Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  46-50" fladskærm til max 10.000kr ?
  • #1   31. maj 2011 kommer an på om du er ligeglad med det er plasma eller LED. om tykkelsen har nogen krav.. og om det skal være 3D eller uden 3D

• #2   31. maj 2011 Som sagt har jeg minus forstrand på det..
    Derfor jeg spørger efter hvad i ville vælge?

• #3   31. maj 2011 Jamen hvis man vil have et plasma og der skal være 3d ville jeg nok tage
    Panasonic TX P50VT20E med bla. 3d og briller optage funktion og satelite modtager og boxer godkendt osv osv...

Hvis hellere man er til et tyndt LED og ligeglad med 3d.. ville jeg springe på Sony evt EX510 model i et 50-55" eller et samsung 6006 eller lign også i en 46- eller 55"

• #4   31. maj 2011 Ved bare en del jeg kender er glade for Samsung..
    Men det svarer næsten til at læse raketforskning for mig det her med tv'er..

• #5   31. maj 2011 Jamen så svært er det ikke.. Skal du bruge det til at se 3d på eller ej..
    Gider du ud bagefter og købe en afspiller der kan vise det...?
    Gider man sidde med et par fjollede briller... ? ja eller nej.
    Så ved du om det skal være 3d eller ej

Hva kanaler har du?Boxer, Viasat, Canal Digital eller fællesantenne osv?

Hva går du mest op i med tv´et.. mange funktioner optage funktion , osv eller mere design.. skal tv´et være Hvid sølv sort, gul eller rød? eller hvordan...

Tror du skal sætte dig ned og finde ud af hva tv krav du har... Derefter skal vi sq hurtig finde dit Match .. med tv altså smiley hoho

• #6   31. maj 2011 Yousee..
    Og bare det har en god billedekvalitet..

• #7   31. maj 2011 Jamen så det sådan set hip som hap... et Sony Panasonic eller samsung.. alt efter hva du selv synes er flot at se på det..

Kommentér på:
46-50" fladskærm til max 10.000kr ?

Annonce