køb af andelslejlighed som skal reno. {{forumTopicSubject}}
hejsa alle sammen
mig og min kæreste skal flytte sammen og vi har fundet den her andelslejlighed i københavn som vi overvejer at købe. det er 3v. på 84m2. (skal desuden flytte hjemmefra mine forældre) så har ingen boligærfaring. den skal renoveres dvs. nyt loft, slibes gulve, tappeseres/males, indstalleres nyt køkken og skiftes nogle plader på vægene rundt omkring plus nogle stikkontakter virker ikke. har venner der henholsvis er tømere og murer som gerne vil hjælpe til. og vil nok gætte på at der ville gå ca en måned før at man faktisk kunne flytte ind i den rigtigt. prisen er 325,000,- og den ligger i det indre kbh. spørgsmålet er så bare om jeg tør satse på den måde. og hva sker der hvis man ikke betaler boligafgiften en måned? mister man så bare de 325,000,- der er betalt ? eller hvordan foregår det? hva siger i? kom gerne med egne ærfaringer, er virkelig i tvivl omkring dette
mvh. nicholas
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 17 Svar: 60
http://www.boliggalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=8036
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 40
dec 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
jesper: er skam ikke bekymret for om jeg kan betale huslejen men hvis man stod i den situation at man blev fyret f.eks. men okay
køb af andelslejlighed som skal reno.