hvorfor du i det hele taget får et barn med en der løber fra ansvaret?

• #10   26. aug 2008 skodakongen: Nogen mennesker forandrer sig MEGET hurtigt... For havde jeg vist det blev sådan havde jeg nok ikke valgt som har.. Men det er nu engang sådan og så må jeg få det bedste ud af det.

• #11   26. aug 2008 skoda man kan jo ikke forudsige at svinet stikker halen mellem benene

• #12   26. aug 2008 .

• #13   26. aug 2008 18cm > Neeej det er rigtigt... Men man skal fandme da være halvkuldret i hovedet hvis man som mand hopper ud og får en familie op og stå, hvorefter man så løber fra ansvaret 2 år efter...

• #14   26. aug 2008 Skodakongen: Det er jos å hvad han har valgt at gøre

• #15   26. aug 2008 Altså nu har jeg selv en ekskæreste der har fået en "ups'er" her for 1½ måneds tid siden. Hvis hun en dag ringer og siger at han hendes nuværende kæreste er løbet fra ansvaret, så klipper jeg fandme bollerne af ham. Hvis han er gammel nok til at bolle hende fed ved et uheld, så er han fandme også gammel nok til at tage konsekvenserne.
    Hvis man får et planlagt barn, KAN man sgu ikke løbe fra den. Det er sgu for klamt at ødelægge flere menneskers liv, bare fordi man har "fortrudt".

• #16   26. aug 2008 sådanne svin skulle have hakket du ved hvad over

• #17   26. aug 2008 Kom lige med én god grund til at vi skulle krydse fingre for dig? Vi kan jo kun høre din side af sagen, og jeg ved i hvert fald der er nok løgnagtige egoistiske kællinger derude der vil gøre/sige hvad som helst for at få deres unge at lege med 24/7..

• #18   26. aug 2008 No N > Du sagde så de ord jeg var bange for at brænde fingrene på... Hehe... Hvor tit møder man ikke en tøs i alderen 16-20 år der næsten vil ofre alt for at få en unge de kan ligge og sige "NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HVOR ER DU SØD!" til?

• #19   26. aug 2008 AE.. det var da fint.. især når han ikke gider ham, men har han sagt det?? så er han ihverfald et dumt s..

• #20   26. aug 2008 så i to drenge syntes det er okay at man bare skrider ?
    skodakongen, no N

• #21   26. aug 2008 No N: Du tror ikke at jeg gerne vil have en til at tage over en gang imellem? Du tror måske bare det er lutter lagkage at være mor 24/7?? For så tror jeg da nok du skal tro om igen

• #22   26. aug 2008 Skodakongen: Dem der siger sådan burde få lov at låne min dreng... HVis folk vidste hvor meget jeg har været igennem med ham, ville de bestemt ikke sige at det er hyggeligt at få børn.. Han har været syg i næsten et helt pr med operationer, indlæggelser osv. Jeg måtte droppe mit studie pga min søn pga fravær

• #23   26. aug 2008 Skodakongen - Ja lige præcis smiley

rikke A - Det er ikke det jeg siger, men ingen af os kender sagen og vi hører den kun fra hendes side. Hvem siger det ikke indirekte er hende der vil have faren væk så hun suverænt kan bestemme hvordan barnet skal opdrages osv.? Det ses så ofte at kællinger er så egocentrerede når det kommer til børn..

• #24   26. aug 2008 RESPEKT til Mamma Anna smiley Wooooooot... !!

Håber du får forældremyndigheden.

• #25   26. aug 2008 Rikke A > Hvis du gad at bruge din tid på at læse det jeg skrev ville du ikke behøves spørge mig...

• #26   26. aug 2008 AE > Har jeg sagt at det var sådan i DIT tilfælde? Du skal da endelig sige til hvis du føler dig truffet! Hehe

• #27   26. aug 2008 måske ikke skoda men jeg bliver bare lidt gal når mænd ikke fatter at det er et levende menneske og ikke et stykke legetøj

• #28   26. aug 2008 At du har haft det ååh så hårdt og har mistet dit studie og bla bla bla, kan jo ikke komme bagpå dig... Har nogensinde hørt nogen sige at det er pisse let at børn og det ingen tid kræver? Det er vel ligeså meget din egen fejl at du ikke har gjort dit studie færdig inden du fik børn? Du får altså ingen medlidenhed herfra på den baggrund. Det er virkelig virkelig nederen hvis faren ikke gider tage sit ansvar og ikke vil kendes ved jeres søn, men skal du så ikke bare ha ham til at skrive under på at du får den fulde forældremyndighed (hvilket han HELT SIKKERT gerne vil udfra hvad du siger)

• #29   26. aug 2008 No N. Elsker dit velformulerede sprog smiley

Jeg ville nok ikke søge fuld forældremyndighed medmindre der er hold i sagen.. .

