{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges vedr.: håndværker spørgsmål?
  • #1   26. aug 2012 1: Der er bagfald på tagrenden og tagrenden er vandopfyldt på besigtigelsestidspunktet.

2: Der er fugtskadede sternplader mod syd.

3: Tagpapdækningen er nedslidt, med udvaskede skærver og med dampbuler feks mod syd. der er stedvist udført følgeskader i underliggende konstruktioner, der er dog ikke på besigtigelsestidspunktet tegn på føgleskader..

Hvor slemme er de fejl ?

4: Der mangler afløbsskåle i gulvafløb

• Per N
    Per N Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #2   26. aug 2012 hvad hedder fejlede k1 k2 eller k3???

det er svært og sige hvad det koster når der ikk er nogen som har kigge på det men nogle gange er en k3 et lille problem

men tagpap er ikk det billigste få lavet

• #3   26. aug 2012 1: k3

2:k2

3:k3

4:k3

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #4   26. aug 2012 Dette betyder karakterene i en tilstandsrapport

K0: kosmetiske skader
    K1: mindre alvorlige skader
    K2: alvorlige skader
    K3: kritiske skader

Men det siger ikke noget om hvor nemme eller hvor dyre skaderne er at udbedre. En K3'er kan i nogen tilfælde være nemmere/billigere at udbedre end en K1'er, det er umuligt at vurdere uden at have set ejendommen.
    Er det et hus med fladt paptag?

• #5   26. aug 2012 jesper L: ja det er fladt tagpap

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #6   26. aug 2012 Ok, 2 og 3 er ikke gode. Hvor gammelt er huset? 30-40 år gammelt? Pap taget er sikkert slidt op og der skal nyt til, følgeskaderne (som der garanteret er) er umulige at vurdere omfanget af, før man får lov at pille lidt i det. Worst case er, at brædder/bjælkelag under pappen er angrebet af råd og skal skiftes, få dette undersøgt nærmere af en byggesagkyndig, medmindre prisen er så god, at der er plads til et nyt tag i prisen. Er der skjulte tagrender, siden sternen også er angrebet?

• #7   26. aug 2012 kan ikke være ret dyrt det hus smiley

• #9   26. aug 2012 Hvor ligger dette hus, og har du et link hvor man evt kan se det?? Det er småting det er hurtigt klaret hvis du kender en håndværker.
    Er dog lidt usikker på hvor alvorligt dine damp buler er og hvor præcis det er henne.
    Er der ikke lavet vindplader rundt så taget kan "ånde"? eller er det under isolering ved damspærre og forskalning?

• #10   26. aug 2012 Hvor henne i landet bor du? min far er håndværker, og kan ordne alle de problemer du har dig der smiley

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #11   26. aug 2012 Det er hele er nemt lavet.. Du kan roligt købe det hus.. smiley

• #12   27. aug 2012 Hej Alle smiley Jeg kan ikke oplyse hvor huset er endnu da jeg er igang meden handel. helt billigt er huset heller ikke, men takker for de svar og jeg skriver / kontakter nogen af jer hvis jeg skal bruge håndværker smiley tak for jeres svar

Kommentér på:
Hjælp søges vedr.: håndværker spørgsmål?

Annonce