{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange kvm til et par ? Lejlighed
  • #1   18. nov 2009 jeg bor i en 2 værelset på 59 kvm og vi er 2 mennesker og har fint med plads bare mand inretter sig efter det

• #2   18. nov 2009 min søster bor i en 2 værelses i KBH på 54 kvm

og der kan sagtens bo 2 i den

• #3   18. nov 2009 OKay, vil også gerne være mellem 53-60 kvm.. Men det er bare så mega dyrt.. Tror i noget under 50 , f.eks. 47-48-49 kvm vil være for lille ?

• #4   18. nov 2009 Det kommer jo an på jeres behov. Hvis du f.eks. gerne vil have plads til en hjemmebiograf og hun vil have et walk in closet så er 60kvm. ikke helt nok. Men husk, når du søger efter lejlighed så er det kvm. antal der er opgivet er det totale areal. Altså inkl. vægge og opgang. Jeg har en lejlighed på 70kvm. Men har kun 55kvm beboelse, altså der går 15kvm. til den tykke mure og den latterligt store hall.

• #5   18. nov 2009 jeg syntes man skal have minimum 70+ ... jeg hr 67 og det for lidt.. syntes man skal have 3 værelses for ikke at være tvunget til at sidde sammen i stuen hele tiden...

men man er jo forskellige..

• #6   19. nov 2009 tror det er efter hvem man er. altså jeg bor i 85 m2 selv og jeg ville godt kunne ha en kæreste til at bo her men han skulle ikke ha for meget da. jeg har nemlig et krav til at jeg skal ha et arbejds værelse.

• #7   19. nov 2009 Mig og kæresten bor på ca. 65 kvm med en lille tilhørende have. Det er rigeligt til os smiley

• #8   19. nov 2009 jeg boede sammen med min kæreste på 20 kvm..det er altså for lidt...

så fik vi en 2 værelses... det gik bedre... til sidst fik vi en på 90 kvm, det var en stor lejlighed syntes vi. men synes godt i kan bo på 50 kvm..alting bliver bedre når i er færdig uddanet...så kan i jo tænke tilbage på dengang hvor i boede i lille lejlighed...den dag hvor i sidder i et stort hus:-)

• #10   19. nov 2009 Vi bor sammen i en 103 kvm.. ville mene at man mindt skulle have 70 kvm til 2 mand..

• #11   19. nov 2009 jeg har bort i en på 49kvm sammen med kæresten

nu bor vi i en på 64kvm. med en dreng på 2 og det er fint nok

• #12   19. nov 2009 Mig, kærligheden og vores kat, bor på 35kvm, og det er sgu liiiiige lidt nok. Det er indrettet rigtig godt, så vi overlever da. Men glæder mig til den dag, hvor jeg har plads til at sætte min stationære computer op! smiley

• #13   19. nov 2009 Tror 65 kvm simpelthen må være maks. Det er simpelthen så dyrt at bo i århus og kun leve af SU.. Vi skal begge studere

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #14   19. nov 2009 Det kommer jo sådan set også an på hvordan lejligheden er indrettet og udnyttet. Men en 2 værelses er det bedste.
    Har dog boet sammen i 1 værelses på hhv 29 og 45kvm, men da vi fik en 2'er på 65kvm var det langt bedre.

• #17   19. nov 2009 boede i en to værelses på 74kvm sammen med konen.. der var sådan.. plads nok, og så alligevel ikke. der var sparet på plads flere steder. men vi boede da der et år, så vi var vel tilfredse nok.

Nu har vi ca 100kvm. og her er der plads, og rum nok til to mennesker. men, hvis man ikk lige render rundt med mange penge på bogen, kan man vel nøjes med 70kvm

Kommentér på:
Hvor mange kvm til et par ? Lejlighed

Annonce