Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strækmærker
  • #1   12. sep 2008 Det er skam ikke alle der får det nej (:

• #2   12. sep 2008 man for stræk mærker/tydeligere strækmærker hvis man mangler stoffet Zink i sin krop. så en god idé er er spise dem imen. det er os godt for huden uanset hvad.
    hvis de kommer så skal de smøres i greme og sådan vil jeg mener..
    god weekend ;P

• #3   12. sep 2008 Strækmærker forsvinder ikke igen, men med tiden bliver de mindre synlige.

• #4   12. sep 2008 Man kan forebytte strækmærker, ved at holde huden fugtig, ed gode cremer.. ikke at det er en garanti for ingen at få.

Som udgangspunkt kan man se om ens mor er fyldt med dem (som pige), er hun det, er der nok store chancer for man selv får det ved en gravidlitet

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 153
    #5   12. sep 2008 strækmærker er lige så arveligt.. nogle har anlæg for det andre ikke.. det er bevist at det ikke hjælper med cremer osv.
    men hvis han elsker hende så gør han det forhåbentligt også med strækmærker.. hvertfald går de ikke væk!

• #6   12. sep 2008
    Ih jeg er gravid - gået over tid og har ikke fået et eneste strækmærke .
    Men hun skal forhører sig ved sin mor og evt mormor da det netop er arveligtbetinget ;D

& ja strækmærker bliver der for altid .

• #7   12. sep 2008 det er ike alle der får det de går ikke væk med med tiden bliver de minder synlige

• #8   12. sep 2008 ikke alle få strækmærker men man kan forbygge det med noget speciel olie fra helse butikken eller hvis man få mange få de fleste væk ved stråle behandling eller tage sol.

har selv en del efter 3 børn men tag sol så går der er del væk.
    men det høre med til at få børn smiley

• #9   12. sep 2008 Det er ikke alle der får det - nogle får det når de er få mdr henne, mens andre først får det EFTER fødslen og så er der jo de heldige der slet ingen får.

Det er vigtigt at man smørrer maven med creme, gerne mandelolie er rigtig godt til at gøre maven elastisk.

Og er de først kommet må man se dem som blivende smiley

• #10   12. sep 2008 Strækmærker forebygges. Nede i matas kan hun købe noget creme som gravide damer smører på. Det giver huden fleksibelitet og gør a huden bedre kan strække sig. Desuden er strækmærker noget som er Genetisk bestemt.

• #11   12. sep 2008 cremer osv, virker IKKE, da strækmærker oftest er arveligt betinget og ligger i underhuden...så pigen kan jo spørge sin mor om hun har mange strækmærker...
    Der sker noget i underhuden så alverdens cremer ikke kan gøre noget ved, og er de der først går de ikke væk igen.
    Har en veninde som har dem over HELE maven, meget synd for hende, for det ser godtnok ikke særlig pænt ud.

• #12   12. sep 2008 Min mor er et STORT strækmærke, jeg gik overtid og fik kun et. C vitaminer skulle og hjælpe, og jo du kan godt få fjernet strækmærkerne hvis de er friske eller hva man kalder dem, med laiser men det er røvdyrt og skal have rimelig mange behandlinger

• #13   12. sep 2008 xxx ENZO: Man får strækmærker, fordi underhuden ikke kan følger med huden og derfor revner.. Det er ganske rigtigt at det er arveligt betinget, men man kan derfor stadig godt forebygge med cremer. Min mor havde MANGE skrækmærker, hvorimod jeg fik knap så mange..

Og jeg fødte først i uge 43+0

• #14   12. sep 2008 xxx ENZO

Strækmærker kan forbygges. Du kan vha. creme dæmpe det betydeligt.
    Mange som har strækmærker kan komme det til livs vha. stærke A vitaminer. Enten ved smørrelse eller via piller. Men Stærke A vitaminer anbefales ikke under graviditeten

• #15   7. dec 2008 Ja jeg er selv gravid og skal føde til januar, min jordmor siger at du kan smøre din mave ind i olie og aslt muligt dyrt cream men du kan ikke forbygge at du ikke får strækmærker desværre, de kan fjernes ved laserbehandling som er ret dyrt, men det er den eneste måde o få dem væk på smiley

• Sarah B
    Sarah B Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #16   8. dec 2008 Det hjjælper ikke at smøre sin mave/krop ind i alle mulige cremer, jeg har fået afvide at strækmærker er arveligt, så det ville nok være nemmest at kigge på sin mor/ kærestens mor.

Jeg har selv fået MANGE strækmærker, men tror os det har noget at gøre med hvor meget man tager på, tog 27kg på.

Men jeg synes absolut ikke man ligger så meget mærke til dem mere.. ikke noget der genere mig hvertfald..
    men det os over 3 år siden..

men det meget forskelligt fra person til person, kommer os an på hvad farve de har..

Kommentér på:
strækmærker

Annonce