{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.077 visninger | Oprettet:

Chuck N
Chuck N
Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233

Lukke Katten ud efter flytning {{forumTopicSubject}}

Hej Bab.

Vi har en kat på lidt over 1 år. meget kælen osv.

Nu har vi så lige købt hus tæt ved en skov.

Katten er vant til at være uden for.

Men hvor lang tid skal der gå før man må lukke den ud det nye sted?

Er ved at gå amok over dens mijaven!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lukke Katten ud efter flytning
  • #1   10. nov 2009 ville da bare lukke den ud , den kommer igen hvis den ikk kan lide at være ude der ..

eller i en snor og gå en tur hvis du er utryg ved det , så kender den jo lugten og grunden

• #3   10. nov 2009 Jeg er også lige flyttet mine kom ud en uge efter og kommer de ikke hjem tager du det brugte katte bakke og spreder det ud i haven så kommer de igen

• Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
    #4   10. nov 2009 Præcis som Sune siger. Så skal den nok komme igen smiley

• #5   10. nov 2009 vi gik med vores i et par dage og så blev hun sluppet løs. tror nok godt de kan komme tilbage smiley

• #6   10. nov 2009 Det er altså 14. dage man anbefaler smiley

Mine katte bliver dog inde en måned.

• #7   10. nov 2009 hejsa..

jeg er ejer a et dyreinternat, og vi råder om en mdr. hvor du kun har dem ude i snor, og efter en mdr lukker dem ud for sig selv, så kender de omgivelserne lydene og lugten a deres eget hjem...

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #8   10. nov 2009 Prøv at lukke den ud med snor på, så vænner den sig til lugten og omgivelserne.

• #9   11. nov 2009 Ikke snor på en kat

Det er for dumt en kan kommer og går som den vil og det skal man ikke tage fra den

• #10   11. nov 2009 Snor på en kat? Held og lykke....

• #11   11. nov 2009 undskyld mig men man kan godt gå tur med katte med snor på .. det er helt normalt hvis man har inde katte.. og de skal ud at have noget luft.. især hvis man bor et sted hvor der er meget trafik

• #12   11. nov 2009 En kat skal have lov til at komme og gå som den vil alt det med man kun må lukke den ud i haven er noget pis

• #13   11. nov 2009 Du tror du er sej fordi du har en hund der kan tage katte men ser nogle den tager en kat så bliver den taget fra dig og det er sku lige meget om det er i din have eller hvor det er

Og kan din hund ikke lide katte skulle du tag og lære den det

Og jah den danske lov siger også du kun må køre 50 i byen med du køre 60 og på landevejen må du køre 80 men du køre 90 så glem det pis med hvad loven siger .. Jeg tror ikke på der er nogle der aldrig har gjort noget forkert

• #14   11. nov 2009
    Robert A

rottweiler=tøse hund

Hvis du skal spille smart med din hund så få dig en amstaff de er flotte og søde

En rottweiler er stor tyk og grim det er mere en hest ikke en hund

• #15   11. nov 2009 Ved mine flytninger, har vi holdt kattene inde i 7-10 dage, og så har vi lukket dem ud. De er altid kommet tilbage igen samme dag og helt uden problemer.

• #16   11. nov 2009 Du er da lidt fuckt hvis du sammenligner en kat med en fulg

• #17   11. nov 2009 Hvis man vil have at der ikke sker sin kat noget og at den skal være ude så lav forhelvedet et kattevoliere..

Det er for farligt bare at lukke sin kat ud .. for den kan blive kørt over eller blive nakket af en hund.. og det forstår jeg sku godt hvis katten render ind i en fremmed have og der bor en hund .. det er hundens territorium. og der har katten ikke ret til at være.. så er ejerens egen skyld hvis man mister sin kat ved det.. og forstår sku godt hunden .. der skal sku heller ikk ekomme fremmed dyr eller mennesker ind i mit hjem..

Man kan vælge at lave et voliere eller gå en tur med katten i snor ellers lade den blive inde.. og ja du kan også lade den rende frit men så det din egen skyld hvis du mister den..!

Kommentér på:
Lukke Katten ud efter flytning

Annonce