8.393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Naboen klager over støj i boligen! Naboen klager over støj i boligen!

Hej med jer!

Jeg har lige fået en sæddel fra naboen under mig (han har lagt den i postkassen):

"Gider du godt stoppe med og trampe i det gulv tak. Det kan høres i flere lejligheder og ting rasler når du laver det du gør
stop med det tak
nu er det 2 gang idag mandag
Næste gang bliver der klaget"

Problemet er bare, at det er et billigt lejemål, met eg gammelt gulv, og der laves lyde selv når man går stille og roligt i sin lejlighed. Jeg hverken hopper eller danser, jeg går bare rundt, når jeg ex. gør rent - jeg er student, og nogle gange går(!) jeg frem og tilbage når jeg bliver rastløs.

Jeg er ked af at genere andre, det er slet ikke mening med det, men samtidig kan jeg ikke helt undgå at bevæge mig frit i min lejlighed (jeg mener: at gå normalt). Hvad skal jeg gøre?

Nogen har foreslået mig at have et tæppe, men jeg er allergisk overfor støvmider, så det er vist ikke den bedste løsning.

Nogle tips?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naboen klager over støj i boligen!
  • #2   21. feb 2012 tæppe har faktisk vist sig og være bedre en træ gulv, da tæppet holder på støvet og ikk vivler det rundt.
    Min mand er støv allergiker og kan helle rikk tåle diverse ting og sager, men gulvtæppe har hjulpet os meget. støvet bliver i tæppet der skal dog nok bare støvsuges et par gange om ugen.. men her hos os har det helt klart været det værd....