674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Skældbrønd Skældbrønd

Heey har lige købt hus og fik nøglerne i lørdags Meeen søndag hvor vi gik og renoverede skulle jeg på toilet,, meen så var det stoppet så fandt vi ud af at min skældbrønd ligger under fliserne det havde den tidligere ejer gjordt meen spørgsmålet er så ??

Er det lovligt at tildække en skældbrønd ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skældbrønd
  • #1   23. jan 2011 Skelbrønd heddet det, og ja det er meget almindeligt at den er under fliserne.

• Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #2   23. jan 2011 Jeg er udlært anlægsstruktør, og har igennem mit arbejde både været med til at lægge kloak, og anlægge indkørsler.
    Der er faktisk rigtig mange der vil have tildækket deres skelbrønde, for det er jo ikke pænt og have sådan et dæksel midt i det hele .. Jeg fraråder altid folk at gøre det, fordi det er ikke specielt sjovt når teenage datteren har skyllet vat og bind ud, og lortet så stopper, fordi så er der kun en vej, og det er op med fliserne ..

Men om det ligefrem er "ulovligt" det tror jeg kun du kan læse i lokalplanen for området, eller det er ihvert fald mit bud hvis du vil lede efter et svar smiley

• #3   23. jan 2011 Jo tak smiley er der nogle der ved om en kloaksuger kan suge noget ude fra vejen af selv om der er en skelbrønd

Kommentér på:
Skældbrønd

Annonce