Bo alene eller med en veninde??? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Jeg står lige nu en den heldige situation at jeg har fået tilbudt to boliger. Den ene er en et værelses og den anden er en 3 værelses. Hvis jeg vælger 1v'eren skal jeg bo alene og hvis jeg vælger 3v'eren skal jeg bo sammen med en veninde.
Jeg er enormt meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. For jeg kan se fordele og ulemper ved begge dele.
Den 3-værelses er ikke så meget dyrere end den 1-værelses, så det ville klart være billgst at bo i 3'eren med veninden.
Men jeg har brug for en masse argumenter for/imod (fordele ulemper ved at bo sammen med veninde og ved at bo alene)
Jeg har nemlig rigtig svært ved at vælge
Håber at I kan hjælpe :o)
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.230
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 420
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 506
3v = alt skal diskuteres og deles. Uvenner. I knalder de samme.
mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 230
men vi nåede kun at bo sammen i et måned, vi blev møg uvenner, vi var rigtig gode veninder, men vi kunne ikke bo sammen, og dette har den dag idag ødelægat vores venskab.
jeg fortryder så meget vi flyttet sammen, for savner hende igtig meget, vi har ikke været sammen siden vi flyttet fra hiannden.
synes bare du skal tænke på det på den måde.
du kan miste en rigtig god veninde på det.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 348
mar 2008
Men jeg tænker bare, om det ikke er nederen at bo i en 1-værelses? Det har jeg aldrig prøvet før, og det er lidt underligt at skulle flytte til noget mindre end man plejer at bo i...
mar 2008
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Der kan selvfølgelig komme problemer, men så handler det bare om at der er klare regler fra starten af, og at jeres egne værelser er private, hvilket vil sige at man banker på inden man går ind
men der skal laves massere af regler før at det kan fungere.
Jeg synes også det er hyggeligt at bo alene, men jeg bliver hurtig træt af det.
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 230
også kunne besøge og beholder sin veninde
maj 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
I en 1 værelses har du ALT i det samme rum jo. Du skal både sove der, have dit tøj der, og bruge rummet som stue. Det gad jeg simpelthen ikke. Det er altså rart at have et rum man kan kalde sit soveværelse.
mar 2008
Bo alene eller med en veninde???