Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvåget samvær
  • #1   29. nov 2008 Hans J Hva mener du? Nu handler det om samværet mellem far og søn

• #2   29. nov 2008 Hans: I det her tilfælde er kommunen slet ikk indblandet. Det er helt og holdent mit eget ønske a min søn ikk skal overlades alene til sin far.

• #4   29. nov 2008 Han har haft overvåget samvær - hvor det er foregået i mit hjem med mig selv som opsyns person.

Og nu spurgte jeg ikke vedr FFM - med vedr. overvåget samvær.

Hold jer venligst til emnet.

Og skal jeg stille mit hjem til rådighed? (Det kan ikke komme på tale at han skal være i hans "hjem")

• #5   29. nov 2008 Hailey: Kan du skrive et ink hvortil hvem der bestemmer om der skal være overvåget samvær?

• #6   29. nov 2008 AE: du ku også bare kontante statsforvanltningen.. det er dem der træffer beslutningerne om det.. man kan ikk nægte en far hans rettigheder på lige fod med dine, hvis han har godkendt faderskabet..
    det er desværre ikk din beslutning alene..

• #7   29. nov 2008 men ifølge dett jeg lii hurtigt fik linket af svigermor kan du stadig være "overvåger", men det er op til kommunen om du har krav på det

(link fjernet)

• #8   29. nov 2008 Undskyld :S...

men hvis du har så meget imod ham. og du vil overvåge ham og bestemme over ham.

så hvorfor helvede oprette et emne om det. :S ?

ser virkelig ikke meningen. alt hvad folk siger er jo bare luft for dig :S.?

og noget helt andet . så giver jeg både Hans & BaBoom's GiGOLO ret...

hvorfor kan du ikke bare lade din søns far have noget kvalitets tid, ?
    det ender sku da med drengen bliver alt alt alt for feminin. :S.....

En dreng har sku da brug for en far. og piger har brug for en mor. men self skal der også en del mor til drenge, så det hele ikke ender i drengerøvs kaos og det samme gælder self for piger ;)...

men nok om det. nu fik jeg luftet min mening om at oprette forummer hvor opretteren kun vil høre på hvad folk siger, hvis de har samme mening / holdning som opreteren.

men som andre siger. gå op på kommunen og snak med dem :S? det er jo sådanset dem som man burde opsøge istedet for at oprette "dumheds" forummer :S eller eventuelt prøve at google det for at finde noget om det.?

da emner som disse står i 1000000000000000 vis på diverse søgemaskiner.

• #9   29. nov 2008 Overvåget samvær plejer at foregå ved stats forvaltningen og der skal jo være en god grund for at få det

• #10   29. nov 2008 du ved godt din søns far kan hive dig i statsforvaltningen og måske ende med delt forældre myndighed og så ska han ha ham i weekender osv uden du er der...

du har selv fået barn med manden, så må du også accepterer ham som barnets far.. og han har krav på knægten

• #11   29. nov 2008 ctat fra *AE*s profiltekst
    "Og hvem fanden er det der har opfundet google? Det er jo åbenbart slet IKKE brugervenligt eftersom at ingen på baboom fatter at bruge det... "
    citat slut*

Im out.

• #12   29. nov 2008 Emil... Jeg har googlet det men ville have personlige erfaringer - det finder man ikk på google. Derudover var de første svar slet ike relevant.

Og ja min dreng har brug for sin far - på vores søns primisser og ikke efter hans fars. Og kvalitetstid? Er det blandt hashere? For nej ikke i min verden

Oghvadså: Ja det ved jeg - men det kan han prøæve det kommer ikke til at ske. Står langt bedre end ham - der er en masse personlige grunde til at han ikk har ham i weekendene.

Men tak for linket vil lige læse det igennem

• #13   29. nov 2008 Og at han har krav på vores søn - viser jo bare at den nye lovgivning ikke tager udgangspunkt i barnets tarv.

• #14   29. nov 2008 I følge linket skal der være overvåget samvær - han passer på alle kritierer

• Jannie L
    Jannie L Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 66
    #15   29. nov 2008 Jamen du har da selv valgt at få et barn med ham, og når der er en far til barnet, har faderen jo også krav på at se barnet.

og at se sin far over overvåget samvær, er der altså ikke meget ved.

