ER TOSSET! {{forumTopicSubject}}
Hey, kender i det hvor bolig selvskaberne fylder en med løgn?
Jeg snakket med et bolig selvskab om ungdoms boliger, og jeg blev skrevet op for 2 måneder siden, hvor den åndsvage kvinde menneske sagde for det første måtte man ha dyr, for det andet var der ikke andre foran mig.. så jeg ville få den næste lejlighed der blev ledig -.-
Jeg går så ud og køber hund og jeg glæder mig til at skulle flytte ind i min vens lejlighed som jeg var skrevet op til og han flyttet her for 5 dage siden.. men nu er der 35 forand mig der skal ha lejlighed og man må ingen dyr have i de lejligheder?!... jeg er RASENDE! men samtidig ked af det, for vil ikke skille mig af med min hund, og jeg kan virkelig ikke bo hjemme.. jeg syntes virkelig at det er noget svineri!!
har i prøvet noget i den stil?
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 94
Og post kasser skal være nede foran døren til trapperne i et lejlighedskompleks, hvis bygningen er ældre end fra 70'erne,og det mente boligselskabet at han skulle betale for, selvom det stod i loven at det var boligselskabets ansvar.
Generelt tog det firma bare røven på alle.
Såh, ja, det kender jeg i hvert fald godt. Min egen regel er, før jeg flytter ind nogen steder, tager jeg billeder af hele lejligheden med dato på, som bevis hvis boligselskabet prøver at påtvinge mig nogle omkostninger, jeg ikke har været skyld i.... meget god bagregel
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 29
men det er bare så neder når de er sådan nogle idioter ?!?!
apr 2009
Hvis en person kan snyde dig, så gør de det Basic living rules.
Men ja, du kan melde dig ind i det der firma, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder... Men som hjælper hvis der er problemer med udlejere..
Tror det hedder udlejernes lands organisation eller noget i den dur
mar 2010
super tak for hjælpen prøver..
apr 2009
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Men resten kan jeg godt følge dig i, men kunne du ikke lige have ventet med til at købe din hund, til du var flyttet ind? Og husk at man ALTID skal have ting på skrift
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 147
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 615
Kan godt forstå du er irriteret, men man ska ik stole på noget idag, hvis man ikke har det på skrift.
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 1.325
Jeg hader folk der altid skal kommentere ens stavefejl ( slet din brugerkonto , så er problemet løst )
Men ellers har du helt ret Nicolai S
feb 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
apr 2009
Tak, jeg mente nok det hed noget i den stil
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Nu er det Baboom, så alt er tilladt
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 1.325
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Men hvorfor overhoved købe en hund før du har et sted at bo ?
Jeg håber du vælger at blive boede hjemme, indtil du finder et sted hvor du må have hund!
mar 2010
Nicolai S
tak fordi du lige mindet mig om at jeg er ord blind
ER TOSSET!