Skodakongen: tror ikke du læser hvad jeg skriver? Dem der siger sådan burde låne min søn..

Og det har ikke noget at gøre med at han ikk må se ham, for det må han hjertens gerne, men manden VIL jo ikke. Han har tusindvis af undskyldninger... Og det går udover min søn

Min søn kommer i første række og det er ham jeg tænker på..

• #30   26. aug 2008 Rikke > ENIG!!! Det er SÅ rigtigt det du siger! Det er så også grunden til at jeg er imod folk der får børn uden at kunne administrere det. Jeg skal personligt ikke have børn før jeg ved at jeg ingen økonomiske problemer har, og at jeg kan og vil leve sammen med moren resten af mit liv.

• #31   26. aug 2008 skodakongen :Du misforstår fuldstændig hvad jeg siger. .For jeg siger NETOP at det er hårdt at have børn... Det var DIG der snakkede om at pige mellem 16-20 år troede at det var sååå nuttet at få børn..

Og mht til forældremyndigheden så vil han IKKE skrive under. .Det ved jeg.. Som Rikke skrev.. Så er det et levende væsen og ikek et stykke legetøj-. Det er så bare ikke alle parter der har opfattet det.

• #32   26. aug 2008 AE > Jeg kan ikke sætte mig ind i det der... Du siger han ikke vil kendes ved barnet, men han vil heller ikke skrive under på at han fralægger sig forældreansvaret? Er han retarderet ham faren?

• #33   26. aug 2008 skodakongen det er kun godt du tænker dig om inden du laver børn.

AE ja undskyld men faren er han alkoholiker ?
    han lyder nemlig sådan eller meget ung dvs at han vil feste og venner ikke familie

• #34   26. aug 2008 Skoda: Nej det regner jeg da ikke med - ikke han har fået konstateret - men så kan du jo ligesom se hvilket dilemma jeg befinder mig i

• #35   26. aug 2008 Rikke: Nej han har bare et lettere misbrug af stoffer manden er over 30

• #36   26. aug 2008 No N.. det er jo TYDELIGT at høre at du både er blevet røvrendt af din mor og dine eks'er..

hvorfor mon du er det?
    måske sku du prøve at vende blikket ind af en gang og se om det ku være noget ved dig som gør du bliver røvrendt..

hvis jeg tager fejl, så må du endelig forklare hvordan du kan være så al vidende at du kan tillade dig at generalisere samtlige kvinder..!!

for hvad jeg læser er bare at du er et sølle fjols der ik forstår at holde på en kvinde og dermed mener vi alle er kællinger..

• #37   26. aug 2008 STOFFER ja okay det etr sku ikke bedre
    håber ikke drengen er ødelagt fint du vil kæmpe for det du holder af din søn det ville jeg også altid gøre
    det er min søn på billede og en af mine hunde

• #38   26. aug 2008 AE > Du burde da ikke ha noget problem med at få forældremyndigheden, hvis landet ligger som du siger? Og hvilket dilemma befinder du dig i? Der burde ikke være så meget tvivl hvis tingene er som du siger.

• #39   26. aug 2008 Nej det regner jeg skam heller ikk med - men i fælge den nye lovgivningnen der trådte i kraft i okt. 2007 har man som udgangspunkt fælles medmindre der er noget helt galt - derfor skal man søge om den - og han vil ikke give den til mig frivilligt - så det ender nok i statsforvaltningen men så må jg jo gøre det.

• #40   26. aug 2008 Og i øvrigt beder jeg ikke om ynk.. Har klaret min søn og hans sygdoms forløb alene - så tro mig er stærk nok og behæøver ikke andres medynk

• #41   26. aug 2008 The One and Only.. > Jeg har sgu samme holdning son No N! Mig og min ekskæreste gik fra hinanden fordi kællingen ville ha børn efter 4 års forhold. Jeg synes bare ikke der er særlig forsvarligt at få børn i en alder af 20 når man begge stadig kun er i lære. Hun prøvede at snyde med sine p-piller, ved at "glemme" dem en hel uge i træk, og det opdages altså når hun havde dem liggende ved siden af sengen. Her 2 år efter vi er gået fra hinanden, har kællingen sgu en unge liggende derhjemme, som hun har været nødt til at kalde for en "ups'er", da hende kæreste var ret opsat på abort fra start af... Komisk ik'?

• #42   26. aug 2008 Skoda: fordi din eks er uansvarlig behøver alle skam ikke være det

• #43   26. aug 2008 AE > Hvis du ikke beder om ynk, hvad skal det her indlæg så til for? :S

• #44   26. aug 2008 Sig mig kan du ikek læse? Der står kryds fingre for mig.. Det er bestemt ikk medynk

• #45   26. aug 2008 The One and Only..