• #16   29. nov 2008 AE: selvom han passer på kravene, kan du ikk gøre krav på det uden at tage det op i statsforvaltningen, så det synes jeg du ska tage derop og få aftalt et møde med din søns far, dig og en sagsbehandler..

du har trods alt selv valgt at få barnet med faderen, så følgerne deraf må du jo desværre kæmpe med..

• #17   29. nov 2008 og hvad så: kontakter statsamtet på mandag. Ja jeg har selv valgt det - men som man siger ved man ikke hvilken mand man har før man får børn.

Jannie: nej så er det da bedre han har ham hveranden weekend og min søn skal være blandt misbrugere...

• Jannie L
    Jannie L Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 66
    #18   30. nov 2008 Man burde da vide hvilken mand man har, før man sætter et barn i verden.
    Har ikke sagt din søn skal være blandt misbrugere, men at se sin far med overvågning kan jeg bestemt ikke anbefalde.

• #19   30. nov 2008 AE: hehe den med man ikk ved hvilken mand man har før man får børn passer ikk.. har haft min mand i en del år og jeg kender ham bedre end nogen anden:)

• #20   2. dec 2008 og hvad så: Ja men du ved ikke hvordan han er som far

Jannie: Det er jo netop det du siger medmindre der er overvåget samvær

• #21   2. dec 2008 AE: nej det ved jeg ikk.. men jeg er helt sikker på han blir god.. han er det mest ansvarsfulde menneske jeg kender, og han har aldrig taget stoffer og drikker sjælendt.. han elsker børn, og har selv foreslået vi ska ha nogen..
    Så jeg tror næppe det kan overraske mig hvordan han blir, jeg kender ham ud og ind og ved at det værste der kan ske er at han blir træt...:P

man kan godt kende sin mand og forudsige dem hvis man har kendt hinanden i mange år.. men self ved man aldrig 100% hver en handling de vil gøre...

• #22   2. dec 2008 Netop den sidste linje er tilfædet her..

• #23   2. dec 2008 AE: desværre kan du bare ikk bestemme om han er egnet far eller ej er op til "eksperter".. fik du kontaktet statsforvaltningen?

• #24   2. dec 2008 Ja det gjorde jeg - de sender mig papirer og papirer vedr FFM - så må vi s hvordan det går smiley

• #25   2. dec 2008 AE: okay

• stine l
    stine l Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #26   17. dec 2008 hah..! sidder lige og smågriner..

lad vær at udtale dig hvis du ikke har rpøvet.. sorry.. men det er rigtig.. en mand ændrer sig seriøst meget når han pludselig oplever en ulækker ting på vej ud af enden på mor, og finder ud af at han ikke får noget når det passer ham.. det ligger til mænd og sådan er det bare.. sorry!

• #27   18. dec 2008 stine: man har vel lov til at skrive hva man forventer af ham.. bare kald mig naiv om du vil.. men nu ku jeg heller ikk drømme om at få børn med gutten før han er 100% klar.. at man er voksen omkring tingene plejer måske også og hjælpe.. så man ikke ender i de unge mødre heh

• stine l
    stine l Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #28   19. dec 2008 det er ikke altid en ventet graviditet man får i hænderne.. og undskyld, men ja jeg sys du er lidt naiv.. Du kan sagtnes sidde og hyggefise lidt med din selvopfattelse, men har du prøvet det? Du kan læse nok så meget om 2. verdenskrig, men har du prøvet det? Intet at erfare før du din erfaring har.
    Mønd er lige så skønne og vidunderlige, men har du ikke prøvet at få børn med ham, ved du sgi ikke lige hvordan det ender og sker.. Hvordan han reagere og hvordan di graviditet vil gå, for du kan læse nok så meget om det, kigge de unge mødre og se i se og hør.. du aner intet om hva der vil ske,, -før det gør..
    en mand er lige så lukket en bog så vi selv er smiley

• #29   21. dec 2008 og hvad så: At han er klar ændrer intet.. Vi var begge klar.. Men ting ændrer sig bare

Kommentér på:
Overvåget samvær

Annonce