{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

ER TOSSET! {{forumTopicSubject}}

Hey, kender i det hvor bolig selvskaberne fylder en med løgn?

Jeg snakket med et bolig selvskab om ungdoms boliger, og jeg blev skrevet op for 2 måneder siden, hvor den åndsvage kvinde menneske sagde for det første måtte man ha dyr, for det andet var der ikke andre foran mig.. så jeg ville få den næste lejlighed der blev ledig -.-

Jeg går så ud og køber hund og jeg glæder mig til at skulle flytte ind i min vens lejlighed som jeg var skrevet op til og han flyttet her for 5 dage siden.. men nu er der 35 forand mig der skal ha lejlighed og man må ingen dyr have i de lejligheder?!... jeg er RASENDE! men samtidig ked af det, for vil ikke skille mig af med min hund, og jeg kan virkelig ikke bo hjemme.. jeg syntes virkelig at det er noget svineri!!

har i prøvet noget i den stil?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ER TOSSET!
  • #1   13. nov 2010 Min ex kæreste havde mange problemer med et boligselskab i viborg. Fordøren indtil køkkenet var helt i stykker, kunne ikke lukkes ordenlgit og slet ikke låses. Så alle folk kunne bare brase ind, og udlejeren ville ikke skifte den ud.
    Og post kasser skal være nede foran døren til trapperne i et lejlighedskompleks, hvis bygningen er ældre end fra 70'erne,og det mente boligselskabet at han skulle betale for, selvom det stod i loven at det var boligselskabets ansvar.
    Generelt tog det firma bare røven på alle.

Såh, ja, det kender jeg i hvert fald godt. Min egen regel er, før jeg flytter ind nogen steder, tager jeg billeder af hele lejligheden med dato på, som bevis hvis boligselskabet prøver at påtvinge mig nogle omkostninger, jeg ikke har været skyld i.... meget god bagregel smiley

• #2   13. nov 2010 det er bare så røv !! smiley

men det er bare så neder når de er sådan nogle idioter ?!?!

• #3   13. nov 2010 Jah, men sådan er mennesker. Alting er magt og penge. Specielt penge, da det automatisk giver magt.
    Hvis en person kan snyde dig, så gør de det smiley Basic living rules.
    Men ja, du kan melde dig ind i det der firma, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder... Men som hjælper hvis der er problemer med udlejere..
    Tror det hedder udlejernes lands organisation eller noget i den dur smiley

• #4   13. nov 2010 okey smiley

super tak for hjælpen prøver..

• #5   13. nov 2010 Så lidt, det koster dog omkring 600 for et år eller så. Men skulle uheldet være ude, så er de der.

• #6   13. nov 2010 Jeg HADER (!!) folk der skriver sel(V)skab!!

Men resten kan jeg godt følge dig i, men kunne du ikke lige have ventet med til at købe din hund, til du var flyttet ind? Og husk at man ALTID skal have ting på skrift smiley

• #7   13. nov 2010 Den organisation Nitasha omtaler hedder LLO (Lejernes Lands Organisation).. Ved dog ikke om de går ind og hjælper når du ikk har fået lejligheden endnu.. Men prøv at ringe til dem, det koster ingen ting at spørge.. smiley

• #8   13. nov 2010 LLO hjælper dig ikke, når du ikke bor i lejligheden og ikke har noget af det damen har sagt, på skrift. Så det er ris til egen røv.

Kan godt forstå du er irriteret, men man ska ik stole på noget idag, hvis man ikke har det på skrift.

• #9   13. nov 2010 Nicolai S

Jeg hader folk der altid skal kommentere ens stavefejl ( slet din brugerkonto , så er problemet løst )

Men ellers har du helt ret Nicolai S

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #10   13. nov 2010 Når det gælder boligforeninger, så få alt på skrift.. De er nogle sataner uden lige.

• #11   13. nov 2010 * Miniovnen *
    Tak, jeg mente nok det hed noget i den stil smiley

• #12   13. nov 2010 DBH .

Nu er det Baboom, så alt er tilladt smiley

• #13   13. nov 2010 Nicolai S 2-0 til dig smiley

• #14   13. nov 2010 Surt!
    Men hvorfor overhoved købe en hund før du har et sted at bo ?
    Jeg håber du vælger at blive boede hjemme, indtil du finder et sted hvor du må have hund!

• #15   13. nov 2010 til dem der spørger hvorfor jeg købte en hund før jeg fant et sted at bo, det var fordi jeg havede lige solgt min hest jeg havede haft i 3 år, og jeg var så ked af at jeg skulle af med ham, så min far tilbudt at jeg kunne købe en hund også ha den hos ham indtil jeg fik et sted at bo (:

Nicolai S
    tak fordi du lige mindet mig om at jeg er ord blind smiley

Kommentér på:
ER TOSSET!

Annonce