Nu har jeg et fint forhold til min mor, og jeg er aldrig blevet røvrendt er hende eller en kæreste.. smiley

Jeg udtaler mig kun ud fra de indtryk og erfaringer livet giver mig, og der er ingen genereliseringer i nogle er mine indlæg her.. smiley

• #46   26. aug 2008 AE > Nej men ved hun ikke er den eneste der er sådan, så de findes... Og jeg synes ellers min eks var en rigtig fornuftig tøs, hvilket hun stadig er, men i hunkøn kan sgu ikke altid styre jeres homoner når i bliver kønsmodne og begynder at få øjnene op for børn... Det er ligesom os drenge med vores interesser - når vi først har har sat næsen op mod noget, kan vi finde på at gøre ret så sindsyge ting for at få det vi vil ha...

• #47   26. aug 2008 Skodakongen.. jamen fordi din eks er sådan så må alle da bestemt være sådan..

ja helt sikkert!!
    kan da umuligt være anderledes..

hold da kæft hvor snæversynet, generaliserende og fordømmende syn på kvinder!!

så er det sgu da ik underligt hvis du får smidt i hovedet at alle fyre er uansvarlige og ik tager noget som helst ansvar..

hvad regner du med?!

• #48   26. aug 2008 det er altid en svær sag forældermyndighed.. begge parter vil kun det bedste for sine/sit barn, men hvis den ene part ikke er intra i barnet hvorfor skulle han/hun så have noget med barnet af gøre??
    et barn der vokser op med misbrug eller andet kan få svære konsekvenser sener hen i livet (her skrev jeg KAN få)
    her lyder det som om der står nogen bag ham som gerne vil se det barn nemlig bedsteforælder...
    der er noget der hedder børns vilkår...
    jeg kan ikke sige for meget i dette.. men jeg kan sige at det er barnet det handler om..

• #49   26. aug 2008 The One and Only.. > Hvor har jeg sagt at alle er sådan? Jeg VED bare at der findes masser af unge piger der godt kunne finde på at få børn bare fordi de lige har fået et trip med at børn at åh så søde, og at de vil være noget unikt og vise omverdenen hvor gode og voksne de er... Og trust me der findes mange! HELDIGVIS er der ikke ligeså mange der der udlever det, som dem der tænker det.
    Der findes også masser af piger der vil ha børn fordi de er desperate, og tænker at hvis de nogensinde skal ha børn, så skal det gøres nu... Men så er vi inde på de piger der er så grimme og fede at ingen gider kendes ved dem...

• #50   26. aug 2008 skoda.. jamen det er da godt du kan se vi ik alle er sådan..

jeg er selv 27 år, gift, husejer og i gang med en uddannelse..

og jeg venter gerne de 3 år til jeg er færdig uddannet inden jeg skal ha den første..
    men nogle bliver gravide uden at planlægge det og de tager deres ansvar alvorligt og får barnet..

det kan så ske med den forkerte fyr eller at den forkerte pige bliver gravid..
    jeg skal gerne indrømme at jeg har set flere unge piger blive gravide som får myndigheden hvor jeg har tænkt at barnet ville ha det bedre hos faderen, men så længe barnet er meget lille så vil forældremyndigheden i 99% af tilfældene gå til moderen..

• #51   26. aug 2008 -og at "os" fyre er uansvarlige kan jeg kun grine af... Med mig selv som eksempel skulle jeg mene at mit ansvarsområde er forholdsvis stort i forhold til fleste på min egen alder...

• #52   26. aug 2008 The One and Only.. > Jeg synes da man skal benytte sig af de muligheder vi har idag... Hvis man bliver gravid med den forkerte person, og man i forvejen ved det - hvorfor så belaste et uønsket barn med de laster der nu engang måtte komme?

• #53   26. aug 2008 der findes også kvinder der er uansvarlige.. og som slet ikke burde have børn ved sin side... så helt uansvarlige er mænd nu heller ikke... sjovt nok er der nogen kvinder der laver et stort problem ud af det når børen skal på weekend hos daddy... det er synd

• #54   26. aug 2008 lærke: Nope der er ingen bedsteforældre der vil se ham heller... Kun en sted farfar og det får han også lov til

• #55   26. aug 2008 Skoda.. at man bliver gravid med den forkerte gør jo ik barneg uønsket..
    barnet kan jo ik gøre for den har den far den har.. eller mor for den sags skyld

• #56   26. aug 2008 AE så kan jeg ikke se hvad problemet er, men nogle følelers må han jo have så.. men forstår dig fuldt ud.. heldig vis har mine unger en god far.. ja den ene og jo den anden.. hendes rigtig far tog livet af sig selv..min mand tog hendes til sig som sin egen.. men han har ikke noget med hende at gøre juridisk..

