Naboen klager over støj i boligen! Naboen klager over støj i boligen!
Hej med jer!
Jeg har lige fået en sæddel fra naboen under mig (han har lagt den i postkassen):
"Gider du godt stoppe med og trampe i det gulv tak. Det kan høres i flere lejligheder og ting rasler når du laver det du gør
stop med det tak
nu er det 2 gang idag mandag
Næste gang bliver der klaget"
Problemet er bare, at det er et billigt lejemål, met eg gammelt gulv, og der laves lyde selv når man går stille og roligt i sin lejlighed. Jeg hverken hopper eller danser, jeg går bare rundt, når jeg ex. gør rent - jeg er student, og nogle gange går(!) jeg frem og tilbage når jeg bliver rastløs.
Jeg er ked af at genere andre, det er slet ikke mening med det, men samtidig kan jeg ikke helt undgå at bevæge mig frit i min lejlighed (jeg mener: at gå normalt). Hvad skal jeg gøre?
Nogen har foreslået mig at have et tæppe, men jeg er allergisk overfor støvmider, så det er vist ikke den bedste løsning.
Nogle tips?
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Emner: 20 Svar: 467
Min mand er støv allergiker og kan helle rikk tåle diverse ting og sager, men gulvtæppe har hjulpet os meget. støvet bliver i tæppet der skal dog nok bare støvsuges et par gange om ugen.. men her hos os har det helt klart været det værd....
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Fotoprofiler: 2 Emner: 31 Svar: 259
- evt kontakt din udlejer, og lade ham/hende, eller den boligforening du bor i komme ud og kigge/høre på tingene ? og om de evt kan gøre noget ved det ? eller om det bare er "ærgeligt" at bo nederst i en bolig?
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
Men se da om du ikke kan få en snak med ham, så må han præcisere lidt mere. Når man bor i en etageejendom, må man forvente at kunne høre lidt til de andre naboer.
feb 2010
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 196 Svar: 1.517
Som der tidligere bliver nævnt, så undgå at falde hårdt ned på hælene. Det er også sundere for dine knæ og ryg
jan 2007