Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kravle - hvornår??
  • #1   31. maj 2007 læg ham på maven... på et tidspunkt lærer han det vel smiley

• #2   31. maj 2007 ja uden selv at have erfaring på det område så er jeg da sikker på det nok skal komme med tiden.

• #3   31. maj 2007 Sæt ham ind i hans soveværelse og sig at ham må gå ud i køkkenet hvis han vil ha noget at æde smiley

Ej jeg ved det ikke. Tror bare i skal la ham kravle meget. Så prøve at løfte ham og se om han ikke vil gå lidt smiley

• O P
    O P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #4   31. maj 2007 Man kan som Babs siger , Læg ham på maven og støt hans fødder med evt din ene hånd så han kan bruge dem som afsæt , på den måde får han trænet hans ben og så kan du hjælpe ham med din anden hånd , hans arme , Men bare rolig det skal nok komme lige med et... Nogen er bare længere tid om det end andre , intet er normalt når vi snakker små børn, De udvikler sig meget forskelligt..

• #5   31. maj 2007 Et barn begynder normalt først at kravle når de er en 9-1o måneder Anna.

Nogle lidt før nogle senere.
    Min søn kravlede da han var næsten 10 måneder, men så begyndte han også og gå kort efter da han var 11 måneder.
    Så det er forskelligt.

Nogle børn kravler slet ikke men begynder at gå først også kommer det med at kravle bagefter.

• #6   31. maj 2007 min søn begyndte at kravle da han var omkring de 7-8 mdr,og han gik da han var 11 mdr,men tror da ikk du skal være nervøs,det er i hvert fald ik unormalt. og min dreng var også tung bagi smiley

• #7   31. maj 2007 http://www.youtube.com/watch?v=qcrXMZCeMrI

se denne hehe

• #8   31. maj 2007 10kg..når han er 7mdr... Min venindes dreng på 4 mdr. vejer 10 kg...*s*

Kravle det kommer når han er parat til det... Jeg gik selv før jeg kravlede...

• #9   31. maj 2007 har aldrig selv lært at kravle før jeg blev 6 smiley

• #10   31. maj 2007 Marianne : den var nu griner den filmen hah

• #11   31. maj 2007 1000 tak alle sammen smiley

• #12   31. maj 2007 hov.. hehe.. fik trykket lidt hurtigt smiley

Han ligger faktisk på maven i det meste af hans vågne tid, han biver bar eså hidsig når han ikk kan komme hurtigt nok frem - han møver meget hurtigt - men åbenbart5 ikke hurtigt nok i følge den unge mand...

Mathilde J: Seriøst?? 10 kilo??? Ham må være en lille buddha smiley Da Marcus var 4 mdr vejede han 7650 gram og det synes jeg var meget smiley

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #13   31. maj 2007 skal ikke gøre mig klog på dette emne men jeg ville da sige at måske du skulle komme ned på hans niveu og kravle sammen med ham da børn lære meget ved at kopiere deres forældres adfærd så måske du også skulle prøve at lege lidt med ham på gulvet og kravle lidt

• #14   17. jun 2007 har en dreng på 9 mdr snart 10 mdr. som heller ikke kravler endnu

men jeg ved det kommer han vil hellere gå end at kravle

Kommentér på:
Kravle - hvornår??

Annonce