• #58   3. sep 2008 AE med ble: Du en DUM Gås!!!

• #59   4. sep 2008 B H: Ehmmm sikke et voksent svar..

• #60   4. sep 2008 lige hvad jeg tænkte..

• #61   4. sep 2008 nej som du kan sige det b.h nej du er stor hmm

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 22
    #62   17. sep 2008 vil bare sige at jeg har prøvet det samme, men fik den ikke, loven siger at man skal være fælles, så hvis du får den så giv lige besked, så søger jeg sgu igen.

• #63   17. sep 2008 Teddy F.. loven siger da ik man SKAL være fælles..

hvad så hvis den ene forældre er komplet uegnet? så skal barnet stadig påtvinges samkvem og skades for life?

aaarh mon dog smiley

tor selvf de helst ser at man er fælles da et barn har brug for både en far og en mor, men et barn skal ik tvinges til at se en forældre som er skadelig for barnet eller som i trådstarters tilfælde ik ønsker at se barnet..

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

#64   18. sep 2008 The one and only.

Jeg skriver bare det der står i loven og det jeg fik af vide da jeg søgte forældremyndigheden, tjek på statsforvaltningens side, hvis den anden part ikke vil slippe myndigheden selv, kan du ikke gøre noget, med mindre at der er TUNGT belæg for vold, insest eller nako misbrug, og man kan ikke tvinge den anden part til at se barnet, men hvis den part ønsker samkvem skal parten have det.

Har det på skrift... en lorte lov, men den er lavet.

• #65   18. sep 2008 Teddy F.. hmm.. tror man taber mange børn på den måde smiley

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

#66   19. sep 2008 ja det kan jeg kun give dig ret i, men det bliver forældrens minus når de bliver større........ håber jeg...

• #67   19. sep 2008 Teddy F.. ja det er vel den drejning barnets udvikling kan ta..

hvor er det trist smiley

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

#68   22. sep 2008 Above and beyond.. ja det er godt at det ikke er alle forældre der er sådan, godt at de fleste børn kan have en foraldre eller andet familie som kan gøre hverdagen nemmere og bedre for de små smiley

• #69   24. sep 2008 Jeg krydser også fingrer for dig. smiley

Jeg har en kollega som selv har en datter ( på 2 år ) hun havde ikke set faderen i 3 mdr, lige pludselig ringer han og vil se hende igen, datteren græder hver gang, fordi hun rent faktisk ikke kender sin far.

Det kan godt være at kvinder er egoistiske og bare vil have en "puttenutte-baby" men det er fandme få gange at jeg har hørt at en kvinde er stukket af med ansvaret, som der er 2 der har været med til at lave.
    Ja, undskyld men jeg holder ALTID med kvinden, så længe at faderen kun vælger at se barnet når han lige kan få plads til det en sjælden gang - så er barnet bedre tjent UDEN.

• #70   25. sep 2008 Handy M.. ja jeg er vokset op i en kernefamilie på landet, godt nok med min stedfar men har nu altid set ham som min far..

jeg har svært ved at forholde mig til at en forældre kan være ligeglad med sit barn - stakkels det barn/de børn jeg får.. de bliver nok trætte af mig fordi jeg hele tiden vil vise og fortælle dem hvor højt jeg elsker dem xD

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

#71   25. sep 2008 Above and beyond.... nej du tager fejl, jeg siger det samme til mine børn og det kommer tilbage i tusindfold, det er det fedeste at få ind i ørene, så gør det endelig, min dreng som jeg fortalte om i dette indlæg, han er også begyndt at sige det til mig, DET ER SÅ FEDT.. :0)

• #72   25. sep 2008 Handy M.. jamen så skal jeg dælme lige fortælle de små kapryler hvor dejlige de er smiley

når jeg får dem, iflg min læge burde jeg allerede ha 3 :S

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

#73   26. sep 2008 above and beyond.. hvad venter du så på??? :0)

• #74   26. sep 2008 Handy M.. skal ha min uddannelse færdig først da..

• #75   26. sep 2008 above and beyond: Er også slv fra en kerne familie med mor, far og to brdre, opvokset på landet med MASSER af kærlighed og nærhed.. Så det ligger så langt fra min verden at man kan være ligelad...

• #76   26. sep 2008 *AE*.. ja det virker unaturligt..

• Handy m
    Handy m Tilmeldt:
    aug 2008

#77   26. sep 2008 *AE*, derfor jeg altid har undersøgt kvinder jeg skulle have et forhold til, kande ikke med børn som jeg selv så har det ingen interesse, min kone har forgudet alle børnene, det er bare fedt, held og lykke med amtet, og håber du giver besked når der er en afgørelse.

Kommentér på:
Så har jeg sgu gjort det

Annonce